Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for bondegård! Bondegård kan være øko-vennlig det også! Å leve av jorden (er lov å håpe!) 

Anonymkode: aa653...214

Me too! 20 sekunder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den nye pakka så spennende ut, jeg! :) Ikke bondegårder og sånt, men virker jo iallfall som en ganske aktuell pakke mtp tiden vi lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ideen, men ligner kanskje mer på en game pack? Hvis det er et mål å rydde byen, så kan vel det bare gjøres en gang? Vi får se hvordan spillet faktisk er. Gøy med stiger og mulighet for å lage flere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt... expansion pakke?! Dette virker som en type Strangerville ting, du spiller det en gang og så er det ferdig...

Og ... hva i allverden var poenget med å la Island Living pakken ha så mye miljø stesj i seg når de hadde en helt egen EP pakke planlagt til det?! De kunne gjort så mye mer annet med Island Living isteden for da! Som å gi oss en havfrue forvandlings animasjon!

Jo jeg var forberedt på å bli skuffet, men nå er jeg bare sint 🤬🤬🤬🤬

Endret av Ariana807
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så skuffet... det ser jo ikke ut som en expansion pack i det hele tatt, men gameplay eller stuff pack 

-Lite å gjøre, evt. ingenting å gjøre når man har fullført questen?
-"Skallet" til byen har lite detaljer og hele greia ser jo ut til å være knøttlite
-Få og små lots 
-Masse elektroniske duppeditter som man strengt tatt aldri bruker når man spiller. Resten virker som ting vi allerede har, som f.eks. bikube fra Seasons 
-Klærne ser jo ut som noe fra base game? 

Anonymkode: 0b78b...404

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, detvardet skrev:

Liker ideen, men ligner kanskje mer på en game pack? Hvis det er et mål å rydde byen, så kan vel det bare gjøres en gang? Vi får se hvordan spillet faktisk er. Gøy med stiger og mulighet for å lage flere ting.

Det var det første jeg tenkte på også, strangervill-opplegg med noe som gjøres én gang også det er det.. skuffende, veldig skuffende. Det jeg fikk fra traileren er... selge søppel og leke med søppel også blir alt bra i verden også forblir det grønt og flott til du starter et nytt spill og må gjøre samme kjedelige opprydding om å om å om å om igjen 😂

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får stiger! Yes!!! Det er alle rede et positiv! 

Jeg er litt skeptisk til at dette er en EP, spesielt siden vi fikk gameplay for å forbedre miljøet i Island Living. MEN jeg skal ikke være sure Sally og klage, det er en del spennende ting jeg ser i videoen.
- Resirkulering.
- Laging og selging av lys. 
-Jeg ser en flaske med et bær på eller noe, så kanskje det betyr at vi kan lage og selge juice av plantene våre?
- Larver. Kanskje det har noe med dyrking av planter å gjøre?

- En av simmene rotet i en søppelkasse og tok med seg en pose hjem. Det kan være at vi får personlighetstrekket "freetarian" som har blitt diskutert før, hvor simmer kan lete etter mat og gjenstander i søppelet.
- Det virker også som om det er en fellestomt hvor alle i nabolaget kan bruke den tavlen til å samarbeide om et prosjekt. 

- Jeg ser også noen nye sykler som ser litt ut som en moped eller noe, men det er sikkert bare en vanlig sykkel som ser annerledes ut.
 

Ny død: Fluedød.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, skeptisk.
Siden dette er en EP, kommer den jo til å koste en del. Er ikke helt sikker på om jeg har lyst til å svi av så mye penger på en i utgangspunktet stygg by som må fikses på gjennom å gjøre en oppgave. Likte en del av tingene, som stige og litt alternativ livsstil, men er enig i at dette burde ha vært en GP. Jeg hadde forventet mye mer av en EP.

...Men så vet jeg jo så alt for godt at når det kommer nye pakker til Sims 4, så går det ikke særlig lang tid før jeg kapitulerer og kjøper dritten... Bare fordi det er gøy med noe nytt. Huff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En søppelpakke om søppel, flott 🙄

Anonymkode: b8f9a...255

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg faktisk nå! Vi kommer til å få så mange kule nye ting. Buildmode ser helt nydelig ut. Nydelige trepanel, stiger, vertikale hager. Yes. Og vi vil kunne møblere husene våre gratis med dumpster diving. :P Å spille rags to riches vil være mye mer interessant med denne pakken. Vi vil sikkert kunne spille skikkelig off the grid her, noe som ikke funket med Island Living. Det går visst også an å samle vann på taket.

