Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hatt problemer med at simmen får hvite flekker over hele kroppen? Jeg ser på nett at man kaller det "shiny sim bug", men jeg blir ikke kvitt det. Jeg endret håret, ingenting. Jeg leste at noen har hatt problemet med øyevippe cc, så jeg fjernet de (synd fordi det er en av mine favoritter). Ingenting hjelper. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Chiyo skrev:

Er det noen som har hatt problemer med at simmen får hvite flekker over hele kroppen? Jeg ser på nett at man kaller det "shiny sim bug", men jeg blir ikke kvitt det. Jeg endret håret, ingenting. Jeg leste at noen har hatt problemet med øyevippe cc, så jeg fjernet de (synd fordi det er en av mine favoritter). Ingenting hjelper. :( 

Jeg har også denne bugen, og jeg har ikke noe CC installert. Har heldigvis bare sett det på 1-2 simmer (i verden, ingen av mine), så jeg er ikke så veldig plaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bippo skrev:

Jeg har også denne bugen, og jeg har ikke noe CC installert. Har heldigvis bare sett det på 1-2 simmer (i verden, ingen av mine), så jeg er ikke så veldig plaget. 

Jeg endte opp med å lage en tvilling av simmen med samme navn og slette den gamle. Det funka. Men jeg gadd ikke gi henne alle antrekkene den orginale hadde. :( Jeg har lyst å begynne å spille! :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg endte opp med å lage en tvilling av simmen med samme navn og slette den gamle. Det funka. Men jeg gadd ikke gi henne alle antrekkene den orginale hadde. :( Jeg har lyst å begynne å spille! :sukk: 

Åh sånt er så kjedelig 😕 Satser på at de jobber med å fikse det. Har ikke så veldig høye forventninger til Sims-teamet lenger, men går jo an å håpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det fantes en aspiration for å leve evig. Vet det finnes potion of youth, men den er bare irriterende. Irriterende å måtte huske på å gi den hele tiden. 

Vil ha en sim som aldri dør, som skal leve evig mens slekten går videre. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske det fantes en aspiration for å leve evig. Vet det finnes potion of youth, men den er bare irriterende. Irriterende å måtte huske på å gi den hele tiden. 

Vil ha en sim som aldri dør, som skal leve evig mens slekten går videre. 

Anonymkode: aa653...214

Det er en aspiration som belønnes med "langt liv" eller noe sånt. Lurer på om det er bodybuilder aspirationen. Vet mange har opplevd at simmene nekter å dø når de har den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slått av aldringen på simmene mine. :fnise: Det er så kjedelig når du bytter familie en stud og så blir alle gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen her vet..jeg kjøpte tilleggspakke på sims (der man kan bli berømt) og spilte den ganske lenge, ble lei og tok pause. Så ble den bare borte fra pcen og jeg måtte kjøpe den på nytt! Nå er den borte igjen! Jeg måtte ta simmen og flytte den til briddle bay og bygge nytt hus. Byebye kjendistilværelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Butternut skrev:

Kanskje noen her vet..jeg kjøpte tilleggspakke på sims (der man kan bli berømt) og spilte den ganske lenge, ble lei og tok pause. Så ble den bare borte fra pcen og jeg måtte kjøpe den på nytt! Nå er den borte igjen! Jeg måtte ta simmen og flytte den til briddle bay og bygge nytt hus. Byebye kjendistilværelse!

Du kjøper ikke ny. Du må kontakte Original og forklare hva som har skjedd. Du eier jo pakken om du har betalt for den. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Trenger litt hjelp av dere erfarne spillere, har ikke spilt på en stund, så nå måtte spillet oppdateres før jeg fikk spilt. Å nå får jeg ikke opp tekst i «boblene». What to do??? Hele spillet er jo helt klikk 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når jeg hadde blitt kvitt ett problem kom et annet. Nå kan ikke simmen min sove! :rasende: Hun ligger seg og står opp med en gang, PG jeg holder på med en challenge så prøver å ikke jukse. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Chiyo skrev:

