Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

På 31.3.2020 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som ikke visste at man kan bli venn med det fugleskremselet fra Seasons? Patchy. Han kan visst bli levende og man kan woohoo med han, til og med få barn!!! :bond: Jeg ante ikke dette og jeg har jo hatt Seasons siden det kom ut. 😕 

Anonymkode: 10047...8d0

Hvor finner jeg fugleskremselet? 🙂

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner jeg fugleskremselet? 🙂

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Hvis du har pakken "seasons/årstider" er det bare å gå inn i kjøpekateorien og sortere på den pakken så finner du den, du kan også gå inn i kjøpekategorien der hvor det er sortert etter rom og velge utedelen da finner du den der også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mye tid til overs har jeg selvfølgelig spilt masse sims i de siste ukene. Sims 2, 3 og 4! Men jeg trenger litt inspirasjon eller tips til gøye ting å gjøre i sims 4. Utfordringer eller noe sånt, hva som helst. 😀

Kan selv komme med et forslag: Bygg din egen leilighet/hus/hytte, prøv å gjør det så realistisk som mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt opp å ha toddler. Du må få barnet til å legge seg selv, ikke en forelder til å gjøre det, og for å mate ungen må du ta mat fra kjøleskapet, sette det på gulvet og så kan barnet forsyne seg. Å sette ungen i stol osv går ikke. 

Det kan være et problem i flere år før ea fikser det. De er jævla treige... 

Anonymkode: c735e...a6d

Har samme problem. Sjukt irriterende

Anonymkode: c153f...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kjøpt Studentliv- og Magiens verden-utvidelsene? Er disse verdt pengene, synes dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rowan skrev:

Er det noen som har kjøpt Studentliv- og Magiens verden-utvidelsene? Er disse verdt pengene, synes dere? :)

Studentliv er verdt det, syns jeg! Jeg syns det skaper litt mer dybde i simmene, jeg liker også at townies plutselig har utdanning. Det eneste som er irriterende er at de rekker å gå fra unge voksne til voksne i løpet av studieløpet, så jeg pleier å slå av aldringen der.

Den magipakken errr... Det er gøy litt, og så blir man ferdig, på en måte. Det som er mest verdt det er build/buy objektene, de er sinnsykt fine. Men veldig art nouveau da, så det passer jo ikke til alt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, bippo skrev:

Studentliv er verdt det, syns jeg! Jeg syns det skaper litt mer dybde i simmene, jeg liker også at townies plutselig har utdanning. Det eneste som er irriterende er at de rekker å gå fra unge voksne til voksne i løpet av studieløpet, så jeg pleier å slå av aldringen der.

Den magipakken errr... Det er gøy litt, og så blir man ferdig, på en måte. Det som er mest verdt det er build/buy objektene, de er sinnsykt fine. Men veldig art nouveau da, så det passer jo ikke til alt. 

Takk for svar! Jeg elsket også studentpakken til Sims 2, så høres ut som om det er noe for meg. :)

Bra magipakken er på salg da, ellers hadde jeg venta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okie... så da er det gjort klart at vi får TRE nye pakker de neste seks månedene. En EP, en GP, og en SP. 
Jeg tenker at Stuff Pack vil være den man kunne stemme på, altså den kunst og håndverk greien. Jeg har ikke fulgt så mye med på det, men var det ikke strikking eller noe? 
Videre har vi fått vite at det vil komme noe helt nytt som man ikke har sett i The Sims spillene før. Altså ikke TS2 eller TS3, men noe som vil være helt unikt for TS4. Hva tenker dere det kan være?  
Er det noen som har noen spekulasjoner eller ønsker fremover? 

Jeg er ikke sånn KJEMPE gira på den stuff packen, men jeg pleier å kjøpe alle expansion packs og game packs.

PS. Jeg kom på at maaaange har sagt at de vil ha bondegård. Jeg har sett det flere ganger over lengre tid, og det er jo egentlig ganske nytt. Tror dere det er en mulighet?

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Chiyo skrev:

Okie... så da er det gjort klart at vi får TRE nye pakker de neste seks månedene. En EP, en GP, og en SP. 
Jeg tenker at Stuff Pack vil være den man kunne stemme på, altså den kunst og håndverk greien. Jeg har ikke fulgt så mye med på det, men var det ikke strikking eller noe? 
Videre har vi fått vite at det vil komme noe helt nytt som man ikke har sett i The Sims spillene før. Altså ikke TS2 eller TS3, men noe som vil være helt unikt for TS4. Hva tenker dere det kan være?  
Er det noen som har noen spekulasjoner eller ønsker fremover? 

Jeg er ikke sånn KJEMPE gira på den stuff packen, men jeg pleier å kjøpe alle expansion packs og game packs.

PS. Jeg kom på at maaaange har sagt at de vil ha bondegård. Jeg har sett det flere ganger over lengre tid, og det er jo egentlig ganske nytt. Tror dere det er en mulighet?

