Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ariana807 skrev:

10 timer til Maxsis monthly, der vi vist nok skal få «exciting news». Blir skuffa hver eneste gang de hyper opp disse streamene, så prøver å glede meg for mye.

Men kanskje vi får noen «magi-pakke» nyheter :) 

Oooh jeg må huske å følge med på det. Magipakken blir best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vi alltid hatt mark i plantene våre? Jeg har en blomsterkasse med gulrotplanter, og helt nede i roten var det noen rødaktig greier som går ut og inn av planten, og lager slimete lyder. 😮 Planten virker helt frisk da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 16.11, Mehr skrev:

Kjøkkenet i huset til husstanden jeg spiller nå er relativt enkelt (og det er meningen), men bedre enn kjøkkenet i sentrumsparken.... :P Noen her som laster opp hus, familier osv til galleriet og vil dele brukernavnet sitt? 

18_06.2019_13-52-13.thumb.png.188fc9883758761ff3b158d393daed96.png
18_06.2019_13-52-24.thumb.png.18abce40bae5ac68a2b343f2054e6d2b.png

 

Jeg har lastet opp endel, send meg pm så kan du få brukernavnet. Vil ikke legge ut her da etternavnet mitt er med 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er jo kult, men jeg syns allerede det er vanskelig å finne frem i buy debug-katalogen, så jeg orker nesten aldri å bruke den. Men var div planter som så litt interessante ut. Skal nok bla gjennom og kikke hvertfall, men er i utgangspunktet ikke så gira. 

Når det kommer til det nye grafiske uttrykket er jeg ikke imponert, men det er bra kunsten til grunnspillet har blitt mer inkluderende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så har eit lite irritasjonsmoment i spelet mitt. Familien min har både oppvaskmaskin og vask på kjøkkenet, men dei brukar det ALDRI. I staden tar dei med oppvasken på badet ved sida av kjøkkenet, eller så går dei opp ein etasje og vaskar opp i vasken på badet oppe. Nokon som veit grunnen til dette? Er sjukt irriterande. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Amantheia skrev:

Okei, så har eit lite irritasjonsmoment i spelet mitt. Familien min har både oppvaskmaskin og vask på kjøkkenet, men dei brukar det ALDRI. I staden tar dei med oppvasken på badet ved sida av kjøkkenet, eller så går dei opp ein etasje og vaskar opp i vasken på badet oppe. Nokon som veit grunnen til dette? Er sjukt irriterande. 😂

En velkjent bug, de gjør jo aldri noe med det heller.. Har vært sånn i ett år iallefall.. 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:

Okei, så har eit lite irritasjonsmoment i spelet mitt. Familien min har både oppvaskmaskin og vask på kjøkkenet, men dei brukar det ALDRI. I staden tar dei med oppvasken på badet ved sida av kjøkkenet, eller så går dei opp ein etasje og vaskar opp i vasken på badet oppe. Nokon som veit grunnen til dette? Er sjukt irriterande. 😂

Har samme problem. Dersom jeg har benk på badet må jeg dekke den til med gjenstander, hvis ikke går de på badet for å kutte maten før de går tilbake på kjøkkenet for å steke den. Eller så serverer de på benken på badet, fremfor stua. Hater det 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg synes om alt det her nye. Joda nå står det veldig tydelig hva en pakke er, men fargene på expansionene var liksom slik jeg skilte den fra hverandre. Og nå er coverfargen på expansion og gamepack nesten identisk 😐

Akkurat den der historie delen av cas, den er kjekk, men jeg ønsker virkelig at vi fikk tilfeldig ut fra livet og skills hos simmen fikk tildelt tilfeldige personlighetstrekk når man «age up», men tviler på at det er noe som er inkludert der 😕 men får vente å se såklart, men tviler sterkt på at de har gjort det. Det var kun young adult og opp som kunne velges aldersmessig så det ut i denne cas greien 😕 

