Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Hva koster Tiny Living? Jeg har veldig lite penger akkurat nå, men jeg har lyst på spillet. :P 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster Tiny Living? Jeg har veldig lite penger akkurat nå, men jeg har lyst på spillet. :P 

Anonymkode: 10047...8d0

Den koster 99 :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chiyo skrev:

Du kan skrive Money + sum penger du vil at familien skal ha. For eksempel Money 5000. 

Tusen hjertelig. 

Anonymkode: 9a87a...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Amantheia skrev:

Den koster 99 :)

Ikke så gale. Troe kanskje jeg har 99 i pant en plass. 🤣

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa ut nye pakken litt no, og eg har eit problem. Den nye Murphy senga vert øydelagt KVAR gong den blir brukt. Andre som har dette problemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 16.01, Amantheia skrev:

Har testa ut nye pakken litt no, og eg har eit problem. Den nye Murphy senga vert øydelagt KVAR gong den blir brukt. Andre som har dette problemet?

Ja det samme skjer oss meg, må reparere eller erstatte den hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke lastet ned en krybbe fra CC som baby kan ligge i? Finnes det krybber jeg kan laste ned som de faktisk kan ligge i?

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har blitt rik på slaveri i The Sims 4? 

Jeg så nettopp en video om forskjellige måter å bli rik på. Den ene måten, for de av oss som har Get Together, er å lage en klubb hvor simmene lager noe du kan selge. Hvis du lager en klubb hvor man maler malerier for eksempel, så kan du stenge klubben din inne i en kjeller med staffeli, og gi dem tilgang til bad, kjøleskap og senger slik at de ikke dør i fangeskap. Når de maler kan du selge maleriene deres og bli rik uten å gjøre noe selv! 
Jeg lurer på om jeg skal prøve dette. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen er interessert i mer historiske klær så har jeg funnet en cc-skaper som er veldig flink. Det ligner på Maxis sine egne klær og hårfrisyrer. Hun har også prøvd å gi oss klærne fra The Sims Medieval til The Sims 4.  Jeg kommer i alle fall til å laste ned mye fra denne personen! 😄 

tumblr_prio6yzSKe1r1pku7o1_1280.png

https://simfreaks-historical-cc.tumblr.com/page/4

tumblr_ps7alh0boS1wmu6ywo1_r1_1280.jpg

https://simfreaks-historical-cc.tumblr.com/page/2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Chiyo skrev:

Hvis noen er interessert i mer historiske klær så har jeg funnet en cc-skaper som er veldig flink. Det ligner på Maxis sine egne klær og hårfrisyrer. Hun har også prøvd å gi oss klærne fra The Sims Medieval til The Sims 4.  Jeg kommer i alle fall til å laste ned mye fra denne personen! 😄 

tumblr_prio6yzSKe1r1pku7o1_1280.png

https://simfreaks-historical-cc.tumblr.com/page/4

tumblr_ps7alh0boS1wmu6ywo1_r1_1280.jpg

https://simfreaks-historical-cc.tumblr.com/page/2

Oooh, takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig satt meg ned for å spille nå, men jeg får ikke til å søke simmen min inn på universitetet. 
Jeg får ikke opp noe når jeg trykker på postkassa, og det har gått over en sim-uke.. 
Hjelp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, GulSitron skrev:

Har endelig satt meg ned for å spille nå, men jeg får ikke til å søke simmen min inn på universitetet. 
Jeg får ikke opp noe når jeg trykker på postkassa, og det har gått over en sim-uke.. 
Hjelp? 

Er simmen din voksen? Kan du søke fra datamaskinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 17.02, -Missi- skrev:

Ja det samme skjer oss meg, må reparere eller erstatte den hele tiden.

Min også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Chiyo skrev:

Er simmen din voksen? Kan du søke fra datamaskinen?

Simmen er ung voksen og får ikke opp noen alternativ noe sted 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, GulSitron skrev:

Simmen er ung voksen og får ikke opp noen alternativ noe sted 😔

Da ville jeg prøvd å reparere spiller. Hvis du høyreklikker på spillet i Origin, så kan du klikke på reparer spill. ;)  Det er det eneste rådet jeg kan gi. Jeg har alltid hatt muligheten til å søke meg inn på universitet. 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chiyo skrev:

Da ville jeg prøvd å reparere spiller. Hvis du høyreklikker på spillet i Origin, så kan du klikke på reparer spill. ;)  Det er det eneste rådet jeg kan gi. Jeg har alltid hatt muligheten til å søke meg inn på universitet. 😕 

Takk! Finner nok ut av det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/23/2020 at 4:01 PM, Amantheia said:

Har testa ut nye pakken litt no, og eg har eit problem. Den nye Murphy senga vert øydelagt KVAR gong den blir brukt. Andre som har dette problemet?

Jeg og. Har gitt opp på å bruke den for simmen min dør HVER gang de åpner den. Så de får ikke stue pga jeg må ha en vanlig seng man ikke kan pakke bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...