Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte litt på de nye pakkene som kommer og hva det kan være. I juni 2018, så hadde SimGuruGrant en poll hvor han spurte om farming. Jeg bare tenker... En SimGuru hadde vel ikke laget en poll og spurt om dette hvis de lekte med tanken, vel? Han spør jo ikke bare på gøy, de må ha tenkt over om det er en mulighet? Og veldig mange simmere ønsker bondegård. 

PS. Jeg kan jo også nevne at enkelte simmere, som er flinke med koder og sånn, mente at de hadde funnet koder for hester i spillet. Jeg tror det var handlinger simmer kunne gjøre med hest. Men så i ettertid ble disse kodene borte. Jeg kan ikke bekrefte at de kodene eksisterte 100%, men det høres legit ut. Og hvis de kodene var der, så må de ha tenkt tanken. Kanskje de fjernet dem fordi de ombestemte seg, men det kan jo også være at de har spart på dem til en mulig bondegård expansion pack.

 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre som har hatt problemer med å plassere tak på husene i det siste? Kjenner jeg blir så irritert, for det er liksom ingen synlig grunn til at jeg ikke kan plassere tak på huset mitt nå, men det går ikke an. Enten så får jeg bare opp rødt, eller så plasseres taket inni huset i første etasje. Kjempe irriterende! Har holdt på i flere timer nå :(

Anonymkode: 5e19e...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men har hatt problemer med dørene i det siste, simmene nekter å gå gjennom dem og jeg må inn og slette alle dører og sette inn nye! Først da fungerer det, utrolig irriterende😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre som har hatt problemer med å plassere tak på husene i det siste? Kjenner jeg blir så irritert, for det er liksom ingen synlig grunn til at jeg ikke kan plassere tak på huset mitt nå, men det går ikke an. Enten så får jeg bare opp rødt, eller så plasseres taket inni huset i første etasje. Kjempe irriterende! Har holdt på i flere timer nå :(

Anonymkode: 5e19e...1da

Dette har jeg slitt med også. Frustrerende

Anonymkode: 9a87a...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg har falt en del av the sims 4, men følger med på hva som skjer på twitter.

De har kommet med en ny spørreundersøkelse:

https://www.surveymonkey.com/r/NXLJX3L

Mye av dette kunne gjort meg interessert i spillet igjen! 🤯


Tror ikke dette bare er research for Sims 4... noe av dette kommer til å være nesten umulig å gjøre sånn Sims 4 er bygd opp. Jeg tror dette er research for forhåpentligvis et Sims 5. 

Nå som det er et par konkurrenter under utvikling (Paralives spesielt, som folk virker sykt gira på, meg inkludert), så tror jeg de skjønner at de må få ræva i gir. Folk har spilt Sims 4 fordi 3 krever for mye av datamaskina, og man liker Sims og spiller det som er tilgjengelig. Men når Paralives kommer ut kommer MANGE til å flokke over dit, det har så mye vi har ventet på til Sims siden Sims 2 egentlig. Så EA må få satt i gang Sims 5 nå for å holde seg konkurransedyktige.

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.4.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev:


Tror ikke dette bare er research for Sims 4... noe av dette kommer til å være nesten umulig å gjøre sånn Sims 4 er bygd opp. Jeg tror dette er research for forhåpentligvis et Sims 5. 

Nå som det er et par konkurrenter under utvikling (Paralives spesielt, som folk virker sykt gira på, meg inkludert), så tror jeg de skjønner at de må få ræva i gir. Folk har spilt Sims 4 fordi 3 krever for mye av datamaskina, og man liker Sims og spiller det som er tilgjengelig. Men når Paralives kommer ut kommer MANGE til å flokke over dit, det har så mye vi har ventet på til Sims siden Sims 2 egentlig. Så EA må få satt i gang Sims 5 nå for å holde seg konkurransedyktige.

Anonymkode: cba65...83e

Hva er paralives? 

Anonymkode: 5e0b9...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 17.52, -Missi- skrev:

Nei men har hatt problemer med dørene i det siste, simmene nekter å gå gjennom dem og jeg må inn og slette alle dører og sette inn nye! Først da fungerer det, utrolig irriterende😆

Simmene mine nekter å gå gjennom gangen hvis det henger ei lampe der. 🙄 Dustesimmer... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev:


Tror ikke dette bare er research for Sims 4... noe av dette kommer til å være nesten umulig å gjøre sånn Sims 4 er bygd opp. Jeg tror dette er research for forhåpentligvis et Sims 5. 

Nå som det er et par konkurrenter under utvikling (Paralives spesielt, som folk virker sykt gira på, meg inkludert), så tror jeg de skjønner at de må få ræva i gir. Folk har spilt Sims 4 fordi 3 krever for mye av datamaskina, og man liker Sims og spiller det som er tilgjengelig. Men når Paralives kommer ut kommer MANGE til å flokke over dit, det har så mye vi har ventet på til Sims siden Sims 2 egentlig. Så EA må få satt i gang Sims 5 nå for å holde seg konkurransedyktige.

Anonymkode: cba65...83e

Flott, det blir bare sunt for EA å få litt konkurranse! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er paralives? 

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Et Sims-type spill som er under utvikling. https://m.facebook.com/Paralives/
De har ikke kommet så langt at de har vist oss Parafolks (altså simmene) enda, men alt i byggemodus ser helt fantastisk ut.

