Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en som elsker apper, så har det nå kommet en jeg ikke kan bruke (sikkert mange, men denne er i kategorien "jeg skulle gjerne hatt den"), nemlig førerkortappen!! Jeg har ikke førerkort 😢. Trenger for såvidt ikke lappen, men likevel. Jeg vil derfor komme med en oppfordring til alle: LAST NED FØRERKORTAPPEN, så er dere på den sikre siden om dere skulle bli stoppet. (Finnes både til Android og apple, selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlgi irritert, men drittlei av alle som "pynter" mobilbildene sine med bikkjesnuter og kaninører og jeg vet ikke hva. Ikke noe som "ødelegger" dagen min, blir bare oppgitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk plutselig har glemt at ytringsfriheten er viktig å verne. Husker da jeg vokste opp og vi måtte synge sangen "Din tanke er fri", og lærerene brukte tid på å forklare at dette kanskje var noe vi kanskje var for små til å skjønne men som betyr veldig mye.

Den sinnsyke sensuren som foregår nå blant annet på youtube irriterer. Og at ingen omtrent nevner det. At folk er redde for fakta, og ikke forstå hvordan argumenter fungerer i praksis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At tv-serier får mye mer oppmerksomhet enn litteratur. Liker å se på tv-serier , men bøker gir meg mer i lengden. Tror samfunnet hadde vært bedre hvis flere brukte mer tid på å lese tekster hver dag. Man må ikke lese det som er høyverdig, det å lese er i seg selv en fin aktivitet. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir så passivisert av det digitale samfunnet. Kan bare taste oss til underholdning. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SardintrollReturns skrev:

Ikke egentlgi irritert, men drittlei av alle som "pynter" mobilbildene sine med bikkjesnuter og kaninører og jeg vet ikke hva. Ikke noe som "ødelegger" dagen min, blir bare oppgitt. 

Sååå enig! Spesielt når godt voksne folk gjør det. Vet om ei på 45 pluss som bruker masse filter, hundesnuter og kaninører på absolutt alle bilder hun tar av seg selv. (Og det er maaaange) Folk som tar masse selfies «hele tiden» irriterer meg også, hvorfor er folk så jævlig selvopptatte? Meg, meg, meg :rolleyes: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, jukkapalme skrev:

Sååå enig! Spesielt når godt voksne folk gjør det. Vet om ei på 45 pluss som bruker masse filter, hundesnuter og kaninører på absolutt alle bilder hun tar av seg selv. (Og det er maaaange) Folk som tar masse selfies «hele tiden» irriterer meg også, hvorfor er folk så jævlig selvopptatte? Meg, meg, meg :rolleyes: 

Nettopp, er det 12 år gamle jenter er de unnskyldt, men godt voksne med bikkjesnuter o.l. er bare pinlig synes jeg. :P Er også enig i selfies generelt, selvdigging på høyt plan. xD 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
På 28.9.2019 den 12.18, smalls skrev:

Nettbutikker som er treige på å sende ut pakker som du har bestilt 

At det noen ganger er helt håpløst å komme igjennom når du ringer kundeservice. "Det er for tiden stor pågang, vennligst vent" kommer opp 100 ganger 🤦‍♀️

Send mail om det går lang tid. Jeg gjør det hver gang å får gavekort i 90% av tilfellene. 

Irriterer meg ellers over lagt ventetid på telefon til alle offentlige etater. Disse er i tillegg umulig å få tak i på mail. Elendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kunder ikke kan bestemme seg for hva de vil ha mens de står i køen, eller i det minste før de skal bestille! Og at det å ha basisferdigheter med å lese, vistnok ikke er en selvfølge. 

det er helt utrolig hvor mange som mener at de bare kan forsyne seg ekstra med is (som allerede er grisebillig for en porsjon) bare fordi de ikke gidder/orker eller klarer å lese hva som står av informasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at man begynner med juleting allerede nå i Oktober,

 

Det burde vært en lov at det ikke var lov å begynne med juleting før senest 1 Desember, med mindre 1 Desember er på en Søndag da kan man begynne Lørdag 30 November

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 16.57, smalls skrev:

At jeg har klart å brekke hånden min :grine: Nå tenker jeg "fuck my life" Gips i 4-6 uker. Herlig  :roll:

Fy flate! Den der ER kjip den🥵

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg irriterer meg over at man begynner med juleting allerede nå i Oktober,

 

Det burde vært en lov at det ikke var lov å begynne med juleting før senest 1 Desember, med mindre 1 Desember er på en Søndag da kan man begynne Lørdag 30 November

😧 Jeg skjønner ikke at folk klarer å komme i julestemning før desember uansett jeg. Men kanskje et lovforbud kan hjelpe på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Kågebruker skrev:

😧 Jeg skjønner ikke at folk klarer å komme i julestemning før desember uansett jeg. Men kanskje et lovforbud kan hjelpe på. 

Ikke jeg heller, virker stikk motsatt på meg i vertfall, blir bare lei lenge før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kågebruker skrev:

😧 Jeg skjønner ikke at folk klarer å komme i julestemning før desember uansett jeg. Men kanskje et lovforbud kan hjelpe på. 

Julestemning er noe jeg aldri har hat. Og selve jula er jeg lei av lenge før 24 Desember.

Jeg misliker ikke Jula eller noe, men jeg er bare lei av den lenge før det er jul

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Julestemning er noe jeg aldri har hat. Og selve jula er jeg lei av lenge før 24 Desember.

Jeg misliker ikke Jula eller noe, men jeg er bare lei av den lenge før det er jul

Samme her. Siden julestyret begynner så tidlig hvert år, så er jeg lei før jula er her :rolleyes: Hvem får skikkelig julestemning i oktober liksom??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, LittDiva skrev:

Fy flate! Den der ER kjip den🥵

Veldig kjipt, men gipsen skal endelig av til fredag 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KGbrukerny

Hvor kaldt samfunnet har blitt. Hvor egosentriske folk har blitt. Meg meg meg... Familie og venner/bekjente betyr ingenting lenger og man blir valgt bort for noe eller noen som er «kulere» eller mer «glansbildelivbyggende».. det  irriterer meg, sårer meg og går meg på nervene. Alt på en gang. 

Endret av KGbrukerny
Feilskriving
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 minutter siden, Happy-Face skrev:

Når folk ikke gidder å følge med på en eller annen TV-serie eller film. 

Men de påstår likevel at de vissnok er veldig interesserte i det opplegget som går. Dermed begynner de selvfølgelig å mase på alle andre: "Hva skjedde egentlig nå?" 

"Hvem var den personen der?" 

"Hvorfor gjorde de sånn og sånn?"

"Hva var poenget med det som skjedde nå?"

Også videre, og så videre, og så videre. Hadde de bare sittet der, og holdt kjeften sin lukket, så ville de selvfølgelig ha fått med seg hele handlingen - og dermed ville de sluppet å mase hull i hodene på alle andre.

Det der er sykt plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...