Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har seriøst brukt 4 timer på å lage to simmer. Så skal jeg til å starte å spille og da er jeg allerede lei sims. Skjer hver gang 😂:P

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har seriøst brukt 4 timer på å lage to simmer. Så skal jeg til å starte å spille og da er jeg allerede lei sims. Skjer hver gang 😂:P

Anonymkode: aa653...214

Kjenner meg godt igjen der. :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært så sykt gøy! Lage en super-sim som er vampyr og spellcaster og som har et evig liv, uten juksekoder og å måtte drikke noe hele tiden for å passe på at de ikke går opp i alder. 

Anonymkode: aa653...214

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er det som irriterer meg, å måtte ta en drikk hele tiden. skulle ønske vi kunne ta én drikk også forblir det evig liv for alltid 

Anonymkode: aa653...214

Du kan jo bare skru av aldringen da. :) Eller vil du  bare at noen simmer skal være ung for alltid? Jeg har skrudd av aldringen på mitt spill. Slik at når jeg kommer tilbake til en familie så har de ikke blitt gammel og fått rare personlighetstrekk. Før kunne jeg spille mye med en familie, og de hadde mange barn, og flere av barna ble onde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Chiyo skrev:

 

Du kan jo bare skru av aldringen da. :) Eller vil du  bare at noen simmer skal være ung for alltid? Jeg har skrudd av aldringen på mitt spill. Slik at når jeg kommer tilbake til en familie så har de ikke blitt gammel og fått rare personlighetstrekk. Før kunne jeg spille mye med en familie, og de hadde mange barn, og flere av barna ble onde. 

det er kjedelig. Vil at én sim skal stå i ro for evig og alltid, resten skal gå som normalt. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er kjedelig. Vil at én sim skal stå i ro for evig og alltid, resten skal gå som normalt. 

Anonymkode: aa653...214

Men man kan vel skru av aldringen for kun den aktive husstanden, kan man ikke? Og hvis man da ønsker å aldre noen innenfor husstanden, bake bursdagskake og blåse ut lysene? Jeg har ikke prøvd det selv, så jeg er usikker. Juksekoder er vel også en mulighet 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a15cc...f45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men man kan vel skru av aldringen for kun den aktive husstanden, kan man ikke? Og hvis man da ønsker å aldre noen innenfor husstanden, bake bursdagskake og blåse ut lysene? Jeg har ikke prøvd det selv, så jeg er usikker. Juksekoder er vel også en mulighet 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a15cc...f45

Jo man kan, men poenget er at jeg synes det er dritt å måtte ta drikker jevnlig eller velge selv når og hvor en sim skal gå opp i alder med kake. Jeg vil ha det slik som i sims 3. Hvor man har et evig liv, ingen aldring, må ikke gjøre noe som helst med verken den simmen for å holde den ung, eller gjøre noe for å få de andre til å gå opp i alder. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man har jo også kuplanten som kan hjelpe på å skru tilbake alderen. Og å klonemaskinen kan brukes til å klone drikker som du kan ha hele livet. Poenget er at jeg ønsker det som sims 3, vet det finnes en mod som er det jeg er på utgikk etter. Men liker ikke å ha mods i spillet, så da er jeg like langt. 

Bruker din metode da, slår av aldring på husstand også må jeg ha bursdag og kake til de andre. Har lest at spellcasters kan lage en drink som gir evig liv, men har ikke fått testet det ut enda, da jeg har ikke spillet enda. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 3.44, AnonymBruker skrev:

Hvilken laptop har du kjøpt? Er på jakt etter en selv 😊

Anonymkode: b9184...2f4

Kjøpte en Dell Inspiron, den kommer i forskjellige prisklasser. Fikk tak i alle pakkene til Sims 4, det fungerer foreløpig veldig bra 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette må være et av de fineste husene jeg har sett bli bygget i sims 4! Kom plutselig over denne videoen på youtube, og nå lurer jeg litt på om jeg kanskje skal begynne å laste ned CC, bare fordi dette er så pent. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bippo skrev:

Jeg tror dette må være et av de fineste husene jeg har sett bli bygget i sims 4! Kom plutselig over denne videoen på youtube, og nå lurer jeg litt på om jeg kanskje skal begynne å laste ned CC, bare fordi dette er så pent. 

Harrie lager masse bra! Har fulgt henne en stund, min favoritt fra henne er Palm Mansion 😄 Felixandre sine CC (som hun ofte bruker) kan du laste ned her: http://www.downwithpatreon.org/ts4patreon/felixandre.php 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Realm of Magic, men jeg ble litt skuffet over Gimmerbrook. Fem tomter var litt stusselig synes jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bippo skrev:

Jeg tror dette må være et av de fineste husene jeg har sett bli bygget i sims 4! Kom plutselig over denne videoen på youtube, og nå lurer jeg litt på om jeg kanskje skal begynne å laste ned CC, bare fordi dette er så pent. 

