Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Auri skrev:

Slett cache-filer (google delet sims 4 cache files for å finne ut hvilke som er trygge å slette), og reparer spillet i Origin etterpå.

Har allereie sletta cache-filane, og satt spelet tilbake til "fabrikk-innstillingar" (altså som om eg nettopp hadde lasta det ned). Det funka ikkje. Får håpe det vil hjelpe å reparere! Fingers crossed!

Endret av Amantheia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! 
Helt ny her, men trenger litt hjelp... Jeg lastet ned sims for 2 dager siden, og spilte hver dag, første dagen brukte jeg koden motherlode for å få 50.000. Så skulle jeg bruke koden igjen igår, og den funket ikke, og heller ikke nå. Og jeg føler jeg virkelig har prøvd ALT.. Noen som vet hva dette kan være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, natashaemilie skrev:

Hei dere! 
Helt ny her, men trenger litt hjelp... Jeg lastet ned sims for 2 dager siden, og spilte hver dag, første dagen brukte jeg koden motherlode for å få 50.000. Så skulle jeg bruke koden igjen igår, og den funket ikke, og heller ikke nå. Og jeg føler jeg virkelig har prøvd ALT.. Noen som vet hva dette kan være ?

Er det alle pengekoder som ikke virker? 

Har du prøvd å skrive Money og sum du vil at familien din skal ha? Hvis jeg vil at min familie skal ha 50.000 på konto, så skriver jeg "Money 50000". 

Funker andre koder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chiyo skrev:

Er det alle pengekoder som ikke virker? 

Har du prøvd å skrive Money og sum du vil at familien din skal ha? Hvis jeg vil at min familie skal ha 50.000 på konto, så skriver jeg "Money 50000". 

Funker andre koder? 

Ja har prøvd veldig mange forskjellige koder, ingen av de funker...  Også den du forslo.. 
Den eneste som jeg har prøvd som faktisk funker er den koden som gjør at du kan flytte møbler/ting nøyaktig hvor du vil ha de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å spille the sims 4 på en ny macbook pro 15"? 

Anonymkode: fce59...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å spille the sims 4 på en ny macbook pro 15"? 

Anonymkode: fce59...a82

Ja, det skal gå. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes denne pakken ser gøy ut! Og veldig aktuell idag. Jeg ble positivt overrasket. Jeg må ønske meg denne i bursdagsgave 😂

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å spille the sims 4 på en ny macbook pro 15"? 

Anonymkode: fce59...a82

Jeg spiller det på en to år gammel 13” MacBook (ikke pro) uten problemer :) 

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på en sånn 7småbarn challengs, det var fryktelig digg å få første småbarn til barn😂 men er vanskelig å få 7tennåringer til å bli voksene også 🙄🙄

Anonymkode: bb0fe...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får jeg the sims 4 til mac?

Anonymkode: 98e36...a28

Origin?

Anonymkode: f4e9a...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 15.13, natashaemilie skrev:

Hei dere! 
Helt ny her, men trenger litt hjelp... Jeg lastet ned sims for 2 dager siden, og spilte hver dag, første dagen brukte jeg koden motherlode for å få 50.000. Så skulle jeg bruke koden igjen igår, og den funket ikke, og heller ikke nå. Og jeg føler jeg virkelig har prøvd ALT.. Noen som vet hva dette kan være ?

Skriv testingcheats on

deretter money 100000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Quokka skrev:

Når tror dere Sims 5 kommer ut?

Snart håper jeg.

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall to år til, med tanke på at de enda ikke har annonsert slutten på Sims 4. Sjekk hvor lang tid det var mellom annonseringen av slutten på Sims 3 og utgivelsen på Sims 4.

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det tilfeldigvis noen som vet hvordan man kan minske pengene i familien? Alle tjener så godt og det er litt kjedelig. 

Anonymkode: 9a87a...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det tilfeldigvis noen som vet hvordan man kan minske pengene i familien? Alle tjener så godt og det er litt kjedelig. 

Anonymkode: 9a87a...bc7

Du kan skrive Money + sum penger du vil at familien skal ha. For eksempel Money 5000. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...