Hadde vært kult om det kom bondegård vi hadde jo noe lignende i tidligere spill, hvor du kunne ha hester blant annet da husker jeg at jeg hadde bondegård. Men da har vi jo hatt noe lignende før, men kan jo komme ku, gris, sau osv det hadde vært bra :)

Ellers så er jeg litt tom på hva det kan være blir spennende å se :) Tre nye pakker i løpet av neste seks måneder, har de sagt noe om når den første kommer?  Hadde vært gøy om det faktisk kom noe helt nytt man ikke har tenkt på før som man virkelig føler gir en ny dimensjon til spillet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -Missi- skrev:

Hadde vært kult om det kom bondegård vi hadde jo noe lignende i tidligere spill, hvor du kunne ha hester blant annet da husker jeg at jeg hadde bondegård. Men da har vi jo hatt noe lignende før, men kan jo komme ku, gris, sau osv det hadde vært bra :)

Ellers så er jeg litt tom på hva det kan være blir spennende å se :) Tre nye pakker i løpet av neste seks måneder, har de sagt noe om når den første kommer?  Hadde vært gøy om det faktisk kom noe helt nytt man ikke har tenkt på før som man virkelig føler gir en ny dimensjon til spillet!

Nei, jeg tror ikke de har sagt når disse pakkene kommer. Jeg håper at de ikke det beste kommer før juni, fordi jeg er ganske travel fremover. Jeg hater å vente på å kjøpe spill som er kommet ut. :P 
Vi har jo hatt hester før, så da det ville ikke vært nytt, men hvis vi får bonegård så vil vi sikkert fått andre gårdsdyr. Vi kunne kanskje melke kuer? Selge saueull? Eller man hadde kanskje kunne høstet store avlinger med maskin? :P 

Det er veldig vanskelig å komme på noe vi aldri har sett før. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chiyo skrev:

Nei, jeg tror ikke de har sagt når disse pakkene kommer. Jeg håper at de ikke det beste kommer før juni, fordi jeg er ganske travel fremover. Jeg hater å vente på å kjøpe spill som er kommet ut. :P 
Vi har jo hatt hester før, så da det ville ikke vært nytt, men hvis vi får bonegård så vil vi sikkert fått andre gårdsdyr. Vi kunne kanskje melke kuer? Selge saueull? Eller man hadde kanskje kunne høstet store avlinger med maskin? :P 

Det er veldig vanskelig å komme på noe vi aldri har sett før. :fnise:

Samme her, vil helst få tak i nye pakkene med en gang de kommer ut :)  Ja litt sånn ala farmville? Hadde vært ganske morsomt med en sånn maskin, spiller mye strangerville nå pga korona stemninga og der spiller jeg han fyren som har kræsjet flyet sitt han har plantet sykt mye over hele den store tomta så hadde vært kjekt med en sånn maskin ! Har plantet nede under bakken og da tok helt av han der . Eller meg da egentlig 😂

Ja vanskelig komme på noe vi ikke har sett før:fnise: men håper vi ikke blir for skuffet da:vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nyskjerrighet, hvor gamle er dere som spiller sims? 🙂 Jeg er selv 26 år. 

Har en vennine som elsker det, hun er 28, og en vennine som erter oss for at vi er så barnslige, hun er 30🤭

Anonymkode: d1709...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også 32, og kjenner folk opp i 50-årene som er seriøse simsspillere, lager custom content og skriver historier de deler på tumblr. 

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare av nyskjerrighet, hvor gamle er dere som spiller sims? 🙂 Jeg er selv 26 år. 

Har en vennine som elsker det, hun er 28, og en vennine som erter oss for at vi er så barnslige, hun er 30🤭

Anonymkode: d1709...ff4

Jeg er 30. Spiller venninnen din som sier dere er barnslige andre spill? Har hun spilt mye dataspill før?

Jeg har mange venner som har null interesse for dataspill, for dem er det vanskelig å forstå hvorfor noen liker The Sims 4. Jeg har ikke blitt kalt barnslig da, men det er sikkert mange som tenker slik. Da får de bare tenke det. Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke skal få gjøre noe en liker. So what om noen syns det er barnslig? Det er ikke de som skal spille det. 
Jeg kommer alltid til å være simmer, det har jeg vært siden jeg var 14 år og The Sims 2 kom ut. Jeg elsker det, og det er det eneste som betyr noe. :enig:

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hah, jeg er 51 og har spilt Sim 1 og 2, hoppet lett over 3, og spiller nå Sim 4 😀

Anonymkode: 5e0b9...4a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som følger simmeren Marmelad på YouTube? Hun har helt nydelige builds, og videoene hennes er uten chit chat! ;) Jeg sitter pris på fine bygg, men jeg skulle noen ganger ønske at de pratet mindre. Marmelad har fin musikk og så man bare se bygget magisk bli til. Jeg har lyst på denne familiegården.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2020 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Bare av nyskjerrighet, hvor gamle er dere som spiller sims? 🙂 Jeg er selv 26 år. 

Har en vennine som elsker det, hun er 28, og en vennine som erter oss for at vi er så barnslige, hun er 30🤭

Anonymkode: d1709...ff4

Har mistet en del interesse for sims 4, etter litt for mange skuffelser med de siste pakkene. Men håper litt nytt kan inspirere meg.

Jeg er 28 år, og kommer nok en gang i fremtiden til å sitte på gamlehjemmet med en pc og spille :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i spill, og kan fint sitte å spille Sims 4 noen timer. 
Men - bortsett fra at dagene går, man jobber, oppgraderer litt på hus og utseende- er det noe annet å gjøre? (har kun sims4, for gidder ikke investere i ekstra pakker før jeg føler det er liv laga) Det blir så fort kjedelig. Noen tips?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...