Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

SardintrollReturns
20 minutter siden, mia83 skrev:

En del nordmenn er litt for egoistiske der dessverre :rolleyes:

Enten det eller så er de for opptatt med det som foregår på telefonen de trykker på. :P 

Fortsetter under...

smalls
Posted (edited)
10 timer siden, PepsiFlax skrev:

Når du kjøper deg en LITEN snacks (f.eks. på byen), og dine voksne venner med egen inntekt spør om å få smake (en av de fire bitene), i stedet for å kjøpe sin egen. Kjenner jeg blir mer og mer irritert av å tenke på det i ettertid.

JOEY DOESNT SHARE FOOD

Eller de som spør om de kan smake på drinken din på byen,  så tar de en stor slurk :roll: Eller spør enda en gang om å få smake. Kan du ikke kjøpe din egen drink liksom??

Edited by smalls

mia83

Tordenværet som vekket meg på en dag jeg har senvakt og kunne sovet lenge. Typisk. 

Happy-Face

Jeg har en bekjent som tydeligvis elsker å være "kostholdspoliti" ovenfor alle andre.

Hun påstår blant annet at man MÅ spise fisk til middag hver eneste dag (fiskeboller, fiskepinner og lignende "fabrikk-mat" teller selvfølgelig ikke) og dersom noen spiser ett par brødskiver med leverpostei til kveldsmat, så får man garantert høre om det. "vet du ikke hvor forbanna usunn du er nå, ved å spise det der!?" eller lignende kommentarer.

I tillegg kan man viss nok ALDRI røre em dråpe alkohol, brus eller saft. Helst ikke så veldig mye melk heller, på grunn av "for mange kalorier" ifølge denne kjerringa. Men samtidig får hun i seg en god del av disse tingene selv, nesten hver eneste dag + potetgull, sjokolade og lignende søppelmat. Så hun er selvfølgelig en dobbeltmoralsk hykler. Men dersom en eller annen forsøker å nevne dette for henne så begynner hun å klage og baksnakke dem. Da er alle andre tydeligvis noen "utakknemlige drittunger" eller lignende. Fordi hun selv viss nok er SÅ forbanna flink og "hjelpsom" som gir folk "tips" på kosthold som de selvfølgelig aldri har bruk for eller bedt om.

Rowan

Bussen jeg tar til jobb som alltid er 4-5 minutter forsinka...

Folk på bussen som skal mange stopp og setter seg ytterst på setet. Eller enda verre, setter den bittelille veska si på det innerste setet. 

Og en ting til som nesten alltid skjer: jeg sitter innerst i seteraden, helt alene, fram til stoppet før jeg skal av. Da skal det sette seg noen ved siden av meg! Så nå har jeg starta å sette meg ytterst en stopp før jeg skal av. 

SardintrollReturns
17 minutter siden, Rowan skrev:

Folk på bussen som skal mange stopp og setter seg ytterst på setet. Eller enda verre, setter den bittelille veska si på det innerste setet. 

Ugh, jeg får fnatt av medpassasjerer som gjør de tingene der. OG de som bare stiller seg opp foran et ledig sete. Skal selvfølgelig ikke sitte der, neida, de skal bare stå der og være i veien. 

Annonse

Luna Llena

Folk som ikke eier empati.

mia83

At jeg våknet nå 

LittDiva

Folk som nynner og plystrer. 

Nynorsk/ de fleste dialekt skriftlig.

Folk med øretelefoner, om mulig så blir folk enda fjernere og oppmerksomme på sine omgivelser enn nordmenn generelt er. Det nye er at folk sykler med øretelefon mens de fikler med mobilen. Ja, da kommer jeg med min tunge elsykkel i 45 km/t , og lykke til om du ikke greit og la være å sykle fra side til side med mobilen da👻

smalls

At matlysten er på bunn, men så MÅ jeg spise for å ikke rase ned igjen  :rolleyes:

SardintrollReturns

Når et program man gleder seg til utgår pga fotball. Helvetefaen!!! :raven:

Purple Basil

- Asiaterne som pleier å reise med danskebåten i Kristiansand hver uke. De tar alltid opp en hel haug med plasser og man må nesten sloss med dem for å komme seg av båten for de prøver å komme seg først ut ved å løpe/dytte folk ned. Løp for livet dersom du har dem bak deg, det er mitt beste råd. 

