Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Min nyeste tanke, ingen kyr enda 🥺

Jeg tror at det de sa tidligere om at vi de neste 6 mnd får 1 StuffP, 1 GameP og 1 ExpansionP, blir som dette;

Knifty Knitting - SP

Eco Living - GP (som er det vi får høre om i morgen med vindmøllen).

Farmville - EP

Det er bare min teori. Må vente å se hva som skjer 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest at Country Livin er fake leak. Var på sims community sine sider 

Anonymkode: c735e...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ariana807 skrev:

Min nyeste tanke, ingen kyr enda 🥺

Jeg tror at det de sa tidligere om at vi de neste 6 mnd får 1 StuffP, 1 GameP og 1 ExpansionP, blir som dette;

Knifty Knitting - SP

Eco Living - GP (som er det vi får høre om i morgen med vindmøllen).

Farmville - EP

Det er bare min teori. Må vente å se hva som skjer 😄

Hvor har du hørt det?  (henger litt etter med sims og alt sims relatert), hva skal de annonsere i morgen? og hvor?

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du hørt det?  (henger litt etter med sims og alt sims relatert), hva skal de annonsere i morgen? og hvor?

Anonymkode: aa653...214

Litt teori, blandet med alt vi vet, at vi skal få en av hver pakke. Jeg tror at vi endelig kommer til å få bondegår, og det må nesten være en EP. Vi vet om strikkepakken, som er en SP, så da gjenstår denne vindmølle i en GP.

Og du har denne her som ble posta for litt side :

4893DE6D-3F6F-4BC1-8A70-CBC5256DC46E.thumb.jpeg.56d1879e6960449a2973edf8b8bda761.jpeg
😄

Synes å huske vi fikk spørsmål om noe ala solpanel ol. tidligere, så godt mulig ar vi får en pakke som fokuserer på å «leve grønt» 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok feil, ingen kyr og bondgår i en EP🥺🥺🥺🥺🥺 
 

D70F89D6-5446-4D40-B27B-8D89DFDFBE64.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg tok feil, ingen kyr og bondgår i en EP🥺🥺🥺🥺🥺 
 

D70F89D6-5446-4D40-B27B-8D89DFDFBE64.jpeg

skuffende, når skal de begynne å høre på kjøperne egentlig? Hele sims 4 har vært en gedigen flopp. Sagt det før og sier det igjen. Jeg har alltid vært en stooor sims fan siden sims 1. Men spillegleden forsvant etter at sims 4 kom, den ødela alt. For sims 4 suger! Det er kjedelig og ekstremt mangelfullt. Bondegård hadde vært en gledelig nyhet og en friskpust til hele sims! 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

skuffende, når skal de begynne å høre på kjøperne egentlig? Hele sims 4 har vært en gedigen flopp. Sagt det før og sier det igjen. Jeg har alltid vært en stooor sims fan siden sims 1. Men spillegleden forsvant etter at sims 4 kom, den ødela alt. For sims 4 suger! Det er kjedelig og ekstremt mangelfullt. Bondegård hadde vært en gledelig nyhet og en friskpust til hele sims! 

Anonymkode: aa653...214

Jeg hadde håpet på å finne gleden i sims igjen, men dette 🥺

Hvordan kan dette være en EP? Jeg ser det ikke! Men island living hadde ikke mer innhold enn hva en GP hadde så 😐😐😐

Jeg burde bare slutte å forvente noe av sims teamet! 😑

Dette skal være noe nytt og spennende sier de. Noe som aldri er gjort før. Island living tok med seg «conservation» greiene og Tiny Living. Dette er bare en sammensmelting av de to 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Jeg hadde håpet på å finne gleden i sims igjen, men dette 🥺

Hvordan kan dette være en EP? Jeg ser det ikke! Men island living hadde ikke mer innhold enn hva en GP hadde så 😐😐😐

Jeg burde bare slutte å forvente noe av sims teamet! 😑

Dette skal være noe nytt og spennende sier de. Noe som aldri er gjort før. Island living tok med seg «conservation» greiene og Tiny Living. Dette er bare en sammensmelting av de to 🤭

Virker som at sims teamet sitter fast i ett spor for tiden. Å leve lett og rimelig, og nå, lett og rimelig for å redde klimaet. 
Alle andre sims spillene kom med variasjoner og nye måter å spille spillet på og å fortelle historier på. Nå så virker det som at de er på et bestemt spor, det overnevnte. Det er ikke noe nytt å oppleve, det de driver på med nå er å bygge videre på et tidligere konsept og det gjør det gørr kjedelig synes jeg.

Det er mange pakker jeg har lyst på, som jeg ikke har kjøpt, fordi det er ikke verdt å bruke penger. Jeg vet så inderlig godt at jeg vil spille i 3 dager også spiller jeg det aldri igjen. Så jeg har vært litt streng med meg selv, for å ikke kaste bort flere tusen på et spill jeg ikke vil spille på. Men kommer nok til å kjøpe inn noen av pakkene som magi, universitetet og tiny living, dersom de kommer med en gårds-pakke som bringer tilbake spillgelden. Men før det skjer, så kommer jeg ikke til å kjøpe mer sims 4. 
 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult om vi fikk en ny update der det spredde seg et virus blant simmene i spillet

Anonymkode: c735e...a6d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å fullføre ambisjonene? Jeg syntes det er veldig vanskelig. Jeg får kun tid til å få opp ferdighetene og fokusere på det. Før jeg vet ordet av det så er simmen blitt voksen og man må begynne tenke på barn. Tips? Kanskje dere vet hvilken av målene som er enklest?

