Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 5.10.2019 den 20.48, Kågebruker skrev:

Vi blir så passivisert av det digitale samfunnet. Kan bare taste oss til underholdning. 

Har vært noe hyklersk ikveld. Jeg har hengt på KG og reddit. Egentlig Ikke gjort noe fornuftig etter middag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må finne et alternativ til brukernavn og passord snart. Kan jo farken ikke gjøre en dritt uten det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ca en halv meter fra vinduskarmen til skrivebordet mitt. Og på gulvet i mellom står det et par mapper med MYE papir. Og jeg åpner et stort youghertbeger og setter det i vinduskarmen mens jeg kutter appelsin og bananer( sjukt godt i biter med enten sitron,-eller vaniljeyoughert over!) 

Så velter jeg begeret. Det er youghert over alt!! På papiret, på pc, og veggen og ja... natten skulle ikke forløpe helt smertefritt og idyllisk nei! Men en bagatell. En veldig irriterende sådan.

Ps. Hvorfor lukter youghert så ille når det er utenfor begeret eller skåla? Skikkelig surt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den JÆVLA irriterende Coop Änglamark-sangen! Er så irriterende å høre på at jeg boikotter hele produktserien! :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så innmari dårlig til å følge med på plottet i filmer. Den minste lille plot-twist og jeg faller helt av. Føler meg irriterende dum av og til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som blir super stresset og får helt panikk om de ikke får svar fra daten etter det bare har gått en time😱 Slapp nå av

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir irritert pga. pakken min som har ligget på bestemmelsessted siden mandag morgen. Både i dag og tirsdag ble sporingen oppdatert med "pakken skal ikke leveres ennå". Det er jo bare positivt å få levert pakken tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Faen i helvete satans rike!!! Jeg har fått av gipsen på armen og hva skjer? Jo, klumsa meg klarer å tryne og skikkelig virke foten min! Jeg klarer å gå men det gjør så vondt! Åh, stakkars meg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, smalls skrev:

Faen i helvete satans rike!!! Jeg har fått av gipsen på armen og hva skjer? Jo, klumsa meg klarer å tryne og skikkelig virke foten min! Jeg klarer å gå men det gjør så vondt! Åh, stakkars meg :grine:

Neineinei,huff så uheldig. Håper det bedres snart :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
26 minutter siden, smalls skrev:

Faen i helvete satans rike!!! Jeg har fått av gipsen på armen og hva skjer? Jo, klumsa meg klarer å tryne og skikkelig virke foten min! Jeg klarer å gå men det gjør så vondt! Åh, stakkars meg :grine:

Så kjipt, god bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, smalls skrev:

Faen i helvete satans rike!!! Jeg har fått av gipsen på armen og hva skjer? Jo, klumsa meg klarer å tryne og skikkelig virke foten min! Jeg klarer å gå men det gjør så vondt! Åh, stakkars meg :grine:

Så kjedelig! God bedring :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amøber på bussen som trykker som gale og hoier til sjåføren når det fortsatt er et stykke igjen til holdeplassen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SardintrollReturns skrev:

Amøber på bussen som trykker som gale og hoier til sjåføren når det fortsatt er et stykke igjen til holdeplassen. 

Ser det for meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...