Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Ehhhhh, jeg har life tragedies og den ene simmen min døde av blodmangel i søvne? Hun har ikke blitt skutt, for det hadde jeg sett på humøret hennes??

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vokste opp med sims. Men av en eller annen grunn så husker jeg ikke sims 2 så mye. Jeg husker jeg spilte det, men ikke at det var sååå fantastisk som alle sier. Må nevnes at det kan være psykiske problemer fra min side som gjør at jeg ikke husker, da det var ikke en så god tid i livet 🤣
Jeg husker veldig godt sims 1 og jeg brukte ekstremt mye tid med sims 3. Sims 3 har da alltid vært min favoritt. Sims 4 har ødelagt spillegleden litt.
Vi fikk hele sims 2 gratis da sims 4 kom ut. Etter å ha sett denne filmen så vurderer jeg å installere sims 2. Men er det verdt det? Det vil jo ta en evighet å laste ned. Sims 3 orker jeg ikke fordi den har så mye bugs og klikker veldig ofte. Uti fra denne filmen så ser jo sims 2 sykt bra ut. Kan ikke huske at det var så bra. 
Så hva tenker du, er sims 2 verdt det? Det har jo stygg grafikk og simmene er forferdelige. Alle er jo kliss like.... klarer ikke å bestemme meg. Skulle ønske sims 4 var som i denne videoen. 
 

 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips til en rimelig stasjonær PC som kan kjøre sims 4 med alle utvidelser? :) Skal egentlig bare spille sims på den..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når naboene (som man knapt kjenner) er så skravlesjuke at de følger etter deg helt inn i dusjen ... :ler:

Dumz64n.png

Det verste er at simmen min ble ikke litt flau en gang! Hun bare nynnet og sang fornøyd i dusjen mens denne naboen skravlet i vei og poserte mot speilet! :hoho:
Kanskje de oppfører seg sånn fordi huset til simmen min har et sånn sosial-trekk som gjør at folk trives og blir fortere venner?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Når naboene (som man knapt kjenner) er så skravlesjuke at de følger etter deg helt inn i dusjen ... :ler:

Dumz64n.png

Det verste er at simmen min ble ikke litt flau en gang! Hun bare nynnet og sang fornøyd i dusjen mens denne naboen skravlet i vei og poserte mot speilet! :hoho:
Kanskje de oppfører seg sånn fordi huset til simmen min har et sånn sosial-trekk som gjør at folk trives og blir fortere venner?

Er ikke det den dusjen fra Discover University? Jeg har aldri  prøvd den, men er ikke det sånn dusj som man kan ha flere av i samme rom? Sånn fellesdusj. Eller var det i TS3 at man kunne dusje flere i samme rom uten at folk ble flau?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Chiyo skrev:

Er ikke det den dusjen fra Discover University? Jeg har aldri  prøvd den, men er ikke det sånn dusj som man kan ha flere av i samme rom? Sånn fellesdusj. Eller var det i TS3 at man kunne dusje flere i samme rom uten at folk ble flau?

Jo det er den der "fellesdusjen" fra University! Kanskje derfor, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jo det er den der "fellesdusjen" fra University! Kanskje derfor, ja! :)

Ok. For jeg tror det er meningen at man skal kunne lage en fellesdusj uten at folk blir flau. :fnise: Litt som en god gammaldags svømmehallgarderobe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare dele denne her. Moren til Plumbella ble 50 år i desember og spilte The Sims 4... under the influence. :fnise: Det er ganske morsomt å se en full, voksen dame spille Sims. Elsker videoene med foreldrene til Plumbella. Spesielt når faren og moren lager hverandre. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at flere av pakkene ligger ute på ea sin salgsside til -50% (-75% på grunnpakken). Betyr det at The sims 5 nærmer seg??  Kommer The sims 4 til å bli noe billigere tror dere? Jeg er stuck i The sims 3 pga økonomi, men kunne tenkt meg 4 dersom alt var på -75% :P 

Anonymkode: f10b7...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at flere av pakkene ligger ute på ea sin salgsside til -50% (-75% på grunnpakken). Betyr det at The sims 5 nærmer seg??  Kommer The sims 4 til å bli noe billigere tror dere? Jeg er stuck i The sims 3 pga økonomi, men kunne tenkt meg 4 dersom alt var på -75% :P 

Anonymkode: f10b7...0d2

Tvilsomt det med sims 5. Det er veldig ofte slagt på origin i alle fall. Tviler på at det blir noe billigere, sims 3 er jo ikke blitt det. 

Anonymkode: 3c4de...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2020 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Ser at flere av pakkene ligger ute på ea sin salgsside til -50% (-75% på grunnpakken). Betyr det at The sims 5 nærmer seg??  Kommer The sims 4 til å bli noe billigere tror dere? Jeg er stuck i The sims 3 pga økonomi, men kunne tenkt meg 4 dersom alt var på -75% :P 

Anonymkode: f10b7...0d2

Jeg tror det har mer med at mange sitter hjemme i karantene, og de vil utnytte den situasjonen til å få folk til å spille The Sims 4. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle høre her om dere har noen tips til meg. Jeg har tenkt på dette lenge, men i disse corona-tider kjenner jeg at jeg trenger det mer og mer.  I det siste har jeg savnet Sims skikkelig, men siden macen min ikke har så mye lagringskapasitet får jeg ikke til å spille på den, derfor vurderer jeg å kjøpe en billig PC som jeg kan spille på. 

