Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Flere som sitter oppe og gleder seg til spillet kommer ut? Dette er det første Sims 4-spillet jeg virkelig har sett frem til! Har aldri sittet slik og ventet før, men det er egentlig ganske artig å bare sitte å glede seg:fnise:

Er heldigvis student med lite undervisning, så studiedagen styrer jeg selv. Hadde nok ikke gjort det om jeg hadde jobb imorgen. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som sitter oppe og gleder seg til spillet kommer ut? Dette er det første Sims 4-spillet jeg virkelig har sett frem til! Har aldri sittet slik og ventet før, men det er egentlig ganske artig å bare sitte å glede seg:fnise:

Er heldigvis student med lite undervisning, så studiedagen styrer jeg selv. Hadde nok ikke gjort det om jeg hadde jobb imorgen. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Ja! :bond: 30 minutter igjen! Jeg gleeeder meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo skrev:

Ja! :bond: 30 minutter igjen! Jeg gleeeder meg!!!!

Da jeg innså at det kommer ut i kveld laget jeg meg en sim som nå er klar til å begynne på universitet hahah! Føler meg som et barn igjen! 🙈

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg innså at det kommer ut i kveld laget jeg meg en sim som nå er klar til å begynne på universitet hahah! Føler meg som et barn igjen! 🙈

Anonymkode: 3c4de...f44

Jeg har tvilling tenåringer som begynte med 0 simeloner. De har akkurat fått nok til å kjøpe toalett og dusj, og de sover i telt. Gutten har ferdigheter i programmering, og jenten har mest i logikk. Begge har A på skolen. Jeg håper de får litt stipend og at de begge kan ta en distinguished degree på Foxbury. 😄 Lurer på om de har stipend for tenåringer uten foreldre. :P 

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg har tvilling tenåringer som begynte med 0 simeloner. De har akkurat fått nok til å kjøpe toalett og dusj, og de sover i telt. Gutten har ferdigheter i programmering, og jenten har mest i logikk. Begge har A på skolen. Jeg håper de får litt stipend og at de begge kan ta en distinguished degree på Foxbury. 😄 Lurer på om de har stipend for tenåringer uten foreldre. :P 

Min sim skal gå på Britechester, forhåpentligvis en eller annen distinguished degree som kvalifiserer ham til en karriere innen juss. Jeg studerer juss, og ble så glad for at det endelig er et karrierealternativ! 😄 

Anonymkode: 3c4de...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min sim skal gå på Britechester, forhåpentligvis en eller annen distinguished degree som kvalifiserer ham til en karriere innen juss. Jeg studerer juss, og ble så glad for at det endelig er et karrierealternativ! 😄 

Anonymkode: 3c4de...f44

Hvor mange fag skal du ta? Jeg tror ikke jeg tar 4 til å begynne med, det virker ganske heftig. Jeg vil nyte spillet litt også. Tenker 2 eller 3 fag første semester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt ut ferie fra jobben litt pga dette, og litt pga Pokemon Sw/Sh som kommer i morgen.

Sitter nå her, og The Sims 4 University lastes ned, kan ikke sitte for lenge oppe da det er opp klokken 9 i morgen for å kunne være på gamestop til de åpner klokken 10.00.

Men har nå laget meg en super sim, vil ha et par til skills på henne. Men har juksa til meg alt annet 😅😂 Noen ganger bare orker jeg ikke bruke tiden på å gjøre alt selv, når det finnes enklere måter å gjøre det på. 

Hun er enda teenager, og snart klar for å bli voksen å gå til Uni 🙌🏻🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chiyo skrev:

Hvor mange fag skal du ta? Jeg tror ikke jeg tar 4 til å begynne med, det virker ganske heftig. Jeg vil nyte spillet litt også. Tenker 2 eller 3 fag første semester. 

Jeg tenker 3 fag. Syns den oversikten over timer og sånt virker litt uoversiktlig, så prøver meg nok på det. Om ikke det er for mange spennende fag da. 