Men vi skulle få en video på youtube sims kanalen denne uka som kommer, husker ikke datoen. Men 🤞🏻🤞🏻 Er vi heldige så slipper de en trailer litt før (kanskje bare 1 uke 🤞🏻) før vi kanskje får Magi pakken 🤞🏻🤞🏻 Hadde passet perfekt da min sommerferie begynner da, men tviler sterkt på at vi er så heldige 😐

Sims har skuffet mye egentlig i det siste. Så har absolutt ingen store forhåpninger om at vi får noe som helst bra videre 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer den nye simspakken? Har hørt rykter 😍

Anonymkode: ec9f4...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kommer Moschinopakken eller magipakken først? 

Er det noen av dere som skal ha Moschinopakken? 

Tror jeg står over, føler at den pakken (og my first pet stuff) er litt som å tisse på spillerne for å være helt ærlig. Jeg husker jo at TS2 hadde både Ikea og H&M-pakker, men de var jo faktisk ganske innholdsrike (og jeg håper vi kan få noe lignende, MEN IKKE MOSCHINO WTF). Ts3 hadde jo Diesel og Katy Perry, de var ikke så voldsomt populære, men fortsatt ganske innholdsrike? Nå er jo alle pakkene overpriset som faen og du får mindre enn i noen av de tidligere simsgenerasjonene. 

Og nå som dere har spilt Island Living litt, hva syns dere? Jeg er glad for å ha spillet i pakken fordi det er mye bra b&b-objekter, samt at verdenen er nydelig, men jeg kan ikke si jeg spiller der så mye. Var liksom ikke noe særlig å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som spiller som vampyr her og har samme problem som meg? Simmen min ble gjort om til vampyr, men hun beholdt alltid "dark form" selv om jeg valgte at hun skulle skjule den. Og når jeg kommanderte henne til å meditere, så bare kom det en snakkeboble med spørsmålstegn og hun sto og veivet uforstående med armene. Er det noe feil med spillet eller er det bare meg?
Jeg måtte bare lage en reverseringsdrikk til slutt, orket ikke gå rundt som vampyr hele tiden.

Ellers har jeg bygd mitt første hus, er helt forelsket i det lille krypinnet! 😄

Anonymkode: ba988...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som spiller som vampyr her og har samme problem som meg? Simmen min ble gjort om til vampyr, men hun beholdt alltid "dark form" selv om jeg valgte at hun skulle skjule den. Og når jeg kommanderte henne til å meditere, så bare kom det en snakkeboble med spørsmålstegn og hun sto og veivet uforstående med armene. Er det noe feil med spillet eller er det bare meg?
Jeg måtte bare lage en reverseringsdrikk til slutt, orket ikke gå rundt som vampyr hele tiden.

Ellers har jeg bygd mitt første hus, er helt forelsket i det lille krypinnet! 😄

Anonymkode: ba988...0d1

Du kunne jo ha brukt cas.fulleditmode, og endret vampyrens utsende i "dark form" slikt at hun så normal ut. :P Jeg lager alle mine vampyrer vakre, og jeg pleier å gjøre slik at alle vampyrer innen for en "klan" ligner eller har samme stil. Noen vampyrklaner har blondt hår, veldig lyse øyne og hvite klær, mens andre er svart og kledd i lær. :fnise: Jeg syns det er trist at alle som blir vampyr blir så stygg. :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, bippo skrev:

Men kommer Moschinopakken eller magipakken først? 

Er det noen av dere som skal ha Moschinopakken? 

Tror jeg står over, føler at den pakken (og my first pet stuff) er litt som å tisse på spillerne for å være helt ærlig. Jeg husker jo at TS2 hadde både Ikea og H&M-pakker, men de var jo faktisk ganske innholdsrike (og jeg håper vi kan få noe lignende, MEN IKKE MOSCHINO WTF). Ts3 hadde jo Diesel og Katy Perry, de var ikke så voldsomt populære, men fortsatt ganske innholdsrike? Nå er jo alle pakkene overpriset som faen og du får mindre enn i noen av de tidligere simsgenerasjonene. 