Akkurat når jeg hadde blitt kvitt ett problem kom et annet. Nå kan ikke simmen min sove! :rasende: Hun ligger seg og står opp med en gang, PG jeg holder på med en challenge så prøver å ikke jukse. :( 

Hva med å resette simmen. Altså det er vel koden testingcheats_on og så venstreklikke eller noe og få opp «reset» (finnes sikkert bedre forklaringer på nett). Det skal ikke påvirke simmen på noen annen måte enn at h*n ikke blir stuck lengre 😅

Du kan prøve å reise vekk og tilbake til huset, det hjelper av og til og i en slaks resett greie

Evt. restarte, skru av og på igjen, spillet.

Helt ærlig har jeg ikke spilt noe av det nye. Så på noen spille på youtube og fikk sinnsykt vondt i hode av den der grusomme nye loading screenen (som mange andre og opplever) blir ikke til at jeg spiller noe før det er fikset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Hva med å resette simmen. Altså det er vel koden testingcheats_on og så venstreklikke eller noe og få opp «reset» (finnes sikkert bedre forklaringer på nett). Det skal ikke påvirke simmen på noen annen måte enn at h*n ikke blir stuck lengre 😅

Du kan prøve å reise vekk og tilbake til huset, det hjelper av og til og i en slaks resett greie

Evt. restarte, skru av og på igjen, spillet.

Helt ærlig har jeg ikke spilt noe av det nye. Så på noen spille på youtube og fikk sinnsykt vondt i hode av den der grusomme nye loading screenen (som mange andre og opplever) blir ikke til at jeg spiller noe før det er fikset!

Det hjalp å gå ut av familien og komme tilbake igjen. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror dere vi får i Realm of Magic? Jeg gleder meg sykt til å få mer informasjon om denne pakken. Jeg tør ikke spekulere, fordi vi vet hvor skuffende det kan være, men jeg ting jeg ønsker meg. 

Jeg ønsker meg: 

- Hekser og trollmenn

- Ny ferdighet hvor man blir flinkere i magi, gjerne med tryllebøker. Litt sånn som vampyrbøkene.

- Har veldig lyst på en heksegryte som man kan lage eleksirer i. Jeg blir SYKT skuffet hvis vi bare får et bord som ligner på det kjemisettet ungene har. 

- Jeg har lyst på sopelimer (men de kan jo ikke fly fritt som i The Sims 3). 

- Jeg ønsker meg nye klær som har en litt sånn heksestil. 

- Tryllestaver

- Nye aspirasjoner. For eksempel hadde det vært kult om man kunne velge hvilken type heks eller trollmann man kunne være. Det hadde vært gøy med magirelaterte karriere! Som healer, for eksempel.

 

PS. Ny tanke. Det heter jo REALM of Magic, så da kanskje det er ny magiverden hvor man kan fly rundt på sopelime mer fritt. Altså litt sånn som at man kan kjøre båt i Sulani. Det ønsker jeg meg! En ny verden som er skapt for mer magisk atmosfære.

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Er litt sjokkert over at jeg sier dette, men.. Det ser faktisk ganske bra ut. Liker frisyrene og endel av build/buy objektene, og klærne var faktisk ikke så ille de heller. Og så kan man jo bli freelance fotograf.

Jeg trodde det skulle være like dritt som my first pet stuff, men dette var faktisk bedre enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bippo skrev:

Ehm.. Er litt sjokkert over at jeg sier dette, men.. Det ser faktisk ganske bra ut. Liker frisyrene og endel av build/buy objektene, og klærne var faktisk ikke så ille de heller. Og så kan man jo bli freelance fotograf.

Jeg trodde det skulle være like dritt som my first pet stuff, men dette var faktisk bedre enn forventet.

Det «verste» jeg tenkte er at her får vi jo nesten mer enn vi fikk i Island pakken 😅😂 I denne «stuff» pakken får jo en ny jobb, masse klær, litt møbler. Mye mer for pengene en den idiotiske expansionen.

Er enda litt misfornøyd med at det nesten kun er verden man har betalt for. 

