Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stemmer man?

Anonymkode: 5119e...590

jeg la en link tidligere i tråden, fra twitter

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, caline skrev:

Dere med wicked sims, går det an å skru av noen funksjoner som gjør at simmene ikke har random sex overalt, til en hver tid?? Prøvd å lete men dessverre ikke så veldig god i engelsk, så om noen kunne forklart litt detaljert om hvordan man eventuelt kan fikse det, hadde jeg blitt veldig glad😆

Jah, det lurer jeg også på! 😐

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jah, det lurer jeg også på! 😐

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Liker å ha moden og blir også mer realistisk, men når jeg gjør lekser på biblioteket og plutselig er det noen rett ved siden av meg som har full orgy blir det litt mye😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, caline skrev:

Dere med wicked sims, går det an å skru av noen funksjoner som gjør at simmene ikke har random sex overalt, til en hver tid?? Prøvd å lete men dessverre ikke så veldig god i engelsk, så om noen kunne forklart litt detaljert om hvordan man eventuelt kan fikse det, hadde jeg blitt veldig glad😆

Jeg har ikke wicked whims foran meg, men det du må gjøre for å hindre dette er klikke "disable autonomous sex". Jeg tror du må gå inn på "sex setting", så "autonomy setting". Autonomy betyr at simmene handler av seg selv, så hvis du vil ha all kontrol, så vil du klikken "disable" på det.
Du kan også skrive ww.stop_sex i kommentarfeltet hvis du vil stoppe andre simmer du ikke spiller når de har sex. 

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke wicked whims foran meg, men det du må gjøre for å hindre dette er klikke "disable autonomous sex". Jeg tror du må gå inn på "sex setting", så "autonomy setting". Autonomy betyr at simmene handler av seg selv, så hvis du vil ha all kontrol, så vil du klikken "disable" på det.
Du kan også skrive ww.stop_sex i kommentarfeltet hvis du vil stoppe andre simmer du ikke spiller når de har sex. 

Anonymkode: 10047...8d0

Tusen tusen takk!! Herregud holdt på å få fnatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, caline skrev:

Tusen tusen takk!! Herregud holdt på å få fnatt 

Jeg hadde denne modden aktivert og lagde baren i Windenburgh om til et bordell med senger i en kjeller. :fnise: Det var ganske komisk når det var bjørnekveld i baren, fordi da begynte en bjørn å pule et menneske bakfra. :rulle:

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde denne modden aktivert og lagde baren i Windenburgh om til et bordell med senger i en kjeller. :fnise: Det var ganske komisk når det var bjørnekveld i baren, fordi da begynte en bjørn å pule et menneske bakfra. :rulle:

Anonymkode: 10047...8d0

Hahaha, dette må testes😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? For eksempel utfordringer osv? Merker at jeg er ganske lite kreativ og at jeg lager så og si samme slags simmer gang på gang, vært gøy å prøvd noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, caline skrev:

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? For eksempel utfordringer osv? Merker at jeg er ganske lite kreativ og at jeg lager så og si samme slags simmer gang på gang, vært gøy å prøvd noe nytt.

Jeg gjør Rags To Riches der simmen min må starte med 0 simoleoner på en helt tom tomt for så å jobbe seg opp mot et stort, fint hus uten å tjene penger med jobb. Så har denne simmen fått unger som jeg nå prøver å få til topps i karrierer jeg ellers aldri har giddet å spille med (feks komiker og bartender). 

Anonymkode: a15cc...f45

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, finner ikke helt ut av dette her, jeg... Flytta simmen min ut av dorm fordi jeg ville fylle opp hennes inventory. Så flytta henne hjem igjen til familien, men nå ser det ikke ut som jeg klarer å flytte henne tilbake til dorm? Noen som vet hvordan det funker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, drue skrev:

Ok, finner ikke helt ut av dette her, jeg... Flytta simmen min ut av dorm fordi jeg ville fylle opp hennes inventory. Så flytta henne hjem igjen til familien, men nå ser det ikke ut som jeg klarer å flytte henne tilbake til dorm? Noen som vet hvordan det funker? 

Du kan bare flytte inn i et kollektiv i begynnelsen av semesteret når du melder deg på fagene. Da får du velge hvor du skal bo. 😕 Du må nok vente til neste semester. 
Jeg hadde flyttet to simmer inn i en studentbolig på Foxbury, som jeg lastet ned, men da jeg kom tilbake til spillet dagen etter, så var de borte! Så jeg måtte gå inn i en privatbolig, invitere dem på besøk, og bruke testingCheats for å legge dem til familien. :sukk: Jeg hadde ingen problemer når de bodde i dorm, men det gikk gale når jeg lastet ned et ny student housing. 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 18.00, Chiyo skrev:

Du kan bare flytte inn i et kollektiv i begynnelsen av semesteret når du melder deg på fagene. Da får du velge hvor du skal bo. 😕 Du må nok vente til neste semester. 
Jeg hadde flyttet to simmer inn i en studentbolig på Foxbury, som jeg lastet ned, men da jeg kom tilbake til spillet dagen etter, så var de borte! Så jeg måtte gå inn i en privatbolig, invitere dem på besøk, og bruke testingCheats for å legge dem til familien. :sukk: Jeg hadde ingen problemer når de bodde i dorm, men det gikk gale når jeg lastet ned et ny student housing. 

Bruk bb.enablefreebuild så kan dere endre på studentboligen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.11.2019 den 4.37, caline skrev:

Noen som vet om det går an å avinstallere kun én pakke? Tenkte å spare litt plass og ofre noen stæsjpakker bare

Har ikke sett hele videoen siden den kom ut, husker ikke helt hva som blir sagt; men kanskje dette kan hjelpe:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ariana807 skrev:

Har ikke sett hele videoen siden den kom ut, husker ikke helt hva som blir sagt; men kanskje dette kan hjelpe:

 

Den var veldig til hjelp😍 Tusen takk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, Ariana807 skrev:

Yeay!!!

Arts & Crafts på første plass!

Strikking på førsteplasss!

🎉🎉

Er det en ny stæsjpakke som kommer? Eller henger jeg ikke helt med?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, caline skrev:

Er det en ny stæsjpakke som kommer? Eller henger jeg ikke helt med?😂

Vi skal få en ny stuff-pakke, og som med vaske-klær pakken har det vært avstemning for hva den nye stuff-pakken skal være, og «Arts & Crafts» vant, og det mest populære å stemme på i den pakken var «strikking» :) 

https://www.ea.com/nb-no/games/the-sims/the-sims-4/news/sp-survey-results?utm_campaign=sims4_hd_ww_ic_soco_twt_sp-survey-results-tw&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=61734&ts=1574880879156

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket the sims før og spilte mye. Vurderer å begynne på igjen med the sims 4 - er det verdt det? Hvilke pakker er vedt å kjøpe? Tenker jeg hvertfall vil ha dyrepakka og studentlivet 👏🏼

Endret av Eevee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...