Og nå som dere har spilt Island Living litt, hva syns dere? Jeg er glad for å ha spillet i pakken fordi det er mye bra b&b-objekter, samt at verdenen er nydelig, men jeg kan ikke si jeg spiller der så mye. Var liksom ikke noe særlig å gjøre. 

Med mindre klærne er helt nydelige, så kommer jeg ikke til å kjøpe den. Jeg bruker med CC uansett.  Magipakken er jeg veldig spent på! 😄 Jeg gleder meg som en liten unge! Jeg ble egentlig ganske skuffa over Island Living. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Carl the Sims sine videoer en robot som snakker, eller snakker han sånn på ekte? :vetikke: Jeg greier ikke se hele videoer med det toneleiet. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2019 at 6:37 PM, Ariana807 said:

Vet ikke helt hva jeg synes om alt det her nye. Joda nå står det veldig tydelig hva en pakke er, men fargene på expansionene var liksom slik jeg skilte den fra hverandre. Og nå er coverfargen på expansion og gamepack nesten identisk 😐

Akkurat den der historie delen av cas, den er kjekk, men jeg ønsker virkelig at vi fikk tilfeldig ut fra livet og skills hos simmen fikk tildelt tilfeldige personlighetstrekk når man «age up», men tviler på at det er noe som er inkludert der 😕 men får vente å se såklart, men tviler sterkt på at de har gjort det. Det var kun young adult og opp som kunne velges aldersmessig så det ut i denne cas greien 😕 

Men vi skulle få en video på youtube sims kanalen denne uka som kommer, husker ikke datoen. Men 🤞🏻🤞🏻 Er vi heldige så slipper de en trailer litt før (kanskje bare 1 uke 🤞🏻) før vi kanskje får Magi pakken 🤞🏻🤞🏻 Hadde passet perfekt da min sommerferie begynner da, men tviler sterkt på at vi er så heldige 😐

Sims har skuffet mye egentlig i det siste. Så har absolutt ingen store forhåpninger om at vi får noe som helst bra videre 😑

Vet ikke om det var helt det du mente, men i forrige oppdatering fikk vi en randomise-knapp til personlighetstrekk, både i CAS og når simmene blir eldre i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, noragrets skrev:

Vet ikke om det var helt det du mente, men i forrige oppdatering fikk vi en randomise-knapp til personlighetstrekk, både i CAS og når simmene blir eldre i spillet.

Når de blir eldre? Seriøst? Sån foran kaka og man kan få «random» traits? 🙀

Ja det er nesten det jeg mente. 

Synes å huske fra sims 3 at man fikk tildelt personlighetstrekk når man ble eldre. Tror man kunne velge selv den første (toddler stadiet), men ikke de neste 🤔 

Jeg ender alltid opp med det samme, så da spiller jo man bare det samme om og om igjen 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ariana807 said:

Når de blir eldre? Seriøst? Sån foran kaka og man kan få «random» traits? 🙀

Ja det er nesten det jeg mente. 

Synes å huske fra sims 3 at man fikk tildelt personlighetstrekk når man ble eldre. Tror man kunne velge selv den første (toddler stadiet), men ikke de neste 🤔 

Jeg ender alltid opp med det samme, så da spiller jo man bare det samme om og om igjen 😂

Ja, foran kaka! Jeg fikk testa det i går. Ble så glad da jeg så det. Jeg spiller 100 baby challenge, og har drevet og styret med nummergenerator for å velge trekk til mine 30 første barn... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som er litt spent på hva vi kommer til å få se klokken 15.00? Det virker ikke som om det er noe nytt innhold, men en eller annen video skal bli lagt ut da 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp på en spansk sims 4 Facebook side at neste EP blir universitet..

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...