- Tiggerne i Kristiansand. Det er alt for mange av dem nå. De som sitter langs Markens og bare selger ting irriterer meg ikke, men nå er det kommet en del folk som deler ut lapper og kommer til deg for å spørre om penger. Det blir rett og slett for mye mas.

- Folk som sier "du hater fattige du" når man sier man er lei av masete tiggere. Nei, jeg hater ikke fattige, jeg er bare lei av å bli mast på. Donerer gjerne til veldedige organisasjoner som jeg oppsøker selv.

- Idiotene som presser seg inn på buss/trikk før folk har gått av, dem er det ekstremt mange av her i Oslo. Jeg har begynt å si høyt ifra om det: La nå folk få lov til å gå av før dere går på! Hører dere ei gal kjerring som ytrer disse ordene så er den gale kjerringa mest sannsynlig meg .

- Syklister

- Folk som kjører andre folk ned med de satans sparkesyklene. Var i Stavanger i sommer og der var det ingen sparkesykler, DEILIG. Jeg elsker Stavanger. 

Det er sikkert en heil haug med andre ting som irriterer meg og, men jeg orker ikke tenke på det nå.

Nevian

At politikere blir med på slike joviale ting på TV for å vise at de liksom ikke bare er stivbeinte byråkrater. Det er bare flaut, og det lyser lang vei at de hater det så innmari selv!

Annonse

Luna Llena

Folk som babbler i et kjør, og i tillegg så er det bare tull som kommer ut av kjeften 🙄

Rowan

Leveringstidene til DHL! Fra 9-18 kan pakka komme så jeg får ikke gjort noen ting utenfor huset... 😠

Nimbus2000
2 timer siden, Rowan skrev:

Leveringstidene til DHL! Fra 9-18 kan pakka komme så jeg får ikke gjort noen ting utenfor huset... 😠

Enig, men blir ikke disse pakkene levert på nærmeste postkontor om man ikke er hjemme?

smalls
49 minutter siden, Nimbus2000 skrev:

Enig, men blir ikke disse pakkene levert på nærmeste postkontor om man ikke er hjemme?

Vet ikke helt, men forrige gang jeg ikke var hjemme, så leverte han pakken til mamma. Hun var hjemme og bor 5 minutter unna meg. Det var veldig greit. Litt irriterende når de plutselig ringer å sier "jeg er ikke langt unna nå. Er du hjemme?"

Nevian

Systematikeren i meg er irritert over at 330-skvadronen antakelig ikke er foregått av 329 andre skvadroner som også driver med sitt.

Rowan
15 timer siden, Nimbus2000 skrev:

Det sto det ingenting om, så jeg vet ikke. Tidligere har de etterlatt en lapp og jeg har måttet gå inn på nettet og avtalt en ny leveringsdag. 

Nimbus2000
23 timer siden, smalls skrev:

Vet ikke helt, men forrige gang jeg ikke var hjemme, så leverte han pakken til mamma. Hun var hjemme og bor 5 minutter unna meg. Det var veldig greit. Litt irriterende når de plutselig ringer å sier "jeg er ikke langt unna nå. Er du hjemme?"

Enig i at de gir alt for kort forvarsel på når de kommer. 

8 timer siden, Rowan skrev:

Det sto det ingenting om, så jeg vet ikke. Tidligere har de etterlatt en lapp og jeg har måttet gå inn på nettet og avtalt en ny leveringsdag. 

Skjønner, kanskje de har lokale ordninger. Her jeg bor la de igjen pakken på postkontoret som ligger fem minutter gange fra der jeg bor. Synes det var grei ordning for det er jo svært upraktisk om man skal måtte sitte hjemme en hel dag for å vente på en pakke. 

Edited by Nimbus2000