Jump to content
Adele

Den store Sims 4-tråden!

Recommended Posts

Adele

Nå nærmer releasen seg med stormskritt!

Fortsetter under...

Vill

Gleder meg! Trur eg må investere i ny pc bare så eg kan spille sims 4 :P

Adele

Haha, kjøpte ny pc høsten 2013. Så håper den klarer å dra spillet :D

Pepperbiff

Blir det ikke rundt høst 2014 det kommer?

GLEDER MEG

Edited by Pepperbiff

Wolfmoon

Melder meg på her, men tror jeg skal avvente litt med å kjøpe. For jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over stabiliteten som har vært på 3-eren, noe som har irritert meg kraftig, så jeg vil være sikker på at 4 er bedre før jeg kjøper. Og jeg er nok stygt redd for at jeg må ha ny pc også, hvis jeg skal kjøpe 4-eren :P

Vinduskarmen

Jeg tror kanskje jeg drøyer litt med å kjøpe jeg også, er så usikker på hva vi faktisk får! EA har jo ikke sagt stort, og på f.eks modthesims er det full furore og misnøye. Må kjøpe nytt skjermkort til pcen min også. Det er så dyyrt :(

Annonse

Guest badeand1

Hvor mye kommer det til å koste tror dere?

Pepperbiff

Hvor mye kostet the sims 3 da? Kanskje rundt 399 eller 499? Blir nok billigere etter hvert også.

Guest MissWinter

Ifølge komplett.no kommer The Sims 4 til Norge 20. august! :D

Edited by MissWinter

Adele

Hvor mye kommer det til å koste tror dere?

Hos origin koster det fra 499,-

Purple Basil

Vet ikke om jeg skal kjøpe TS4. Har lest at spillet ikke vil bli noe bra, og det jeg har sett så langt imponerer ikke (mtp. på selve utseendet i spillet). Skal selvfølgelig følge med fra sidelinjen, og kanskje jeg blir overrasket. Hvem vet? :P

Vinduskarmen

Jeg leste noen rykter om at de skal fjerne den "åpne" verdenen. At det blir mer likt Sims 2, med de lasteskjermene når man drar mellom steder. Aner naturligvis ikke om det er sant, men det virker som om mange frykter det. iik.

LempikasPromise

Ifølge komplett.no kommer The Sims 4 til Norge 20. august! :D

Wiiii :) Jeg skal iallefall kjøpe det uansett om det er dårlig utseende på det :-P

Annonse

Guest MissWinter

Jeg leste noen rykter om at de skal fjerne den "åpne" verdenen. At det blir mer likt Sims 2, med de lasteskjermene når man drar mellom steder. Aner naturligvis ikke om det er sant, men det virker som om mange frykter det. iik.

Uffda, håper ikke det. Mye av moroa med TS3 var jo friheten simmene hadde i verdene.

toothfairy

Kommer ikke til å kjøpe om den åpne verdenen forsvinner. Det burde tvert om bli mer av den! skikkelig irriterende å ikke få se simmene på jobb/skolen og når de er på sykehuset og føder :fnise:

Adele

Kommer ikke til å kjøpe om den åpne verdenen forsvinner. Det burde tvert om bli mer av den! skikkelig irriterende å ikke få se simmene på jobb/skolen og når de er på sykehuset og føder :fnise:

Og loading screen HELE tiden!! :fnise:

AnonymBruker

Skulle ønske det gikk an å importere bilder av seg selv og andre, og at simmene tilpasset seg dette. Så har man i hvert fall et utgangspunkt som kan være veldig likt en selv eller andre:) Så kan man evt. gjøre endringer der det trengs.

Anonymous poster hash: 10c9c...2cf

Adele

Skulle ønske det gikk an å importere bilder av seg selv og andre, og at simmene tilpasset seg dette. Så har man i hvert fall et utgangspunkt som kan være veldig likt en selv eller andre:) Så kan man evt. gjøre endringer der det trengs.

Anonymous poster hash: 10c9c...2cf

Simself er noe jeg aldri gjør :P Blir alltid så skuffa når "jeg" har alt man bare kan drømme om, og jeg sitter med verdens dårligste økonomi og fortsatt i utdanning :fnise:

Poppie

Simself er noe jeg aldri gjør :P Blir alltid så skuffa når "jeg" har alt man bare kan drømme om, og jeg sitter med verdens dårligste økonomi og fortsatt i utdanning :fnise:

Haha, samme her! Dessuten liker jeg at det er litt action og drama mellom simmene, men jeg blir sur ved tanken på at sim-jeg skal flørte med en sim-venns kjæreste eller at sim-jegen min sin romantiske interesse flørter med fjorten andre mens han spiller gitar i parken :fnise:

Edited by Allegro