Anonymkode: 3c4de...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Jeg har tatt ut ferie fra jobben litt pga dette, og litt pga Pokemon Sw/Sh som kommer i morgen.

Sitter nå her, og The Sims 4 University lastes ned, kan ikke sitte for lenge oppe da det er opp klokken 9 i morgen for å kunne være på gamestop til de åpner klokken 10.00.

Men har nå laget meg en super sim, vil ha et par til skills på henne. Men har juksa til meg alt annet 😅😂 Noen ganger bare orker jeg ikke bruke tiden på å gjøre alt selv, når det finnes enklere måter å gjøre det på. 

Hun er enda teenager, og snart klar for å bli voksen å gå til Uni 🙌🏻🙌🏻

Ferie for gaming? Det er det jeg kaller commitment! :klappe:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg har tatt ut ferie fra jobben litt pga dette, og litt pga Pokemon Sw/Sh som kommer i morgen.

Sitter nå her, og The Sims 4 University lastes ned, kan ikke sitte for lenge oppe da det er opp klokken 9 i morgen for å kunne være på gamestop til de åpner klokken 10.00.

Men har nå laget meg en super sim, vil ha et par til skills på henne. Men har juksa til meg alt annet 😅😂 Noen ganger bare orker jeg ikke bruke tiden på å gjøre alt selv, når det finnes enklere måter å gjøre det på. 

Hun er enda teenager, og snart klar for å bli voksen å gå til Uni 🙌🏻🙌🏻

Åhh, det høres utrolig artig ut! 

Anonymkode: 3c4de...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som sitter oppe og gleder seg til spillet kommer ut? Dette er det første Sims 4-spillet jeg virkelig har sett frem til! Har aldri sittet slik og ventet før, men det er egentlig ganske artig å bare sitte å glede seg:fnise:

Er heldigvis student med lite undervisning, så studiedagen styrer jeg selv. Hadde nok ikke gjort det om jeg hadde jobb imorgen. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Følte meg truffet nå, sitter selv og laster det ned nå, og skal på jobb kl 7 imorgen tidlig😬 men klarer ikke vente😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Doggett skrev:

Følte meg truffet nå, sitter selv og laster det ned nå, og skal på jobb kl 7 imorgen tidlig😬 men klarer ikke vente😂

Oi! 😮 Husk at du kan jo spille når du kommer hjem fra jobb. Er skikkelig dritt å jobbe med etter lite søvn. 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Doggett skrev:

Følte meg truffet nå, sitter selv og laster det ned nå, og skal på jobb kl 7 imorgen tidlig😬 men klarer ikke vente😂

Lykke til på jobb imorgen!😅 Men det er nok verdt det. Mulig jeg hadde gjort det samme🙊

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg kommer inn på en distinguished. Jeg trodde spillet kom i morgen ettermiddag, så jeg hadde tenkt å spille litt til før det og bygge ferdigheter. :P Men jeg satser på at det går. Ellers så er det mulig at jeg jukser litt. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg håper jeg kommer inn på en distinguished. Jeg trodde spillet kom i morgen ettermiddag, så jeg hadde tenkt å spille litt til før det og bygge ferdigheter. :P Men jeg satser på at det går. Ellers så er det mulig at jeg jukser litt. :fnise: 

Jeg har allerede jukset litt ved med behovene sånn at simmen bare kunne utvikle ferdigheter og gå på skole🙈

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp Studentliv på Durmaplay for 290 kroner 😁 siden er helt legit og jeg fikk koden til origin etter rundt 2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Chiyo skrev:

Ferie for gaming? Det er det jeg kaller commitment! :klappe:

Er singel, ingen barn ol. Har katter hjemme så reise alene er ikke aktuelt.

Hva er ferie? Slappe av og gjøre noe kjekt. Hva er spille noe nytt? Slappe av og gjøre noe kjent 🙌🏻🙌🏻
 

Jeg er nok blitt litt kjent for det på jobben, er tredje høsten på rad at jeg gjør dette 😄😂 alltid pokemon ol. som kommer ut i disse tider 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...