Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

- Asiaterne som pleier å reise med danskebåten i Kristiansand hver uke. De tar alltid opp en hel haug med plasser og man må nesten sloss med dem for å komme seg av båten for de prøver å komme seg først ut ved å løpe/dytte folk ned. Løp for livet dersom du har dem bak deg, det er mitt beste råd. 

- Tiggerne i Kristiansand. Det er alt for mange av dem nå. De som sitter langs Markens og bare selger ting irriterer meg ikke, men nå er det kommet en del folk som deler ut lapper og kommer til deg for å spørre om penger. Det blir rett og slett for mye mas.

- Folk som sier "du hater fattige du" når man sier man er lei av masete tiggere. Nei, jeg hater ikke fattige, jeg er bare lei av å bli mast på. Donerer gjerne til veldedige organisasjoner som jeg oppsøker selv.

- Idiotene som presser seg inn på buss/trikk før folk har gått av, dem er det ekstremt mange av her i Oslo. Jeg har begynt å si høyt ifra om det: La nå folk få lov til å gå av før dere går på! Hører dere ei gal kjerring som ytrer disse ordene så er den gale kjerringa mest sannsynlig meg .

- Syklister

- Folk som kjører andre folk ned med de satans sparkesyklene. Var i Stavanger i sommer og der var det ingen sparkesykler, DEILIG. Jeg elsker Stavanger. 

Det er sikkert en heil haug med andre ting som irriterer meg og, men jeg orker ikke tenke på det nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At politikere blir med på slike joviale ting på TV for å vise at de liksom ikke bare er stivbeinte byråkrater. Det er bare flaut, og det lyser lang vei at de hater det så innmari selv!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
2 timer siden, Rowan skrev:

Leveringstidene til DHL! Fra 9-18 kan pakka komme så jeg får ikke gjort noen ting utenfor huset... 😠

Enig, men blir ikke disse pakkene levert på nærmeste postkontor om man ikke er hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Nimbus2000 skrev:

Enig, men blir ikke disse pakkene levert på nærmeste postkontor om man ikke er hjemme?

Vet ikke helt, men forrige gang jeg ikke var hjemme, så leverte han pakken til mamma. Hun var hjemme og bor 5 minutter unna meg. Det var veldig greit. Litt irriterende når de plutselig ringer å sier "jeg er ikke langt unna nå. Er du hjemme?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Systematikeren i meg er irritert over at 330-skvadronen antakelig ikke er foregått av 329 andre skvadroner som også driver med sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Nimbus2000 skrev:

Enig, men blir ikke disse pakkene levert på nærmeste postkontor om man ikke er hjemme?

Det sto det ingenting om, så jeg vet ikke. Tidligere har de etterlatt en lapp og jeg har måttet gå inn på nettet og avtalt en ny leveringsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
23 timer siden, smalls skrev:

Vet ikke helt, men forrige gang jeg ikke var hjemme, så leverte han pakken til mamma. Hun var hjemme og bor 5 minutter unna meg. Det var veldig greit. Litt irriterende når de plutselig ringer å sier "jeg er ikke langt unna nå. Er du hjemme?"

Enig i at de gir alt for kort forvarsel på når de kommer. 

8 timer siden, Rowan skrev:

Det sto det ingenting om, så jeg vet ikke. Tidligere har de etterlatt en lapp og jeg har måttet gå inn på nettet og avtalt en ny leveringsdag. 

Skjønner, kanskje de har lokale ordninger. Her jeg bor la de igjen pakken på postkontoret som ligger fem minutter gange fra der jeg bor. Synes det var grei ordning for det er jo svært upraktisk om man skal måtte sitte hjemme en hel dag for å vente på en pakke. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Produsenter som endrer produktet uten å si ifra. Kjøper jeg produkt xyz så forventer jeg å få produkt xyz og ikke en versjon produsenten har klart å produsere enda billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal se på en film på Netflix (som lå inne bare for et par dager siden) så har de faen meg fjernet filmen!! :rolleyes:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på Netflix på pc, så vil den ikke gå tilbake til "Browse" når jeg har den i festet fane. Jeg må slette og lage ny fane for å se ny serie. Ikke rart jeg bare ser en serie om gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, smalls skrev:

Når du skal se på en film på Netflix (som lå inne bare for et par dager siden) så har de faen meg fjernet filmen!! :rolleyes:

 

Artig med to Netflix-klager samtidig. Men her må du huske på at de alltid endrer filmer ved månedsskift, så om filmen lå inne i august, er det ikke sikkert den ligger inne i september.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, sofie777 skrev:

Artig med to Netflix-klager samtidig. Men her må du huske på at de alltid endrer filmer ved månedsskift, så om filmen lå inne i august, er det ikke sikkert den ligger inne i september.

Det visste jeg ikke, men irriterende var det når jeg satt klar til å se på og den plutselig var borte 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Folk som både er hårsåre og klager over at andre er hårsåre. Er man selv hårsår burde man ha forståelse for at andre er det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
17 minutter siden, smalls skrev:

At jeg har klart å brekke hånden min :grine: Nå tenker jeg "fuck my life" Gips i 4-6 uker. Herlig  :roll:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

At jeg har klart å brekke hånden min :grine: Nå tenker jeg "fuck my life" Gips i 4-6 uker. Herlig  :roll:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luna Llena skrev:

God bedring :klem:

 

29 minutter siden, Chantielle skrev:

:klemmer:

Tusen takk dere to🙂 Har så klart brekt høyre hånden 😒 må bare ta tiden til hjelp, men kjedelig er det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på oppgrader som bytter ut kjipe ting som kaffetrakteren sin.  De fleste har råd til en halvgod kaffetrakter, det er ikke så dyrt.  Ser ikke poenget med å bli med hvis de ikke trenger å bytte ut dyrere ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...