Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Folk på galleriet altså... Lager kjendiser i blant og har i de siste to dagene blitt plaget av en veldig slitsom person. Hun legger igjen kommentarer der hun skriver at det er jævlig dårlig gjort av meg å ha flere nedlastninger enn henne fordi min sim er "stygg" og dårlig laget og bla bla bla.. Så lager hun masse brukere og legger igjen uhyggelige kommentarer på kreasjonene mine flere ganger om dagen der hun skriver nesten det samme som hun skrev til meg første gang (derfor vet jeg at det er henne). Hun har også lagt ut uhyggelige kommentarer på andres etterligninger av den samme kjendisen. Kvinnen er 22 år og har egen YouTube-kanal. Herlighet så teit å holde på med noe sånt😂 Ba henne om å la meg være i fred.

Anonymkode: f4e9a...b8e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, bippo skrev:

Går det ikke an å rapportere henne? Ta screenshot og sende inn til ea eller hvem som er admin? 

Har ikke sett at det finnes en sånn funksjon i galleriet, tror det kun går an å rapportere det noen har laget. Men regner med at hun slutter, det blir jo ganske kjedelig for henne også etterhvert. Hvis ikke, begynner jeg å samle screenshots og finner en måte å rapportere henne på. Det er ikke bare meg hun har vært frekk mot. 

Anonymkode: f4e9a...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk på galleriet altså... Lager kjendiser i blant og har i de siste to dagene blitt plaget av en veldig slitsom person. Hun legger igjen kommentarer der hun skriver at det er jævlig dårlig gjort av meg å ha flere nedlastninger enn henne fordi min sim er "stygg" og dårlig laget og bla bla bla.. Så lager hun masse brukere og legger igjen uhyggelige kommentarer på kreasjonene mine flere ganger om dagen der hun skriver nesten det samme som hun skrev til meg første gang (derfor vet jeg at det er henne). Hun har også lagt ut uhyggelige kommentarer på andres etterligninger av den samme kjendisen. Kvinnen er 22 år og har egen YouTube-kanal. Herlighet så teit å holde på med noe sånt😂 Ba henne om å la meg være i fred.

Anonymkode: f4e9a...b8e

Er kanalen hennes populær? Hun virker jo helt pling i bollen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chiyo skrev:

Er kanalen hennes populær? Hun virker jo helt pling i bollen.

Ville ikke kalt den populær akkurat, men hun har et par videoer med flere seere (1-5k), selv om de fleste ligger på et sted mellom 50 og 300. Virker desperat. Men hun har i hvert fall slutta med meldingene, tror jeg.

Anonymkode: f4e9a...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen kan hjelpe meg? Sliter litt med den hemmelige organisasjonen (de som går rundt i de uhyggelige munkedraktene), skriver det under spoiler av hensyn til de som ikke har kommet dit enda:

Spoiler

Jeg ble akseptert inn i den hemmelige organisasjonen i går, og skulle prøve å gjøre oppgavene som man har to dager på seg av gangen til å gjøre, i mitt tilfelle var det å legge offergaver på alteret og sjekke status med åndene, på godt norsk. Sistnevnte var ikke noe problem, fikk fin maske og allting, men jeg kunne ikke gi noen offergaver fordi det var en liten stein på alteret som noen hadde lagt der som en offergave fra før, og siden den ikke tilhørte min sim, kunne jeg ikke fjerne den. Jeg har prøvd å komme tilbake flere ganger på dagen og dagen etter, men like forbanna så er den steinen der. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre med dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har whicked whims og har nettopp lastet ned prostitusjons-moden. Hvordan får jeg simmen min til å prostituere seg?😂

Anonymkode: d7ee0...c8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har whicked whims og har nettopp lastet ned prostitusjons-moden. Hvordan får jeg simmen min til å prostituere seg?😂

Anonymkode: d7ee0...c8d

Klikk på simmen og velg prostitusjon og deretter å prostituere for penger. Gjør det ofte og mye, og så har du maksa ut den ferdigheten i løpet av 2-3 dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hanako skrev:

Klikk på simmen og velg prostitusjon og deretter å prostituere for penger. Gjør det ofte og mye, og så har du maksa ut den ferdigheten i løpet av 2-3 dager. :)

Hmmm, det får jeg ikke opp🤔 men jeg fikk «melding» av hun som laget spillet «Nisa ett eller annet?» der det stod velkommen og slikt. Så jeg har jo lastet det ned?

