Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som legger seg over i venstrefila - og så kjører akkurat like sakte som høyrefila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duste-symaskina mi!!!! 🤬 Her skulle jeg sitte og kose meg med å sy ferdig et prosjekt og så streiker den elendige maskina...!! Og etterlater ein giga-klump med tråd i plagget mitt 😑 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At politikerne i kommunen jeg bor i prioriterer å bruke flerfoldige millioner på ny kirke når det er flere kirker her fra før som er langt fra sprengt med tanke på kapasiteten... Det er så mye annet de pengene kunne blitt brukt på! Bedre eldreomsorg eksempelvis. Blir så frustrert😓

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg irritert på store barn som maser og skal ha full oppmerksomhet hele tiden. Jeg er så sliten etter ei lang, lang arbeidsuke og trenger å ligge litt på sofaen å scrolle i fred og ro. Prøvde å sove en halvtimes tid etter middag tidligere, men de bare MÅ spørre og gnåle om bagateller hele tiden. Mannen min (og deres far) får derimot ligge helt i fred. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det griseirriterende at på høsten tørker ikke gresset opp.  Skulle ha slått en gang til før vinteren.     :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 15.04, Jerry Lee skrev:

Nå er det griseirriterende at på høsten tørker ikke gresset opp.  Skulle ha slått en gang til før vinteren.     :angry:

Lån deg en geit. Gnafs, gnafs, gnafs, problem solved 😁 Så kan du melke den og lage noe digg mat av melka om det er en jentegeit. Shetlandsponni funker også, men geita spiser nok jevnere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobiler , kø , tape som kleber alle andre steder enn der den skal og blir full av støv, smuler, hår og fingernegler før den er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går meg litt på nervene at det er så stille i huset i kveld. Har kun hørt lyder fra to naboer, og ingen har vært ute og røyka og pratet heller, som jeg har hørt og sett. Hm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Nordmann 1 spør nordmann 2 som har tydelig utenlandsk opphav hvor han kommer fra.
- Nordmann 2 spiller dum, og sier Oslo.
- Nordmann 1 sier "ja, men hvor kommer du egentlig fra?"
- Nordmann 2 spiller enda dummere og svarer Nordstrand.

Hvorfor denne påtatte vrangviljen mot å svare på en helt uskyldig undring...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nevian skrev:

- Nordmann 1 spør nordmann 2 som har tydelig utenlandsk opphav hvor han kommer fra.
- Nordmann 2 spiller dum, og sier Oslo.
- Nordmann 1 sier "ja, men hvor kommer du egentlig fra?"
- Nordmann 2 spiller enda dummere og svarer Nordstrand.

Hvorfor denne påtatte vrangviljen mot å svare på en helt uskyldig undring...?

Helt enig. Da tenker jeg de er flaue over eget opphav, noe som bare er trist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
På 19.9.2019 den 20.52, Nevian skrev:

- Nordmann 1 spør nordmann 2 som har tydelig utenlandsk opphav hvor han kommer fra.
- Nordmann 2 spiller dum, og sier Oslo.
- Nordmann 1 sier "ja, men hvor kommer du egentlig fra?"
- Nordmann 2 spiller enda dummere og svarer Nordstrand.

Hvorfor denne påtatte vrangviljen mot å svare på en helt uskyldig undring...?

Jeg er Nordmann 2 og kommer ofte i samme situasjon. Jeg er etnisk norsk, men enkelte mener jeg har "tydelig utenlandsk opphav".  Hvorfor ikke bare spørre om jeg er utlending?

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...