Kan vi laste ned huset på galleriet? Jeg har veldig lyst på det. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har nettopp begynt å bygge mine eigne hus, og har lagt dei ut på galleriet etter kvart som eg er ferdig. Til no har eg bygga 4 hus, alle utan CC. Held på med eit 5., som eg kjem til å legge ut i løpet av dagen. Veldig gøy om nokon her i tråden vil sjekke dei ut. :)

Ups, gløymte å sei at eg heiter Amantheia der óg!

Endret av Amantheia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snublet over denne. Han filmer hvor han utforsker den første versjonen av sims 4. Altså aller første versjonen som kom ut, før alle oppdateringene som har kommet. De har endret overraskende mye i ettertid. Denne videoen fikk meg til å innse hvor stort nederlag hele sims 4 var fra første stund. Så mye mangler! Veldig skuffende spill, med tanke på at man gikk fra sims 3 til...dette mølja av et vrak. 
Han starter opp spillet på 2.20 ca. 

 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å skippe byggingen og slikt. Jeg dør på meg av han når han spiller. Det er så mye jeg husker fra starten av som jeg irriterte meg grenseløst over! Hvor vanskelig det var (er det nå og, men verre den gang) og snakke med én person. For plutselig så kom det 4 andre å blandet seg inni samtalen og slikt. Skulle ønske vi fikk en mulighet hvor du kan velge å ha en privat samtale i offentligheten med noen. Slik at ingen kommer å blander seg inn uten å bli invitert inn i samtalen. 
Og tutorial delen, gud så irriterende! 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hva hurtigtasten for å bla gjennom farger på møbler, o.l. er? Får opp +/- når jeg googler, men det virker som det er på engelske tastatur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere kjøpe The Sims 4 Discover University 15. november? Jeg gleder meg sååååå mye! :bond: Nå er det så godt som offisielt selv om EA ikke har sagt et pip. Target i USA hadde spillet inne med release date 15 november og Livekort.no har den ute til pre-order nå. Bildet er jo fra The Sims 3, men det var akkurat det samme med Island Living. De la us bilde fra The Sims 3 Tropical Paradise, og la den ut til pre-order på slike nettsider. 

Jeg lurer på hva vi får i den pakken. Pixelade kaller det en expansion pack, så jeg antar det blir en stor pakke. 😮 Vi vet jo ikke at det er en EP, men jeg vil tro University trenger å være det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Chiyo said:

Skal dere kjøpe The Sims 4 Discover University 15. november? Jeg gleder meg sååååå mye! :bond: Nå er det så godt som offisielt selv om EA ikke har sagt et pip. Target i USA hadde spillet inne med release date 15 november og Livekort.no har den ute til pre-order nå. Bildet er jo fra The Sims 3, men det var akkurat det samme med Island Living. De la us bilde fra The Sims 3 Tropical Paradise, og la den ut til pre-order på slike nettsider. 

Jeg lurer på hva vi får i den pakken. Pixelade kaller det en expansion pack, så jeg antar det blir en stor pakke. 😮 Vi vet jo ikke at det er en EP, men jeg vil tro University trenger å være det. 

Har venta på University lenge, skal selvsagt kjøpe 😄 Gleder meg!! 

Jeg tror at det blir en EP. 

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Discover University ønsker jeg meg:

  • Åpen campus hvor man kan bevege seg fritt.
  • Nye karrierer som krever utdannelse.
  • Aktiv undervisning hvor vi kan være med. Ikke noe rabbit hole. Jeg kan tenke meg det blir som Get to Work. 
  • Kollektiv. Jeg vil at vi skal kunne bygge egne kollektiv. (Men vi kan ikke bygge egne leiligheter så...)
  • Mange forskjellige stipender man kan søke på. 
  • Mulighet til å ha deltidsjobb. Det funker jo bra med den nye ordningen når man kan ta småjobber når det passer. 

Jeg vet at vi hadde mye av dette i The Sims 2 og 3, men jeg kan se for meg at dette blir litt annerledes. Jeg så at noen ville ha muligheten til å bo off-campus. Jeg har ikke noe spesielt ønske om det, men det kunne vært greit egentlig. Hvis man vil studere og bo hjemme. 

Jeg vet dette er en universitetpakke da, men det hadde vært gøy med en internatpakke for ungdommer. :fnise: I The Sims 3 kunne man sende barna på kostskole, det hadde vært gøy å ha en skolepakke for barn og tenåringene. Noe jeg savner i The Sims 4 er noe barna kan gjøre, det er ikke så gøy å spille med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...