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm, det får jeg ikke opp🤔 men jeg fikk «melding» av hun som laget spillet «Nisa ett eller annet?» der det stod velkommen og slikt. Så jeg har jo lastet det ned?

Anonymkode: d7ee0...c8d

Det var merkelig. Litt dumt spørsmål kanskje, men har du kontrollert under innstillinger at mod'en er aktivert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hanako skrev:

Det var merkelig. Litt dumt spørsmål kanskje, men har du kontrollert under innstillinger at mod'en er aktivert? 

Ja det er den :( 

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er den :( 

Anonymkode: d7ee0...c8d

Da vet jeg dessverre ikke hva som har gått gæærnt. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med i den hemmelige gruppa på universitetet og nå blir simmen min forfulgt av åndene hele tiden. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt de for godt? Har meldt meg ut av gruppa nå men de er der fortsatt.

Anonymkode: 4c186...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble med i den hemmelige gruppa på universitetet og nå blir simmen min forfulgt av åndene hele tiden. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt de for godt? Har meldt meg ut av gruppa nå men de er der fortsatt.

Anonymkode: 4c186...4c5

Aner ikke hva jeg skal gjøre med dem. Jeg har ikke meldt meg ut, men mine blir aldri fornøyd når de besøker meg. Det står at jeg skal være morsom eller flørtete med andre, men det hjelper ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om de nye spekulasjonen? Kan vi få en oppdatering som gjør det gøyere å spille med babyer? Bare spekulasjon, men jeg syns det virker som et mulig hint.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hygger meg alltid med Sims, og humrer godt stadig vekk, men det er sjelden jeg ler høyt. Det gjorde jeg i dag, da min sim ble ferdig med utdannelsen og ble dommer, og tittelen lød "Gavel Smasher". Høres litt dumt ut å le av kanskje, men jeg var ikke forberedt på den. :fnise: Moroa var over da jeg nådde toppen av karrieren riktignok. Feit timelønn og alt det der, men tre ganger i uka og 7 timers arbeidsdag? Bleh. Kjedelig at dagene blir ferre og kortere jo høyere opp på stigen du kommer, med noen få unntak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

What is the big announcement???? :bond:  Hva tror dere? 
Hvorfor bruker de store øyne og mind blown emoji? 😮 

 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never mind! 😡 Hater Sims teamet. De lover overraskelser og så kommer de bare med tull som få bryr seg om. :kjefte: Luremuser.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Chiyo skrev:

Never mind! 😡 Hater Sims teamet. De lover overraskelser og så kommer de bare med tull som få bryr seg om. :kjefte: Luremuser.

Kva var det då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:

Kva var det då?

At de skal slå sammen galleriet på PC og konsoll. 

De sa også at neste år vil de komme med pakker som ingen vil ha gjettet, men de hintet ikke til hva det kunne være. De sa neste år blir et stort år for The Sims 4 med mye nytt som vil overraske. 

Edit:
Slik jeg forstår det har ikke spillerne som spiller på konsoll hatt et galleri før, så for dem er dette stort da det betyr at de kan endelig være med på å dele ting. MEN for oss andre gjør det ikke noe forskjell annet enn at hvis noen som spiller konsoll lager noe dritfett så kan vi laste ned bygget deres. Men jeg trodde det ville være en overraske for oss alle som hadde med selve gameplay. :sukk: 

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...