Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "registrer deg hos arbeoderdepartemente" eller hva det nå står på telfonen? 😅

Anonymkode: d1709...ff4

Det er vel hvis du vil jobbe som selvstendig næringsdrivende som f.eks. gartner som lever av å selge det hen selger. Tror du kan være selvstendig næringsdrivende innen nesten hva du vil, så lenge du kan lage og selge noe.

Jeg irriterer meg fremdeles over Eco Living. På ene siden frister det å drite i å kjøpe den siden den ser ut til å gi meg lite valuta for pengene. På den andre siden er det så altfor fristende med ny by (selv om den er stygg og må ryddes opp i), nye gjenstander, og ikke minst: muligheten til å finne møbler i søppelcontainere eller leve off the grid med egen strøm og vann. Å starte med en fattigsim på 0 simoleoner blir jo noe helt annet med denne pakken.

Har jeg lyst til å kjøpe den? Egentlig ikke. Kommer jeg til å kjøpe den? Argh, ja sikkert!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daglig oppgave: romoppdrag

Noen som vet hvordan man utfører det? Kan ikke holde pilen over, kommer ikke tips da🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 5a0b3...469

Reise ut i rommet med romskipet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk bruke kvelden på å spille litt 🙀 Det er en halv evighet siden jeg dukket ned i sims verdenen. Nå tester jeg ut litt mer universitets liv. Synes det er litt dårlig med beskjed før forelesning noen ganger. Liker også ikke at det er «oppmøteplikt», da man i virkeligheten ofte kan bare lese og fint klare seg bra i fag. Men jeg har fått A-, A og A+ sålangt 😄 så noe gjør jeg riktig 😄

Men liker ikke at de har kun valgt å gå for den amerikanske «dorm» versjonen, og at det da ikke er noe kjøkken tilgjengelig 😐

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å kjøpe den nye pakken på salg. Synes veldig få av pakkene er verdt 400/500 kr. Med kjendisfaktor f.eks kom det med en kjip by, men med bra gameplay og bra møbler. med University ble jeg skuffa, synes det er lite gameplay for pengene. 

Anonymkode: 1bc6d...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som vurderer å kjøpe den nye pakka bare for stigene:

Det kommer stiger i oppdatering til grunnspillet. Stigene i pakken vil være mer "stylized" enn base game stigene, men alle får stiger gratis i oppdateringen.

Kilde: https://mobile.twitter.com/SimGuruGeorge/status/1258101258553946113?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Fd-8954091682109159016.ampproject.net%2F2004252135000%2Fframe.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En positiv ting med Eco Lifestyle er at man tydeligvis kan slå av forurensningsgreia dersom man ikke ønsker at byen skal forurenses. Det er veldig bra, siden alle byene utenom Strangerville og feriedestinasjonene kan bli påvirket av simmenes livsstil. Jeg ble også lettet når guruene sier at dette ikke er en lineær histore-pakke der man må starte med skitten by og gjøre oppgaver for å fullføre opprydningen og gjøre byen ren igjen. Hurra for det, for jeg gidder ikke sånn type Strangerville-greie der man går lei etter å ha fullført oppgavene og nådd målet.

Men jeg kjenner jeg lurer litt på hva dette er:

source.gif

Ekte kjøtt eller kjøtt laget i laboratorium? 😮 Snåle greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst til å spille, fordi jeg venter på tilbud på steam på nye spill. Men jeg ønsker 3 spill og det blir 450 kr 😨 for dem (alle tre er på tilbud) og det er en pris jeg ikke er villig til å betale. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ardwinna skrev:

En positiv ting med Eco Lifestyle er at man tydeligvis kan slå av forurensningsgreia dersom man ikke ønsker at byen skal forurenses. Det er veldig bra, siden alle byene utenom Strangerville og feriedestinasjonene kan bli påvirket av simmenes livsstil. Jeg ble også lettet når guruene sier at dette ikke er en lineær histore-pakke der man må starte med skitten by og gjøre oppgaver for å fullføre opprydningen og gjøre byen ren igjen. Hurra for det, for jeg gidder ikke sånn type Strangerville-greie der man går lei etter å ha fullført oppgavene og nådd målet.

Men jeg kjenner jeg lurer litt på hva dette er:

source.gif

Ekte kjøtt eller kjøtt laget i laboratorium? 😮 Snåle greier.

Kan det være en kjøttplante? Det ser jo ut som en vertikal planteboks med netting. Kanskje dette er The Sims 4 versjonen av plantebasert kjøtt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ariana807 skrev:

Men liker ikke at de har kun valgt å gå for den amerikanske «dorm» versjonen, og at det da ikke er noe kjøkken tilgjengelig 😐

Enig, det var bedre i Sims 2 da det var en mathall med kokk, tror jeg. Men jeg tenker å bygge inn et felleskjøkken i studenthjemmene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rowan skrev:

Enig, det var bedre i Sims 2 da det var en mathall med kokk, tror jeg. Men jeg tenker å bygge inn et felleskjøkken i studenthjemmene. :)

Vet at Lilsimsie elsket det, da hun fikk «oppleve» hvordan hun hadde det IRL, men stemmer jo ikke for alle 😕

Men sykt irriterende at simmen min ikke gidder å gå på forelesning! Blir gal! Simmen står utenfor bygget, er klar. Har hatt hele «go to lecture early» greiene. Så plutselig springer hun av gårde for å finne seg noe mat (selv om hun ikke var særlig sulten) 🤯 jeg bare click-bonanza «go to school!!!!».