Har dere noen anbefalinger som ikke koster noe særlig, og som klarer å ha flere pakker installert samtidig, og "hardere" EP-er som f. eks. Seasons? Og ca. hvor mye lagringsplass bør jeg gå etter når jeg tenker at dette skal være hovedfunksjonen til PC-en?

Anonymkode: 4c80d...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet koden for å slå av sensuren når de dusjer osv++?🤗😂

Anonymkode: 07e76...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.2.2020 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Jeg vokste opp med sims. Men av en eller annen grunn så husker jeg ikke sims 2 så mye. Jeg husker jeg spilte det, men ikke at det var sååå fantastisk som alle sier. Må nevnes at det kan være psykiske problemer fra min side som gjør at jeg ikke husker, da det var ikke en så god tid i livet 🤣
Jeg husker veldig godt sims 1 og jeg brukte ekstremt mye tid med sims 3. Sims 3 har da alltid vært min favoritt. Sims 4 har ødelagt spillegleden litt.
Vi fikk hele sims 2 gratis da sims 4 kom ut. Etter å ha sett denne filmen så vurderer jeg å installere sims 2. Men er det verdt det? Det vil jo ta en evighet å laste ned. Sims 3 orker jeg ikke fordi den har så mye bugs og klikker veldig ofte. Uti fra denne filmen så ser jo sims 2 sykt bra ut. Kan ikke huske at det var så bra. 
Så hva tenker du, er sims 2 verdt det? Det har jo stygg grafikk og simmene er forferdelige. Alle er jo kliss like.... klarer ikke å bestemme meg. Skulle ønske sims 4 var som i denne videoen. 
 

 

Anonymkode: aa653...214

Jeg så faktisk på akkurat den samme videoen i går og tenkte akkurat det samme som deg. Så jeg lasta ned Sims 2 i dag og spilte i ca to timer før jeg gikk lei. Kan hende jeg kommer tilbake til det i morgen. Uansett synes jeg ingenting kan måle seg med Sims 3.

Anonymkode: f4e9a...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2020 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Jeg så faktisk på akkurat den samme videoen i går og tenkte akkurat det samme som deg. Så jeg lasta ned Sims 2 i dag og spilte i ca to timer før jeg gikk lei. Kan hende jeg kommer tilbake til det i morgen. Uansett synes jeg ingenting kan måle seg med Sims 3.

Anonymkode: f4e9a...b8e

Jeg liker at man kan lese avisen på do. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig begynt å spille The Sims 4, men har hatt store problemer med toddler-funksjonene, spesielt når det kommer til å legge barnet i senga eller mate det. Såpass at jeg er redd for at barnevernet skal komme. Jeg googlet dette og ser at dette var et stort problem for mange i fjor, men skulle trodd det var kommet en løsning? Er det noe jeg må gjøre for å fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte jeg skulle spille sims igjen etter en liten pause, men jeg kommer meg ikke inn på origin. Det står noe om operativsystem hindrer oss fra nå endre viktig fil.  Feilkode 9:0. 

Noen andre som har opplevd dette? Har nyeste Windows 

Kan gå inn på origins i frakoblet modus, men må inn på påkoblet en tur

Anonymkode: 8e56e...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke visste at man kan bli venn med det fugleskremselet fra Seasons? Patchy. Han kan visst bli levende og man kan woohoo med han, til og med få barn!!! :bond: Jeg ante ikke dette og jeg har jo hatt Seasons siden det kom ut. 😕 

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 15.09, Snop skrev:

Jeg har endelig begynt å spille The Sims 4, men har hatt store problemer med toddler-funksjonene, spesielt når det kommer til å legge barnet i senga eller mate det. Såpass at jeg er redd for at barnevernet skal komme. Jeg googlet dette og ser at dette var et stort problem for mange i fjor, men skulle trodd det var kommet en løsning? Er det noe jeg må gjøre for å fikse det?

Jeg har gitt opp å ha toddler. Du må få barnet til å legge seg selv, ikke en forelder til å gjøre det, og for å mate ungen må du ta mat fra kjøleskapet, sette det på gulvet og så kan barnet forsyne seg. Å sette ungen i stol osv går ikke. 

Det kan være et problem i flere år før ea fikser det. De er jævla treige... 

Anonymkode: c735e...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som ikke visste at man kan bli venn med det fugleskremselet fra Seasons? Patchy. Han kan visst bli levende og man kan woohoo med han, til og med få barn!!! :bond: Jeg ante ikke dette og jeg har jo hatt Seasons siden det kom ut. 😕 

Anonymkode: 10047...8d0

Det visste ikke jeg heller så takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...