Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Ariana807 skrev:

Har du mods og CC? For alt av det må fjernes.

Som jeg skrev har jeg absolutt ingen CC installert (inkludert mods). 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! 

Jeg lastet nettopp ned den nyeste oppdateringen og nå vil ikke spillet kjøre. Det kommer opp "Unable to start due to missing game data. Please download The Sims 4 Legacy Edition from Origin." selv om jeg har prøvd å reparere spillet via Origin, og jeg har heller ikke CC. Spiller på Mac om det har noe å si. 

Anonymkode: a15cc...f45

Har du 64 bit maskin? 

Anonymkode: 4caa5...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Arts and Crafts virker interessant, men jeg har VELDIG lyst å få yrkene i Happy Haunts. Det blir skikkelig kult hvis vi kan være Mannen med Ljåen! 😮 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev har jeg absolutt ingen CC installert (inkludert mods). 

Anonymkode: a15cc...f45

Ups, overså den delen 😅

Da vet jeg ikke dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du 64 bit maskin? 

Anonymkode: 4caa5...379

Takk! Jeg googlet litt og fant ut at Legacy Edition tydeligvis er en ekstrapakke jeg må ha siden jeg har så gammel maskin. Nå må jeg bare vente i tre og en halv time til nedlastingen er ferdig 😭

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Jeg googlet litt og fant ut at Legacy Edition tydeligvis er en ekstrapakke jeg må ha siden jeg har så gammel maskin. Nå må jeg bare vente i tre og en halv time til nedlastingen er ferdig 😭

Anonymkode: a15cc...f45

Tenkte meg det var noe sånt ja. De snakket litt om hvorfor det har blitt sånn i den livestreamen syns jeg å huske. Kjedelig da 😕 

Anonymkode: 4caa5...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor mange romkamerater man kan ha?

Anonymkode: 5119e...590

Tror det er din sim + 9 npc's. Så det kan totalt være 10 simmer på en tomt.

Anonymkode: 4caa5...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor mange romkamerater man kan ha?

Anonymkode: 5119e...590

Det kan bo ti simmer i et kollektiv, tror jeg. Jeg tror antall simmer som flytter inn er avhengig av hvor mange senger det er der, men jeg er ikke sikker. Man kan jo bygge om kollektivene til EA. :P Husker ikke med TS3, men i TS2 hadde man egne rom hvor man brukte en dør med bilde av personen på, så når en sim valgte et rom så ble de registrert som beboer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd å lage rekkehus? Jeg prøvde å låse dørene for alle simmene uten om dem som "bodde" der. Men en dør blir jo "Main entrance". Hvordan kan man ha flere likeverdige innganger?

Anonymkode: 9e3f1...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om The Sims 4 kan spilles på en Acer Aspire E1-571? Jeg spør for en venn, men jeg har ikke peiling på systemkrav.

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet om The Sims 4 kan spilles på en Acer Aspire E1-571? Jeg spør for en venn, men jeg har ikke peiling på systemkrav.

Anonymkode: 10047...8d0

Bruk denne siden, skriv inn sims 4 også kan vedkommende sjekke om pc'en kan kjøre spillet https://www.systemrequirementslab.com/cyri

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg lage en sim eller simmer som skal på universitet. 😊 Jeg har veldig lyst å lage en sim som kommer inn på en distinguished degree på Foxbury instituttet. Jeg har lyst å ha en tenåring som får A på skolen og som bygger opp ferdigheter som kan være relevante. Hva tenker dere er gode ferdigheter til å komme inn på Foxbury? Programering? Rocket Science? Logikk? 

Min story plan er en hjemløs tenåring uten foreldre med ingen penger til å begynne med som må bruke biblioteket for å bygge ferdigheter å studere. Litt sånn "Homeless to Foxbury" fortelling. Når jeg laster ned spiller, så håper jeg at han får nok av stipender til å klare seg, men jeg kan jo også ta opp et studielån og han kan ha deltidsjobber mens han studere. Jeg vil også at han skal bli flink til å lage roboter! 😄 

Edit: Eller tvillinger? En gutt og en jente som begge har lyst å komme inn? Hmm... må tenke på dette litt. 🤔

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner trekkene "shy", "socially akward", "neurotic". Føler også at man ikke merker trekkene så godt på sims 4.. vurderer å laste ned sims 3 igjen i stedet!

Anonymkode: 46a83...003

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å fremstå litt mindre begavet; jeg skjønner ikke når spillet kommer ut i Norge. Det står 15. nov kl 00.00 CET. Så vidt jeg har skjønt er Norge CET? Eller er vi CET -1? Kommer det ut natt til fredag eller natt til lørdag? 

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med fare for å fremstå litt mindre begavet; jeg skjønner ikke når spillet kommer ut i Norge. Det står 15. nov kl 00.00 CET. Så vidt jeg har skjønt er Norge CET? Eller er vi CET -1? Kommer det ut natt til fredag eller natt til lørdag? 

Anonymkode: 3c4de...f44

CET står for Central European Time, altså HER. 😮 Betyr det at vi får tilgang til pakken midnatt???? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Chiyo skrev:

CET står for Central European Time, altså HER. 😮 Betyr det at vi får tilgang til pakken midnatt???? 

Ser sånn ut!😱🤩

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser sånn ut!😱🤩

Anonymkode: 3c4de...f44

Jeg trodde jeg måtte vente til klokken 7 i morgen! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg har lastet ned whicked whims, men har ett problem; simmene mine vil ikke ha sex på gulvet! Jeg flørter og flørter, de er alene i huset og begge to er i flørtete humør, er sammen/gift men allikevel sier de nei! Hvorfor det? Jeg har ikke installert ståpikk for menn(tror jeg? Liksom, de har penis men vet ikke om det fins mods der den står?) er det problemet?

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere! Jeg har lastet ned whicked whims, men har ett problem; simmene mine vil ikke ha sex på gulvet! Jeg flørter og flørter, de er alene i huset og begge to er i flørtete humør, er sammen/gift men allikevel sier de nei! Hvorfor det? Jeg har ikke installert ståpikk for menn(tror jeg? Liksom, de har penis men vet ikke om det fins mods der den står?) er det problemet?

Anonymkode: d7ee0...c8d

Du må aktivere at de sier Alltid Ja til sex

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...