Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Chiyo skrev:

Okay. NÅ må det være offisielt. SimGuru Frost spurte Plumbella om adressen hennes så de kunne sende henne noe i posten, hun fikk et opptaksbrev til Foxbury Institute med FedEx hvor det står:

Vet dere hva det betyr? I morgen klokken FEM vil få noe fra EA om The Sims 4 Discover University. :danser:Det var akkurat det Pixlelade spådde. Han sa at vi ville få traileren på en tirsdag, og at om ikke forrige uke, så måtte det være denne uken. 

*snip*

Edit:

Lilsimsie fikk også en! Hun fikk brev fra University of Britechester. It is happening, you guys. :bond:

*snip*

 

Jeg er G I R A

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Its happening! 🙀🙀

This is not a drill 🙀🙀

Ser ut som om vi kanskje får en trailer om «22 timer» 🙀🙀🙀

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dessverre ikke å glede meg helt. Redd for å bli skuffet, igjen.
Dessuten så er det jo svindyrt! Og det er typisk at rundt julesalget så er de fleste sims4 spillene på tilbud, men ikke denne. Og jeg får ikke prøvd spillet også returner det om det ikke er bra nok, slik som hos steam.
Så... jeg ønsker meg spillet, men tviler på at det er verdt fullpris.

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂  VÆRT* morsomt at ikke alle kom inn.

Anonymkode: aa653...214

at de ikke tenkte på det, det hadde vært artig 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youtube har flere av disse «brev» videoene. Så først James, så Lillsimsie, og så Plumbella. Jeg sperret opp øynene og klikket. James og Lilsimsie hadde begge samme brev, grønnlig farge, samme mascot. Mens Plumbella, rødt, og et annet navn 🙀

Flere ulike skoler? 

Foxbury institute (rød) og University of Brightchester (grønn)

 

Endret av Ariana807
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Ariana807 skrev:

Foxbury institute (rød) og University of Brightchester (grønn)

 

Jeg liker ikke maskotten til Foxsbury Institute. 😕 En krabbe? En drage er mye kulerere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg liker ikke maskotten til Foxsbury Institute. 😕 En krabbe? En drage er mye kulerere. 

Foxbury burde jo ha ein rev... x]

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Amantheia skrev:

Foxbury burde jo ha ein rev... x]

Ikke sant? Jeg kan tenke meg at en rev hadde vært skikkelig kul på klærne i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Chiyo said:

Ikke sant? Jeg kan tenke meg at en rev hadde vært skikkelig kul på klærne i alle fall. 

Tenker du har gjort lommeboka klar for denne utvidelsen da? 😄 

Anonymkode: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du har gjort lommeboka klar for denne utvidelsen da? 😄 

Anonymkode: ed70d...822

Uten tvil. 😄 Jeg har ventet på denne pakken i fem år nå. Jeg ble litt skuffet da vi fikk Island Living. Jeg syns Island Living var en grei pakke, og jeg var glad da vi fikk den, men jeg hadde egentlig mer lyst på University. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Chiyo skrev:

Okay. NÅ må det være offisielt. SimGuru Frost spurte Plumbella om adressen hennes så de kunne sende henne noe i posten, hun fikk et opptaksbrev til Foxbury Institute med FedEx hvor det står:

Vet dere hva det betyr? I morgen klokken FEM vil få noe fra EA om The Sims 4 Discover University. :danser:Det var akkurat det Pixlelade spådde. Han sa at vi ville få traileren på en tirsdag, og at om ikke forrige uke, så måtte det være denne uken. 

 

Edit:

Lilsimsie fikk også en! Hun fikk brev fra University of Britechester. It is happening, you guys. :bond:

 

 

Det er jo ikke «spådd» sånn sett. Trailerne kommer alltid på tirsdager, og siden den ikke kom forrige tirsdag, så måtte den jo komme på denne. 

Anonymkode: 14fe5...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så SYKT lyst til at vi i denne pakken får mulighet til å leie ut og ha flere boliger på samme tomt osv, sånn som i sims 2. At man kan låse av en del av et bygg, og da fylles den automatisk med NPC's eller man kan flytte en annen familie inn der. Jeg føler jeg er helt desperat etter den funksjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, bippo skrev:

Jeg har så SYKT lyst til at vi i denne pakken får mulighet til å leie ut og ha flere boliger på samme tomt osv, sånn som i sims 2. At man kan låse av en del av et bygg, og da fylles den automatisk med NPC's eller man kan flytte en annen familie inn der. Jeg føler jeg er helt desperat etter den funksjonen. 

Det hadde vært veldig gøy hvis vi kunne lage våre egne tomter med rekkehus eller noe. Jeg tenker at man kan ha leiligheter ved å klassifisere tomten som leilighettomt, og bruke en spesielt dør på husene som markerer hver leilighet. 
Jeg har veldig lyst å lage New York town houses.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chiyo skrev:

Det hadde vært veldig gøy hvis vi kunne lage våre egne tomter med rekkehus eller noe. Jeg tenker at man kan ha leiligheter ved å klassifisere tomten som leilighettomt, og bruke en spesielt dør på husene som markerer hver leilighet. 
Jeg har veldig lyst å lage New York town houses.

 

Jeg er enig. Tenker at det vil være en logisk funksjon å ha med i en universitetspakke, da man jo ofte bor med fremmede og bor trangt osv. Ååå håperhåperhåper🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leser at mange sier "Vi får sykler før bilder i The Sims 4". Jeg tror ikke vi får biler, for å være helt ærlig. Jeg ønsker meg egentlig ikke bil, fordi det er bare ikke noe poeng i å ha en bil i The Sims 4, hvis verden er så liten. Jeg syns bilene i The Sims 2 var helt ubrukelig, for eksempel. I The Sims 3 hadde de litt mer nytte, fordi verden var så stor.

Jeg håper syklene fungerer som vanlige sykler. Jeg ble UTROLIG skuffet over sopelimene. :sukk: Jeg skjønner ikke hva de tenkte på med sopelimene, det var skikkelig half-assed laget. Ja, de ga oss sopelimer, som vi ville, men de hadde en teleporteringsfunksjon slik at du nesten ikke får se simmen din fly. Det var bare megateit. Realm of Magic var egentlig ikke så bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...