Jeg vurderer å slette alle savene mine, rydde opp i CC, og begynne HELT på nytt når denne pakken kommer. :P (Kan ta vare på de en plass, men tror ikke jeg gidder). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ariana807 skrev:

I «create-a-sim», der du lager simmen. Der velger du en aspiration som simmen starter med. Alle de ulike har en egen «bonus-trait».

BFDC3451-F03E-417D-8A0B-8DF3BAAE83E0.thumb.jpeg.2035e3ebf2966dd1e025129e151e7150.jpeg

Så om du velger en aspiration innen «knowlegde», så får du bonus trait «gains skills faster. Der starter jeg alltid, da det er en grei ekstra ting. Selvsagt om du ønsker en av de andre traitsa du kan få, starter du med en av dem isteden.

Du står fritt til å endre aspritation som du jobber med hele tiden, og kan ha flere pågående samtidig. Men noen av dem må være aktive når du gjør dem for at det skal registrerers.

Det finnes en ekstra aspiration. En hemmelig en. Tror den skal være i base-game. Spiser du 3 stk grilled cheese etter hverandre, så får du denne låst opp. Siden simmen din fort kan legge på seg en del, er det greit å gjøre den før «active» (husker ikke direkte hva den heter, men fotballen), da trening vil brenne av alt man evt. legger på seg 😅 (ikke at det ikke er lov å ha en dubben sim om du ønsker det 😄)

Så er det bare å prøve seg frem. Prøve å mixe litt frem om tilbake på dem 😄

Tusen hjertelig takk!!❤️

Anonymkode: 5a0b3...469

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første jeg tenkte da jeg så traileren: "Hm, lyslaging? Det virker da kjent?"

Åja, jeg har jo det i spillet allerede. Som en mod ... :P

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker gøy, jeg! Fint med en pakke der man ikke har noe lignende å sammenligne med. Og den slippes samme dag som jeg har siste innlevering på studiet mitt, så det er perfekt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2020 den 7.52, Chiyo skrev:

Gleder meg til å se den nye traileren senere i dag. 😄 Jeg har fremdeles ikke gitt opp på å få gårdsdyr! Jeg gir meg ikke før jeg har sett traileren. :P 

Angående denne spillpakken som sikkert kommer senere i år... Okay, så flere spekulasjoner. 
Tror dere vi kan få en tenåringspakke? Jeg har sett flere spekulere om dette etter den siste spørreundersøkelsen. Når vi ble spurt om hvilken aldersgruppe vi ville ha mer gameplay til så var ikke tenåringer på listen, så det kan kanskje bety at det er noe som de alle rede jobber med. Dessuten ble vi spurt om high school, cheerleading og kjøpesenter. 

Det hadde vært gøy med en pakke som gjorde tenåringer litt mer annerledes enn voksne. Det hadde vært kult med en skole hvor vi kunne vært med dem. Det hadde ikke vært noe vanskelig egentlig, siden det kunne vært en bygning som i Get to Work. 

Jeg håper virkelig at vi får mer til tenåringer i Sims. Savner å lage skikkelig tenåringsdrama! Ja, drama generelt! De forrige Simsspillene var mye morsommere. Vin ha sladder, drama, utroskap, at man kan brenne ned huset til folk, tyver +++ :ler:

Anonymkode: bd0fb...25b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig at vi får mer til tenåringer i Sims. Savner å lage skikkelig tenåringsdrama! Ja, drama generelt! De forrige Simsspillene var mye morsommere. Vin ha sladder, drama, utroskap, at man kan brenne ned huset til folk, tyver +++ :ler:

Anonymkode: bd0fb...25b

Kunne man brenne ned huset til folk? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo skrev:

Kunne man brenne ned huset til folk? 😳

Ja, det var mye enklere å sette fyr på huset til folk man var på besøk hos. Og brannene gjorde mye større skade husker jeg, folk døde vel mye lettere av brann og. I Sims 4 kaster de deg bare ut dersom du prøver å tenne på noe :ler:

Anonymkode: bd0fb...25b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daglig oppgave: romoppdrag

Noen som vet hvordan man utfører det? Kan ikke holde pilen over, kommer ikke tips da🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 5a0b3...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "registrer deg hos arbeoderdepartemente" eller hva det nå står på telfonen? 😅

Anonymkode: d1709...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...