Anonymkode: 5a0b3...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan ikke Eco Living eller noe, ha bondegård? 😮 Ahhh.... jeg håper ikke Country Livin var bare påfunn! Det hadde vært sååå trist. Men men... de sa at det var hint i fremtidskuben, og de lekte med order "udder". Altså... jur. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å fullføre ambisjonene? Jeg syntes det er veldig vanskelig. Jeg får kun tid til å få opp ferdighetene og fokusere på det. Før jeg vet ordet av det så er simmen blitt voksen og man må begynne tenke på barn. Tips? Kanskje dere vet hvilken av målene som er enklest?

Anonymkode: 5a0b3...469

Jeg tar ofte å begynner (i cas) med den som gir deg ekstra boost i skill development.

Man kan låse opp «grilled cheese» med å spise 3 stk grilled cheese på rad. Denne er ikke super enkel å fullføre 100%, for du må snakke med Grim Reaper om grilled cheese, men fullfører den sån nesten.
Så bytter jeg over til «active». Den er enkel å fullføre. Speeder gjennom dem. Om du har spa day (tror jeg), så kan du ta en soak i muscle relaxant og simmen er ikke sår lengre, klar for en ny runde med trening.

Tar ofte å gjør flere samtidig. Den å lage mat og mixe drinker switcher jeg mellom. Den å være sosial å ha mange parties passer med disse to. Lære skills... 

De vanskeligste å fulføre er de med å tjene penger (om du ikke jukser, da er de super enkle), og de i forhold til familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Jeg tar ofte å begynner (i cas) med den som gir deg ekstra boost i skill development.

Man kan låse opp «grilled cheese» med å spise 3 stk grilled cheese på rad. Denne er ikke super enkel å fullføre 100%, for du må snakke med Grim Reaper om grilled cheese, men fullfører den sån nesten.
Så bytter jeg over til «active». Den er enkel å fullføre. Speeder gjennom dem. Om du har spa day (tror jeg), så kan du ta en soak i muscle relaxant og simmen er ikke sår lengre, klar for en ny runde med trening.

Tar ofte å gjør flere samtidig. Den å lage mat og mixe drinker switcher jeg mellom. Den å være sosial å ha mange parties passer med disse to. Lære skills... 

De vanskeligste å fulføre er de med å tjene penger (om du ikke jukser, da er de super enkle), og de i forhold til familie. 

Jeg har ingen ekstra pakker, kun vanlig sims 4. Hva mener du med første setning? I cas? 

Anonymkode: 5a0b3...469

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen ekstra pakker, kun vanlig sims 4. Hva mener du med første setning? I cas? 

Anonymkode: 5a0b3...469

I «create-a-sim», der du lager simmen. Der velger du en aspiration som simmen starter med. Alle de ulike har en egen «bonus-trait».

BFDC3451-F03E-417D-8A0B-8DF3BAAE83E0.thumb.jpeg.2035e3ebf2966dd1e025129e151e7150.jpeg

Så om du velger en aspiration innen «knowlegde», så får du bonus trait «gains skills faster. Der starter jeg alltid, da det er en grei ekstra ting. Selvsagt om du ønsker en av de andre traitsa du kan få, starter du med en av dem isteden.

Du står fritt til å endre aspritation som du jobber med hele tiden, og kan ha flere pågående samtidig. Men noen av dem må være aktive når du gjør dem for at det skal registrerers.

Det finnes en ekstra aspiration. En hemmelig en. Tror den skal være i base-game. Spiser du 3 stk grilled cheese etter hverandre, så får du denne låst opp. Siden simmen din fort kan legge på seg en del, er det greit å gjøre den før «active» (husker ikke direkte hva den heter, men fotballen), da trening vil brenne av alt man evt. legger på seg 😅 (ikke at det ikke er lov å ha en dubben sim om du ønsker det 😄)

Så er det bare å prøve seg frem. Prøve å mixe litt frem om tilbake på dem 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se den nye traileren senere i dag. 😄 Jeg har fremdeles ikke gitt opp på å få gårdsdyr! Jeg gir meg ikke før jeg har sett traileren. :P 

Angående denne spillpakken som sikkert kommer senere i år... Okay, så flere spekulasjoner. 
Tror dere vi kan få en tenåringspakke? Jeg har sett flere spekulere om dette etter den siste spørreundersøkelsen. Når vi ble spurt om hvilken aldersgruppe vi ville ha mer gameplay til så var ikke tenåringer på listen, så det kan kanskje bety at det er noe som de alle rede jobber med. Dessuten ble vi spurt om high school, cheerleading og kjøpesenter. 

Det hadde vært gøy med en pakke som gjorde tenåringer litt mer annerledes enn voksne. Det hadde vært kult med en skole hvor vi kunne vært med dem. Det hadde ikke vært noe vanskelig egentlig, siden det kunne vært en bygning som i Get to Work. 

Endret av Chiyo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 17.00, da skjer det. Jeg er klar for å bli skuffet, nok en gang 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Ariana807 skrev:

Klokken 17.00, da skjer det. Jeg er klar for å bli skuffet, nok en gang 😬

Hva skjer da? 😅

Anonymkode: d1709...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer da? 😅

Anonymkode: d1709...ff4

Ny trailer for den såkalte «Eco-living» expansion pakken. Jeg er super forberedt på at den blir like dritt som Island Living, og super forberedt på å bli skuffet :popcorn:

Du finner en «premiere» planlagt til 17.00 på youtube.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for bondegård! Bondegård kan være øko-vennlig det også! Å leve av jorden (er lov å håpe!) 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...