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ariana807 skrev:

Vet at Lilsimsie elsket det, da hun fikk «oppleve» hvordan hun hadde det IRL, men stemmer jo ikke for alle 😕

Men sykt irriterende at simmen min ikke gidder å gå på forelesning! Blir gal! Simmen står utenfor bygget, er klar. Har hatt hele «go to lecture early» greiene. Så plutselig springer hun av gårde for å finne seg noe mat (selv om hun ikke var særlig sulten) 🤯 jeg bare click-bonanza «go to school!!!!».

Hvem er Lilsimsie? :)

Bleh, det må være gørrirriterende! Jeg har heldigvis ikke hatt det problemet. Problemet mitt er at noen ganger forblir handlinger i handlingskøen selv om de er utført for lenge siden også nøler simmen med å utføre andre handlinger da... 

Også en gang dukket ikke presentasjonstavla simmen min trengte opp. 🙄 Så jeg måtte bare få henne til å lese som en gal for å få A+. 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rowan skrev:

Hvem er Lilsimsie? :)

Bleh, det må være gørrirriterende! Jeg har heldigvis ikke hatt det problemet. Problemet mitt er at noen ganger forblir handlinger i handlingskøen selv om de er utført for lenge siden også nøler simmen med å utføre andre handlinger da... 

Også en gang dukket ikke presentasjonstavla simmen min trengte opp. 🙄 Så jeg måtte bare få henne til å lese som en gal for å få A+. 😵

Lilsimsie er en youtuber og twitcher — Hun spiller the sims 4 på youtube og twitch 😄

Hun er amerikans, og har nettopp tror jeg, fullført en grad ved universitet der 😄

Jeg har også hatt den buggen der interactions henger igjen, skjedde hele tiden når jeg reiste til «commons» ved det «gamle» universitetet (ikke high tech foxbury men det andre). Men det gikk bort når jeg bare reiste «hjem» til hybelen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Lilsimsie er en youtuber og twitcher — Hun spiller the sims 4 på youtube og twitch 😄

Hun er amerikans, og har nettopp tror jeg, fullført en grad ved universitet der 😄

Jeg har også hatt den buggen der interactions henger igjen, skjedde hele tiden når jeg reiste til «commons» ved det «gamle» universitetet (ikke high tech foxbury men det andre). Men det gikk bort når jeg bare reiste «hjem» til hybelen. 

Jeg følger henne, men jeg syns hun prater for mye.  :fnise: Jeg liker best Plumbella. 😄 Hun er så morsom, og jeg elsker når hun får foreldrene sine til å spille. Moren hennes spilte mens hun drakk alkohol da hun ble 50. Hehe. :P 

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg nevnte det over, men nå fikk jeg se hva som kommer i denne CC pakken.
Men jeg må bare si at denne pakken virker helt SYK. Nye vegger som er helt nyyyydelige. Nye møbler. Det er en huske som henger fra tau. Det virker som det er en stol som ser ut som en huske, men du kan jo plassere den under et tre i hagen. Bokhyllene er bare helt epic. Og det er små telt du kan plassere rundt sengene til barna. Det er også et stellebord... men det er bare til pynt. :( 

 

 

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger henne, men jeg syns hun prater for mye.  :fnise: Jeg liker best Plumbella. 😄 Hun er så morsom, og jeg elsker når hun får foreldrene sine til å spille. Moren hennes spilte mens hun drakk alkohol da hun ble 50. Hehe. :P 

Anonymkode: 10047...8d0

Foreldrene hennes er så utrolig kule! Jeg ler meg skakk av faren! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Ardwinna skrev:

Foreldrene hennes er så utrolig kule! Jeg ler meg skakk av faren! :ler:

Ja, men han kan ikke bygge hus! :fnise: Han lagde jo vegger på hele tomten og brukte dører som vindu. Mumbella har mer kontroll, men jeg tror hun pleier å se på Plumbella sine videoer. 

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hvordan det er mulig å flytte en familie på mer enn 8 simmer (har MCCC mod) til en annen tomt? 

Anonymkode: 9cf86...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykte har seg at brannmenn kommer tilbake til The Sims. 😮 Det er BARE et rykte, men det kommer visst fra en kilde som har "insider" informasjon. :vetikke:
For dere som fikk med dere da jeg maste om fremtidskuben, så spekulerte jeg i at vi kom til å få stiger. Greit, vi fikk ikke bondegård, men stiger får vi. Jeg vet ikke om jeg skrev det da, men jeg hadde en mistanke når jeg leste at vi fikk stiger at det kanskje kom med muligheten til å bli brannmann. Jeg var ganske sikker på at stigene kom med bondegård, men tenkte tanken at det kunne brukes i det yrket. Jeg visste jo at vi hadde hatt det før, så hvorfor ikke i The Sims 4. 

Denne kilden som lekket informasjonen mener at vi får brannmenn i den nye oppdateringen som kommer. Det er absolutt ikke bekretet at EA, så det kan jo være at det er bare tull, MEN jeg ser en mulighet for det. 

Kilden nevnte også at Evergreen Harbor i The Sims 4 Eco Lifestyle vil ha 15 nye tomter, og at det vil inkludere leiligheter som i San Myshuno.

 

Min egen spekulasjon: Siden vi nå får stiger med animasjonen til det, er det helt utenkelig at vi får bunk beds????

https://simsvip.com/2020/05/18/rumor-firefighters-and-off-the-grid-window-door-placement-coming-to-the-sims-4/

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...