Så jeg er positiv, samtidig som jeg enda er litt sur og irritert på sims folka 😅😬 kommer til å kjøpe pakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.8.2019 den 10.29, Chiyo skrev:

Hva tror dere vi får i Realm of Magic? Jeg gleder meg sykt til å få mer informasjon om denne pakken. Jeg tør ikke spekulere, fordi vi vet hvor skuffende det kan være, men jeg ting jeg ønsker meg. 

Jeg ønsker meg: 

- Hekser og trollmenn

- Ny ferdighet hvor man blir flinkere i magi, gjerne med tryllebøker. Litt sånn som vampyrbøkene.

- Har veldig lyst på en heksegryte som man kan lage eleksirer i. Jeg blir SYKT skuffet hvis vi bare får et bord som ligner på det kjemisettet ungene har. 

- Jeg har lyst på sopelimer (men de kan jo ikke fly fritt som i The Sims 3). 

- Jeg ønsker meg nye klær som har en litt sånn heksestil. 

- Tryllestaver

- Nye aspirasjoner. For eksempel hadde det vært kult om man kunne velge hvilken type heks eller trollmann man kunne være. Det hadde vært gøy med magirelaterte karriere! Som healer, for eksempel.

 

PS. Ny tanke. Det heter jo REALM of Magic, så da kanskje det er ny magiverden hvor man kan fly rundt på sopelime mer fritt. Altså litt sånn som at man kan kjøre båt i Sulani. Det ønsker jeg meg! En ny verden som er skapt for mer magisk atmosfære.

Hvem vet når vi får det, trodde denne stuff pakken skulle komme mye før enn beste uke, så september/oktober. Kan jo hende de tar en «halloween» release.

Etter hva de gjorde med ha fruene så er jeg litt ... skepsis til om hekser blir noe bra. Vampyrer var jo kjempe! Om man bare vil er det jo kjempe mye å gjøre, mens disse havfruene... de bare er der. Ingen animasjon nær man blir havfrue, ingen spesielle greier å gjøre. Man trenger jo enda dykkeutstyr for å få tak i skatter 😳 

Så jeg er litt skeptisk, men håper jo alltid at det blir bra 😅

Jeg tror jeg ikke skal lage meg for store tanker om noe, blir som regel bare skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ariana807 skrev:

Hvem vet når vi får det, trodde denne stuff pakken skulle komme mye før enn beste uke, så september/oktober. Kan jo hende de tar en «halloween» release.

Etter hva de gjorde med ha fruene så er jeg litt ... skepsis til om hekser blir noe bra. Vampyrer var jo kjempe! Om man bare vil er det jo kjempe mye å gjøre, mens disse havfruene... de bare er der. Ingen animasjon nær man blir havfrue, ingen spesielle greier å gjøre. Man trenger jo enda dykkeutstyr for å få tak i skatter 😳 

Så jeg er litt skeptisk, men håper jo alltid at det blir bra 😅

Jeg tror jeg ikke skal lage meg for store tanker om noe, blir som regel bare skuffa.

Ja, jeg har laget meg en havfrue. Et positiv er at hun kan svømme veldig raskt, hun trenger ikke dusj, og hun kan sove i vannet. Jeg laget meg en tenåring uten penger, så sparte litt på at hun ikke trengte dusj og seng. Offentlig toaletter er det jo i Sulani. :P  Men nå er hun voksen og hun har giftet seg med Kong Vinter som kom med 499K! Blei en skikkelig gold digger, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også positivt overrasket over Moschina-pakka, særlig build/buy!

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO😭😭😭😭 Simsen min har slettet seg!! Altså...spillet er der, men alle simsene mine er borte😭😭 Jeg hadde en vampyr-sims med nesten 100 unger med nesten like mange mødre og jeg hadde en kjendissims, som i tillegg var den peneste simmen jeg noen gang har sett, og alt var bare så bra😭😭 Jeg finner dem ikke noen plass, ikke en gang på biblioteket mitt eller noen plass. Hvordan får jeg dem tilbake??😭😭 1 1/2 år med arbeid berre *svosj* borte vekk.

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...