Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

smalls
39 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Nettopp, så lenge jeg er forberedt er gjester hjertelig velkomne, men det er ikke så veldig kult når det ringer på når en er midt oppi noe som ikke er andres bisniss. 

Ja, irriterende når det plutselig ringer på døren når jeg holder på med vasking eller daffer på sofaen i slafsete klær. Ikke alltid man orker besøk.. Jeg liker også å kunne rydde vekk det verste før jeg får besøk, å ha kaffe eller te stående 

Fortsetter under...

SardintrollReturns
58 minutter siden, smalls skrev:

Ja, irriterende når det plutselig ringer på døren når jeg holder på med vasking eller daffer på sofaen i slafsete klær. Ikke alltid man orker besøk.. Jeg liker også å kunne rydde vekk det verste før jeg får besøk, å ha kaffe eller te stående 

Akkurat, liker å gjøre det nogenlunde presentabelt før jeg slipper inn folk, og som du sier, noen ganger vil jeg bare være i fred. 

Luna Llena

Folk som klager hele tiden på hvor grusom partneren er , men gjør ingenting med det.

Hoppetaujenta

Folk som går over mine grenser og syns at de har rett til det. Egoister. :angry:

Happy-Face

Nettsider som påstår at de "bryr seg om vårt personvern" når de skal informere brukerne om cookies.

Maestro

Har en kompis som er sulten hver gang jeg er med han, å forventer og få mat av meg og felles venner. Hvorfor ikke spise før du reiser til oss? 🧐

Annonse

smalls

Folk som ikke gidder å være med på å betale taxiregningen når vi ankommer byen. Har opplevd de som har gått ut av bilen og løpt avgårde så fort vi er fremme 🙈 Jævla gjerrigknarker!

mia83

At jeg er blitt syk :forkjola:

Kniv & gaffel
17 timer siden, Maestro skrev:

Har en kompis som er sulten hver gang jeg er med han, å forventer og få mat av meg og felles venner. Hvorfor ikke spise før du reiser til oss? 🧐

Mulig det er nettopp det som er hensikten? Kanskje han ikke liker å lage mat, eller har dårlig råd? 

Det minner meg litt om en nabo vi hadde da jeg vokste opp. Han hadde alkoholproblemer og vanskelig med å styre penger. Når han var blakk og sulten, dukket han opp på besøk hos oss eller andre i nabolaget når han visste at det var tid for middag. 

Maestro
5 timer siden, Kniv & gaffel skrev:

Mulig det er nettopp det som er hensikten? Kanskje han ikke liker å lage mat, eller har dårlig råd? 

Det minner meg litt om en nabo vi hadde da jeg vokste opp. Han hadde alkoholproblemer og vanskelig med å styre penger. Når han var blakk og sulten, dukket han opp på besøk hos oss eller andre i nabolaget når han visste at det var tid for middag. 

Han bor hjemme hos foreldrene sine. Han kan legge opp til å spise middag med dem. 

Luna Llena

MDG med sitt overformynderi.

Summerbreeze

Folk på lesesal. Spiser knekkebrød med illeluktende pålegg, på en lesesal der det ikke er lov å spise. Brer seg utover pulten, slik at det ikke er plass til noen andre på tross av at det er en dobbelpult. Eller de som tar telefonsamtaler inne på lesesalen. 

For å ikke glemme de som setter seg på lesesal og okkuperer en plass i mange timer, uten at de selv er til stede. Greit at du tar deg en kort tur ut for å spise litt, men blir du borte i mer enn 20 minutter så er det litt i grenseland

Edited by Summerbreeze

Rumle
På 11.11.2019 den 13.02, SardintrollReturns skrev:

Uanmeldt besøk. Fy faen! 

😅

På 14.11.2019 den 9.33, smalls skrev:

Folk som ikke gidder å være med på å betale taxiregningen når vi ankommer byen. Har opplevd de som har gått ut av bilen og løpt avgårde så fort vi er fremme 🙈 Jævla gjerrigknarker!

Hvem gjør sånt?! 😂

Annonse

smalls
55 minutter siden, Rumle skrev:

😅

Hvem gjør sånt?! 😂

Jeg har faktisk opplevd det og makan til frekkhet!:angry: Skulle tro de var blakke, men da får de heller gå til byen eller noe. Ikke snylte på andre

SupaWoman
2 timer siden, Rumle skrev:

😅

Hvem gjør sånt?! 😂

Alle, helt vanlig.  Jeg pleier å si i bilen:  Vipser dere da hvis jeg betaler?? Og vi er som regel max 4 stykk. de fleste voksne med hjerne klarer å dele f.eks 250 kr på 4.

Jævla fyllekalas !

MDG

smalls
9 timer siden, SupaWoman skrev:

Alle, helt vanlig.  Jeg pleier å si i bilen:  Vipser dere da hvis jeg betaler?? Og vi er som regel max 4 stykk. de fleste voksne med hjerne klarer å dele f.eks 250 kr på 4.

Er det vanlig at alle gjør sånt? :klo: Altså stikke av fra taxiregningen? 

Kniv & gaffel

Folk som ringer kl. ni på en lørdag morgen, og blir veldig overrasket over å høre at jeg fortsatt sov. 

smalls
25 minutter siden, Kniv & gaffel skrev:

Folk som ringer kl. ni på en lørdag morgen, og blir veldig overrasket over å høre at jeg fortsatt sov. 

Eller de som ringer veldig seint på en lørdag og blir overrasket over at jeg har lagt meg "åh, så da kan du ikke kjøre meg til byen?" Eh nei, selvfølgelig kan jeg ikke det 🙈

Kniv & gaffel
35 minutter siden, smalls skrev:

Eller de som ringer veldig seint på en lørdag og blir overrasket over at jeg har lagt meg "åh, så da kan du ikke kjøre meg til byen?" Eh nei, selvfølgelig kan jeg ikke det 🙈

Huff ja, det er heller ikke noe greit. Har også opplevd det.