Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Chiyo said:

Jeg lurer på hvilket hus jeg kommer til å tilhøre! 🤩  Elsker at det er ulike typer magi. Jeg skal mestre alle! 😎

Trapper og den pakken der, er vell sims julaften for deg nå ? :P

Anonymkode: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trapper og den pakken der, er vell sims julaften for deg nå ? :P

Anonymkode: ed70d...822

Jepp! 😊Jeg er ganske fornøyd. Men jeg ønsker meg Sims University snart også! 🤔

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp denne hvis dere andre er interessert. De går igjennom de nye klærne i Realm of Magic og så spiller de. Jeg gleder meg sykt etter å ha sett det her. Jeg har alle rede planlagt en ny familie med simmer jeg skal flytte inn. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Chiyo skrev:

Hadde dere kjøpt en The Sims 4 Religion? Jeg er ateist selv, men når jeg så de nye klærne vi fikk i oppdateringen, så skulle jeg ønske at jeg kunne gi en familie en religion eller noe. Kanskje vi kunne funnet opp en egen sim religion! Det hadde vært gøy om simmene kunne be og sånn. Kanskje man kunne ha religionsbøker, og bygge opp en religionferdighet. Det hadde vært kult om man kunne samle inn penger til religion, og hvis man var slem så kunne man ta pengene selv. :fnise:

Ting jeg skulle ønske man hadde:

- En fellestomt for religion. 

- Begravelser

- Bønn. Kanskje et bønneteppe. 

- Ritualer. 

Jeg vet at EA ikke kommer til å lage en slik pakke, men kanskje det finnes en mod. :P 

Jeg hadde helt klart kjøpt den. :biggrin: Var moro å sjonglere mellom to religioner (eller forskjellen lå mest i praksisen og ikke troen) i Sims Medieval, men skulle gjerne likt å se religion bli dratt inn i TS4. Begravelser hadde også vært fint. Hadde kanskje blitt litt "hassle" etterhvert, iallefall for min sim som er vampyr, og har kommet til et punkt hvor gamle venner dør som fluer, h*n hadde ikke fått gjort annet enn å gå i begravelser etterhvert. :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt eit problem dei siste dagane... Har laga meg ein tenåringssim som skal prøve å bli berømt. Har i det siste ikkje fått opp romantiske interaksjonar når eg trykker på andre sims. Nokon som veit kva som kan vere grunnen til dette? Eg har gjort sånn at tenåringar kan ha forhold til unge vaksne, men det hjelper visst ikkje. Eg får ikkje opp nokre romantiske val i det heile tatt når eg trykkar på andre sims. :( 

Eg spelar med Wicked Whims og MC Command Center, pluss ein del cc. Men dette har ikkje vore eit problem før no. Nokon som har vore borti dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sjekket at du har den nyeste versjonen av mods? Var en oppdatering i går, kan ha gjort at de har sluttet å fungere.

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 22.07, Chiyo skrev:

Jepp! 😊Jeg er ganske fornøyd. Men jeg ønsker meg Sims University snart også! 🤔

Samme her!!! Håper det kommer snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket at du har den nyeste versjonen av mods? Var en oppdatering i går, kan ha gjort at de har sluttet å fungere.

Anonymkode: cba65...83e

Har oppdatert både Wicked Whims og MCCC. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket at du har den nyeste versjonen av mods? Var en oppdatering i går, kan ha gjort at de har sluttet å fungere.

Anonymkode: cba65...83e

Jeg har akkurat oppdatert Basemental Drugs, før det ville ikke simmene bestille drinker plutselig, men nå funker det igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2019 den 18.22, SardintrollReturns skrev:

Prøvde den selv, men den kom stadig vekk med feilmeldinger og at jeg måtte starte spillet på nytt, så jeg fjernet den. :P Derimor har jeg fått tak i hore-modden, tror ikke simmene mine har tjent så mye spenn på så kort tid før. xD 

Hæææ? Hva dere snakker om?😂 Hvordan laster man ned hore-mod og at man kan se simmene ha seg??

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæææ? Hva dere snakker om?😂 Hvordan laster man ned hore-mod og at man kan se simmene ha seg??

Anonymkode: d7ee0...c8d

Husker ikke lenger hvor det var, men bare søk på sims 4 og "Hoe it up", så burde du få treff. Det er fortsatt slik sensur-tåke når de har seg, da. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2019 den 20.24, SardintrollReturns skrev:

Husker ikke lenger hvor det var, men bare søk på sims 4 og "Hoe it up", så burde du få treff. Det er fortsatt slik sensur-tåke når de har seg, da. :P 

https://sacrificialmods.com/hoe-it-up-news.html denne? :P 

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Amantheia skrev:

Kortid kan ein kjøpe/spele Realm of Magic? :3 Er veldig klar or den pakka x]

Det lurer jeg også på. Har ikke ventet sånn på en pakke før, så aner ikke når de bruker å komme ut. Snakket med noen som sa det var 10.09 USA-tid (aner ikke hvilken), men da er det jo rart at det står 10.09 på den norske siden også. Det burde jo i så fall stå 11.09. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva tenker dere om dette? Jeg har ikke personlig sett på spillets koder, men kan ikke tenke hvorfor det ville stått "horse" og "horsewalk" hvis de ikke skal bruke det til noe. 🤔 Og jeg reagerte også på at de under Realm of Magic game play spøkte om et equestrian outfit. 

Jeg tør jo ikke håpe, men det hadde vært kult om vi fikk hester. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Chiyo skrev:

Hva tenker dere om dette? Jeg har ikke personlig sett på spillets koder, men kan ikke tenke hvorfor det ville stått "horse" og "horsewalk" hvis de ikke skal bruke det til noe. 🤔 Og jeg reagerte også på at de under Realm of Magic game play spøkte om et equestrian outfit. 

Jeg tør jo ikke håpe, men det hadde vært kult om vi fikk hester. 

 

Jeg er en person som ikke liker hester i det virkelige liv... men elsker hester i spill og sims 3 😂
Så håper det er sant! For det blir bra, ble skuffet av pets pakken fordi den ikke hadde hester. Skulle ønske vi fikk flere gårdsdyr som høner f.eks. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en person som ikke liker hester i det virkelige liv... men elsker hester i spill og sims 3 😂
Så håper det er sant! For det blir bra, ble skuffet av pets pakken fordi den ikke hadde hester. Skulle ønske vi fikk flere gårdsdyr som høner f.eks. 

Anonymkode: aa653...214

Veldig enig i det! Min største drøm på sims er å kunne ha min egen gård! 

Anonymkode: 3c4de...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i det! Min største drøm på sims er å kunne ha min egen gård! 

Anonymkode: 3c4de...f44

Skulle ønske vi fikk høner, griser, kuer og hester. Det hadde vært så digg! Men tar gjerne hester + et annet altså, kan ikke bli for kravstor heller 😂 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...