Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som kjører i 100 på smale landeveier og tror de eier veien. Så vidt de klarer å stoppe når de møter på annen bilist/syklist/fotgjenger med barnevogn langs veien. 

Folk som aldri kommer til poenget. F.eks demo-videoer. Først forteller de kort om produktet. Så ser det ut som de har tenkt å starte med å vise hvordan det brukes. Men så bare stopper de opp liksom. Snur og vender på esken, stryker på esken, setter esken ned igjen, tar den opp igjen. Starter med å begynne å fortelle litt, men så plutselig skal de gjøre denne "rutinen" om igjen mellom HVER setning før de faktisk viser poenget.......Blir så irritert 😂 

Folk som skal presse deg til å bli med på ting eller gjøre ting fordi "det blir jo SÅ gøy", "alle andre skal jo", "du vil ikke angre", "du må prøve" (feks om filmer, en hobby, ut på byen osv). Og tar ikke et nei for et nei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som etter sikkerhetskontrollen står ved "båndet" og skal ta på seg belte , ringer , smykker , slips.... you name it  istedenfor å ta med seg tingene til benkene rett innenfor som er ment til sånne ting . 

Dette gjør jo at det tar lengre tid for andre å komme til for å hente sine ting. 

Endret av punkyB
rettet skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som ikke er klare FØR sikkerhetskontrollen som skal ta av seg både lue, jakke, Cardigan, skjerf, ta fram laptop osv. Går da an å klargjøre LITT! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ALT med å fly er irriterende! Når flyet lander og man kan ta av belte, så tar folk av seg belte på sekundet og hiver seg ut i midtgangen hvor de tripper for å ut. Slapp av! Dere kommer ikke ut med en gang. Eller de som plutselig vipper setet ned i fanget mitt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, mia83 skrev:

Og de som ikke er klare FØR sikkerhetskontrollen som skal ta av seg både lue, jakke, Cardigan, skjerf, ta fram laptop osv. Går da an å klargjøre LITT! 

Enig, man rekker fint å klargjøre disse tingene mens man står i kø, er ikke nødvendig å vente med det til man er helt fremme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SardintrollReturns skrev:

Enig, man rekker fint å klargjøre disse tingene mens man står i kø, er ikke nødvendig å vente med det til man er helt fremme. 

En del nordmenn er litt for egoistiske der dessverre :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjøper deg en LITEN snacks (f.eks. på byen), og dine voksne venner med egen inntekt spør om å få smake (en av de fire bitene), i stedet for å kjøpe sin egen. Kjenner jeg blir mer og mer irritert av å tenke på det i ettertid.

JOEY DOESNT SHARE FOOD

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PepsiFlax skrev:

Når du kjøper deg en LITEN snacks (f.eks. på byen), og dine voksne venner med egen inntekt spør om å få smake (en av de fire bitene), i stedet for å kjøpe sin egen. Kjenner jeg blir mer og mer irritert av å tenke på det i ettertid.

JOEY DOESNT SHARE FOOD

:laugh: De er nøyaktig de samme som aldri orker dessert og syns det er tull..... helt til din dessert kommer på bordet:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, mia83 skrev:

En del nordmenn er litt for egoistiske der dessverre :rolleyes:

Enten det eller så er de for opptatt med det som foregår på telefonen de trykker på. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, PepsiFlax skrev:

Når du kjøper deg en LITEN snacks (f.eks. på byen), og dine voksne venner med egen inntekt spør om å få smake (en av de fire bitene), i stedet for å kjøpe sin egen. Kjenner jeg blir mer og mer irritert av å tenke på det i ettertid.

JOEY DOESNT SHARE FOOD

Eller de som spør om de kan smake på drinken din på byen,  så tar de en stor slurk :roll: Eller spør enda en gang om å få smake. Kan du ikke kjøpe din egen drink liksom??

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bussen jeg tar til jobb som alltid er 4-5 minutter forsinka...

Folk på bussen som skal mange stopp og setter seg ytterst på setet. Eller enda verre, setter den bittelille veska si på det innerste setet. 

Og en ting til som nesten alltid skjer: jeg sitter innerst i seteraden, helt alene, fram til stoppet før jeg skal av. Da skal det sette seg noen ved siden av meg! Så nå har jeg starta å sette meg ytterst en stopp før jeg skal av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rowan skrev:

Folk på bussen som skal mange stopp og setter seg ytterst på setet. Eller enda verre, setter den bittelille veska si på det innerste setet. 

Ugh, jeg får fnatt av medpassasjerer som gjør de tingene der. OG de som bare stiller seg opp foran et ledig sete. Skal selvfølgelig ikke sitte der, neida, de skal bare stå der og være i veien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som nynner og plystrer. 

Nynorsk/ de fleste dialekt skriftlig.

Folk med øretelefoner, om mulig så blir folk enda fjernere og oppmerksomme på sine omgivelser enn nordmenn generelt er. Det nye er at folk sykler med øretelefon mens de fikler med mobilen. Ja, da kommer jeg med min tunge elsykkel i 45 km/t , og lykke til om du ikke greit og la være å sykle fra side til side med mobilen da👻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...