Anbefaler de som er interessert å bli en patreon for de, du får vite ting først og lab være med på å stemme over game features. Og jo flere patreons de har, jo flere folk har de råd til å ansette, jo kjappere ferdig blir spillet :) 

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad EA har fått konkurranse. Kanskje nå som Paralives blir utviklet, så kan de gi oss noe skikkelig kult. Jeg syns den siste spørreundersøkelsen var ganske kul. Det virker som om de har planer om å utvikle gameplay videre.

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvordan får jeg fingerferdighet? Hva må jeg gjøre?

Anonymkode: 5a0b3...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som spiller på norsk som kan sjekke dette? I går tweeted  SimGuruFrost bare bokstaven E, og jeg skjønte ingenting. Men jeg har nå hørt at flere SimGuruer gjorde det samme og når man ligger sammen alle bokstavene så får man FUTURE CUBE. Det er jo et objekt i spiller som funker litt som en 8-ball som spår fremtiden. 
Den ser sånn ut.

340?cb=20171003070934

Man kan visst nå spørre den om fremtiden, og det virker som om det er nye meldinger som hinter til hva vi kan få i fremtiden. Hvis det er sant, så er det det beste hintet! :fnise: Det er et skikkelig bra Easter egg. 
Hvis man klikker få "see the future", så får man en del meldinger.

Sitat

The threads of your future knit together in a wave of darkness.

Dette MÅ jo bare være den nye strikkepakken som kommer. Så det er i alle fall bevis på at det er nye meldinger som hinter til fremtidige pakker. 

Sitat

"Without a doubt, that thing we talked about will come to be, as all of the signs are pointing to the answer that we agreed upon in our last discussion." 

Kan dette hinte til en poll som man har hatt? Jeg viste jo i et innlegg over til en poll fra 2018 hvor de spurte oss om farming.

Sitat

"Somebody is definitely going to get what they want."

Det kan være mye, men jeg vet mange har lyst på bondegård. :P 
 

Sitat

"Climbing to the top one rung at a time." 

Rung tror jeg kan bety trinn på en stige. Det hinter jo til at man klatret på en stige... føler jeg. 😕 

 

Kan kuben gi oss mer svar på norsk? :vetikke:  Altså dette er jo bare spekulasjoner, men jeg ble litt nysgjerrig når de gjør sånne ting. :P De må ha lurt inn nye meldinger i fremtidskuben med en oppdatering. 

 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet. Jeg la ut et falsk bildet.  Sorry! :fnise: Må sjekke kildene mine altså. 

giphy.webp?cid=ecf05e4788c047a8bda9e1e5b

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Hvordan får jeg fingerferdighet? Hva må jeg gjøre?

Anonymkode: 5a0b3...469

Kjøp inn bøkene om fingerferdighet via en datamaskin eller en bokhylle eller reparer saker når de går i stykker. :) Start med bok 1.

Det å reparere tar jo lenger tid for da må du vente på at det blir ødelagt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rowan skrev:

Kjøp inn bøkene om fingerferdighet via en datamaskin eller en bokhylle eller reparer saker når de går i stykker. :) Start med bok 1.

Det å reparere tar jo lenger tid for da må du vente på at det blir ødelagt. 

Tusen takk for svar😊😊😊

Anonymkode: 5a0b3...469

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva tenker dere? Blir den neste pakken Country Living? Både Island Living og Discover University ble avslørt at Target ansatte før de ble annonsert av EA, så... dette kan være legit. :bond: 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Så jeg nevnte hele FUTURE CUBE saken over. Og hvis man ber kuben å spå fremtiden kan man på meldingen:

Sitat

I see a gnome wielding a frozen rabbit riding atop a llama into battle against an udder'ly impressive foe.

Utterly er her stavet feil med vilje. Udder: the mammary gland of female cattle, sheep, goats, horses, and related animals, having two or more teats and hanging between the hind legs of the animal.

Vi får bondegård i The Sims 4.  Jeg er mega sikker. Spesielt siden spillkoden til Country Livin ligger inne hos Target.

Jeg er også ganske sikker på at vi får stiger.

PS. 

Dette kan være litt ut på viddene, MEN. Fremtidskuben sier også "The mystery of the universe shall be revield with study", og hvis man studerer får man en tenkeboble med en handlepose over hodet. Vi ble jo spurt om vi ville ha kjøpesenter, så jeg tenker at kanskje det er spillpakken og bondegård er utviklingspakken. Men vi får se. :P 

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylig på instagram:E3B45239-372B-4567-BC75-BAF639B1C346.thumb.jpeg.ad91092be8e823d96dc14d6accd004e0.jpeg

Target har hatt en liten «leak». De sier den er fake, men de det var sant når det kom til «university». En eller annen farm living 😄 Så kanskje vi får vindmøller med pakken. Vil heller ha ku, geit, gris ol, enn en vindmølle da 😬 men vi får se hva som skjer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teaser alert! Teaser alert! 🙀🙀🙀 Its happening! Brace for impact! 

CF17FFB3-42DB-40CD-8263-A894046783F0.jpeg
Burde ventet litt før jeg posta forrige innlegg, twitter hadde svaret, ja vi får vite noe snart! 🥳🥳

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...