Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 minutter siden, Chiyo skrev:

Tror dere det blir billig om vi venter med å kjøpe spillet til Black Friday? 🤔

Nei

Anonymkode: c0e80...572

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 Don’t forget to squeeze in some fun After School Activities like joining the E-Sports or Soccer Team to put their skills in the spotlight or head to a spirit event at the bar dressed in their best school colors.
https://www.ea.com/en-gb/games/the-sims/the-sims-4/news/discover-university-gameplay

Jeg lurer på om kanskje vi kan gjøre mer med fotballen enn å bare trikse og sende den til en annen person. 🤔 Hvis vi kan bli med på et lag, kanskje får vi et fotballmål også? Håper det, fordi jeg savner aktiviteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fått en dato bekreftet også, 15. november. Er faktisk usikker på om jeg skal kjøpe university eller om jeg skal kjøpe Planet Zoo som kommer ut i november. Planet zoo høres faktisk morsommere ut enn sims 4. 

Anonymkode: aa653...214

Planet zoo var veldig kjekt! Det lille jeg har fått spilt i allefall! 

Anonymkode: 9e3f1...9ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Planet zoo var veldig kjekt! Det lille jeg har fått spilt i allefall! 

Anonymkode: 9e3f1...9ce

Har sett at han James Turner har spilt det mye og det ser ganske bra ut. Jeg fant ut om spillet før han fortalte det om det. Men fikk mer lyst til å kjøpe det etter å ha sett han spille det. 
James Turner er han fra Australia som er en del av sims gjengen på youtube. 

Jeg skal ha university også altså. Men jeg har ikke 600-700 kr å bruke på spill. Alt jeg kjøper av steam koster vanligvis 40-70 kr, jeg venter i flere år på at de skal falle ned i pris og komme på supertilbud med 70% avslag.. men planet zoo tror jeg ikke at jeg klare å vente med. Og jeg håper University kommer på tilbud til black friday, men tviler litt. Tviler på at den kommer på tilbud før påske. Så må nok kanskje bare bruke nesten tusen kroner på to spill. Galskap! 😂

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Chiyo skrev:

Jeg SKAL laste denne ned i dag. Endelig kan jeg lage et fint kjøkken. :P  Gotta love free stuff. 
https://illogicalsims.tumblr.com/post/188533170979/illogicalsims-modern-housewares-stuff-pack
 

tumblr_pzo776gNb91xchn5xo1_1280.png

Har du sett Peacemaker sitt CC? Han er utrolig dyktig.

https://peacemaker-ic.tumblr.com/TS4ObjectDownloads

 

 

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sykt gøy og laget familier fra forskjellige dataspill:)

Charlie Nash fra Street Fighter Alpha, giftet seg med Jaina Proudmoore fra WoW! 

Synes det er så artig å lage "crossover families" Skal sette inn Starkene og Lannisterne senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i dag de skal vise Discover University gameplay? Noen som vet når? 🙃 Jeg vet at flere simmere var på "camp" for å få spille spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 9.41, Chiyo skrev:

Jeg lurer på om kanskje vi kan gjøre mer med fotballen enn å bare trikse og sende den til en annen person. 🤔 Hvis vi kan bli med på et lag, kanskje får vi et fotballmål også? Håper det, fordi jeg savner aktiviteter. 

Helt ærlig, som Lilsimsie sa det selv, det er nok kun triksing med ballen, litt som med basket-spillet. 

Det vil være nærmest umulig å programmere for å klare å få simmer til å spille på et fotballag 😅

Men vi kan håpe, ikke lenge til vi får se noe av spillet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg kjøpe the sims 4 , men blir det ikke veldig dyrt siden det er så mange ekstrapakker? 

Anonymkode: 36f9e...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne tenkt meg kjøpe the sims 4 , men blir det ikke veldig dyrt siden det er så mange ekstrapakker? 

Anonymkode: 36f9e...452

Akkurat det tenker vi ikke på 😅😂 har alle pakken, men har kjøpt dem på lanseringsdato, så en del kostnader over flere år.

Men om du vil begynne nå, så ville jeg ventet til neste salg, de har ofte salg på sims, kanskje ikke de aller nyeste pakkene er med, men de aller fleste andre :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Helt ærlig, som Lilsimsie sa det selv, det er nok kun triksing med ballen, litt som med basket-spillet. 

Det vil være nærmest umulig å programmere for å klare å få simmer til å spille på et fotballag 😅

Men vi kan håpe, ikke lenge til vi får se noe av spillet 😄

Men vi hadde fotballmål i The Sims 3 da, så de burde jo strengt tatt får til mer en bare litt triksing. De spilte jo ikke på lag da, men de kunne fått et mål å sparke mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Chiyo skrev:

Men vi hadde fotballmål i The Sims 3 da, så de burde jo strengt tatt får til mer en bare litt triksing. De spilte jo ikke på lag da, men de kunne fått et mål å sparke mot. 

Jo det kan jo hende at vi får, spilte aldri med det i sims 3 så kan ikke si noe om gameplay som var der. 

Men ser ikke for meg en fotball-kamp 😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Ariana807 skrev:

Jo det kan jo hende at vi får, spilte aldri med det i sims 3 så kan ikke si noe om gameplay som var der. 

Men ser ikke for meg en fotball-kamp 😅😂

Nei, det blir nok for komplisert for EA gjengen. :P De kan jo ikke bygge et decent hus en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til livestreamen?

Og dette med fotball kan jo bli en rabithole da...

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en kjedelig live stream 😴 hun som satt og styrte virket jo som hun aldri hadde spilt spillet før, det var nesten irriterende å se på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har link til livestreamen?

Og dette med fotball kan jo bli en rabithole da...

Anonymkode: aa653...214

 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...