Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Klærne i Discover University var skikkelig kule! Veldig kule sko, og den nye olabuksa... nuuuudelig. :danser:

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, bippo skrev:

Oi, for en kjedelig live stream 😴 hun som satt og styrte virket jo som hun aldri hadde spilt spillet før, det var nesten irriterende å se på. 

Jeg syns hun som styrte var litt for sjefete, og det virket som hun glemte at hun faktisk skulle vise oss noe. Jeg ble nesten helt gal da hun viste oss tatoveringene, fordi vi fikk jo ikke se på dem, hun bare klikken i vei uten å zoome inn. Og når de andre skulle fortelle noe, så gjorde hun andre ting med simmene som distraherte. 
 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns hun som styrte var litt for sjefete, og det virket som hun glemte at hun faktisk skulle vise oss noe. Jeg ble nesten helt gal da hun viste oss tatoveringene, fordi vi fikk jo ikke se på dem, hun bare klikken i vei uten å zoome inn. Og når de andre skulle fortelle noe, så gjorde hun andre ting med simmene som distraherte. 
 

Anonymkode: 10047...8d0

Ja, enig der. Sykt irriterende! Blir nok mer artig å se hva game changers har filmet, de er flinke på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere? Hva er "one more thing"?  Tenk om det hadde vært biler da. :fnise: Jeg lurer på hva de hinter til her, det må jo være noe bra. De kan ikke bare skrive noe sånt uten å gi oss en skikkelig overraskelse. 😆

Edit: Hun sier at det ikke er biler. :( Jaja... bunk beds? 
 

 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discover University får mye ros fra Plumbella. Hun er ganske ærlig om hva hun syns. 

 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett flere videoer om university... så frister det ikke å kjøpe den til fullpris. Kommer nok til å vente på et godt tilbud. 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Chiyo skrev:

Hva tror dere? Hva er "one more thing"?  Tenk om det hadde vært biler da. :fnise: Jeg lurer på hva de hinter til her, det må jo være noe bra. De kan ikke bare skrive noe sånt uten å gi oss en skikkelig overraskelse. 😆

Edit: Hun sier at det ikke er biler. :( Jaja... bunk beds? 
 

 

De sa noe i streamen om University, noen som spurte om de hadde kropps-endring tilgjengelig? (Noe i den duren). Kan det hende at vi faktisk kanskje endelig skal kunne faktisk lage oss vanlige folk, og la oss regulere høyden 🙀

Det er mine tanker rundt det 😅 lov å håpe 🤞🏻 Men ser det ikke helt for meg, da det er MYE programmering av animasjoner, klær ol som skal passe ulike høyder. Men lov å håpe 🤞🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart at vi ikke kan ha kjøkken i kollektivene i Discover University. Jeg tror det er veldig amerikansk. Slik jeg forstår det har ikke amerikanske studenter kjøkken i boligene sine, bare microbølgeovn. 

Jeg så på streamen at de inkluderte amerikanske toalettbåser med vilje, fordi alle klager på dem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg syns det er rart at vi ikke kan ha kjøkken i kollektivene i Discover University. Jeg tror det er veldig amerikansk. Slik jeg forstår det har ikke amerikanske studenter kjøkken i boligene sine, bare microbølgeovn. 

Jeg så på streamen at de inkluderte amerikanske toalettbåser med vilje, fordi alle klager på dem. :fnise:

Akkurat dette kommenterte Lillsimsie på, hun var kjempe glad for at kjøkken ikke fungerer. Det er en veldig amerikansk greie, som «vi» ikke er vandt til. 

Det som blir kjekt med det er å kunne gå på Uni akkurat som i alle hollywood filmene 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pre-ordered Discover University nå. :P Etter å ha set på mange vider fra de som var på Sims Camp, så tror jeg det blir en skikkelig bra pakke. At forelesningene er rabbit holes kan jeg leve med.

Fem timer til Maxis Monthly Live Stream. 😮 Håper de har noe bra å vise oss.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De streamer jo fortsatt, men hittil er det ganske skuffende :( De er så fæle til å hype ting, også er det bare "se her, dra litt i søylene, woooo"

Anonymkode: 4caa5...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chiyo skrev:

Klokken 20.00.

 

Er det bare meg, eller virker de ganske negative til samtlige mulige tema man kan stemme på? Synes det blir litt teit å sitte der å være negativ over absolutt alt. Blir ikke akkurat så gira på å stemme når alt bare er dritt. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller virker de ganske negative til samtlige mulige tema man kan stemme på? Synes det blir litt teit å sitte der å være negativ over absolutt alt. Blir ikke akkurat så gira på å stemme når alt bare er dritt. 

Anonymkode: aa653...214

Ja, alle virket gørr :P Det eneste jeg ble litt nysgjerrig på var den arts & crafts-pakken. 

Anonymkode: 4caa5...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, alle virket gørr :P Det eneste jeg ble litt nysgjerrig på var den arts & crafts-pakken. 

Anonymkode: 4caa5...379

Den ser jeg for meg passer sykt bra med en ala "off the grid" livsstil. Hvor man lever nesten av jorda, har et enkelt liv og eier en søt liten butikk hvor du selger ting du har laget selv. Hadde vært litt kult å være grim reaper også da, men bare 1 gang sikkert også blir det kjedelig som alle andre rabbit hole jobbene. 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sa det i videoen, første avstemning slippes 18. november eller noe sånt

Anonymkode: 4caa5...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! 

Jeg lastet nettopp ned den nyeste oppdateringen og nå vil ikke spillet kjøre. Det kommer opp "Unable to start due to missing game data. Please download The Sims 4 Legacy Edition from Origin." selv om jeg har prøvd å reparere spillet via Origin, og jeg har heller ikke CC. Spiller på Mac om det har noe å si. 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! 

Jeg lastet nettopp ned den nyeste oppdateringen og nå vil ikke spillet kjøre. Det kommer opp "Unable to start due to missing game data. Please download The Sims 4 Legacy Edition from Origin." selv om jeg har prøvd å reparere spillet via Origin, og jeg har heller ikke CC. Spiller på Mac om det har noe å si. 

Anonymkode: a15cc...f45

Har du mods og CC? For alt av det må fjernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...