Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt problemer med at ingen dusjer fungerer for mine simmer. Det kommer bare opp «oppgradere» på alle dusjene utenom campingdusjen. Noen som var vært borti det? 

Anonymkode: 9a87a...bc7

Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg ser på internet at det er flere som har hatt dette problemet. Har du noe nedlastet innhold? Har du  "faster bath and shower mod"?  Om du har noe CC ville jeg prøvd å starte spillet uten det for å se om det gjør noe forskjell. 

 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nesten mer spent på Game Packen som kommer til høsten! Realm of Magic! :danser:It's gonna be sweeeeeeet.

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg ser på internet at det er flere som har hatt dette problemet. Har du noe nedlastet innhold? Har du  "faster bath and shower mod"?  Om du har noe CC ville jeg prøvd å starte spillet uten det for å se om det gjør noe forskjell. 

 

Anonymkode: 10047...8d

Endret av Nettejea
Rota det til... jeg har også opplevd dette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i alle fall kjøpe den nye pakken med en gang den kommer ut. Det ser ut som verden er delt i tre, og at man kan svømme fritt innenfor hver del. 

Jeg er så sjalu på Deli som får spillet spillet før oss andre. :P 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ny i the Sims verden. Kjøpte nylig the sims 4, har ingen utvidelsespakker. Når det står at min som karakter er ute og reiser med en venn, hvordan får jeg sett hvor de reiser? Det står bare at de er på reise, men de kommer jo aldri hjem igjen... 

Anonymkode: ee0bd...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er ny i the Sims verden. Kjøpte nylig the sims 4, har ingen utvidelsespakker. Når det står at min som karakter er ute og reiser med en venn, hvordan får jeg sett hvor de reiser? Det står bare at de er på reise, men de kommer jo aldri hjem igjen... 

Anonymkode: ee0bd...1bd

Er det en sim du ønsker å spille med? Hvis du klikker på huset til simmen, kan du klikke på simmen? Om du er inne på tomten så kan du tvinge simmen til å komme hjem.

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen andre som har Laundry Stuff? Jeg bare lurte på: Kan dere vaske klær i den baljen uten å ha vaskemaskin? Jeg ville ha en fattig sim som måtte vaske klær for hånd, men kleskurvene fylte seg ikke uten vaskemaskin på tomten. Jeg tenker det må være en bug eller noe, fordi det gir jo ikke mening at man MÅ ha vaskemaskin om man vil være miljøvennlig og kjøpe en billig vaskebalje. 

Jeg ser at i Island Living så skal en tomt kunne få trekket "Off the grid", som vil si at man ikke har strøm eller vann i huset (man får ikke regninger heller siden man ikke har noe forbruk). Jeg syns det virker veldig kult! 😮 Lurer på om det kommer med en utedo eller noe. Jeg vet at det er en foss på Sulani man kan dusje i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er salg på origin nå, så nå er tiden inne for å kjøpe sims tilleggspakker! 

Anonymkode: ed70d...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg kjempe mye til den nye pakken. Gleder meg også til oppdateringen med nye swatches til møbler osv, noen som vet om den kommer ut samtidig som spillet? 

Anonymkode: 4ccd7...579

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 14.53, Chiyo skrev:

Er det noen andre som har Laundry Stuff? Jeg bare lurte på: Kan dere vaske klær i den baljen uten å ha vaskemaskin? Jeg ville ha en fattig sim som måtte vaske klær for hånd, men kleskurvene fylte seg ikke uten vaskemaskin på tomten. Jeg tenker det må være en bug eller noe, fordi det gir jo ikke mening at man MÅ ha vaskemaskin om man vil være miljøvennlig og kjøpe en billig vaskebalje. 

Jeg ser at i Island Living så skal en tomt kunne få trekket "Off the grid", som vil si at man ikke har strøm eller vann i huset (man får ikke regninger heller siden man ikke har noe forbruk). Jeg syns det virker veldig kult! 😮 Lurer på om det kommer med en utedo eller noe. Jeg vet at det er en foss på Sulani man kan dusje i. 

Tror det er en bug, jeg har flere familier med bare balja og skittentøyskurv. Du trenger ikke ha skittentøyskurv heller. Men hvis du har flere så er det kun den som er nærmest simmen når de skifter klær som fylles. Derfor kan noen være helt tomme og andre være overfylte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, puffy123 skrev:

Tror det er en bug, jeg har flere familier med bare balja og skittentøyskurv. Du trenger ikke ha skittentøyskurv heller. Men hvis du har flere så er det kun den som er nærmest simmen når de skifter klær som fylles. Derfor kan noen være helt tomme og andre være overfylte.

Jeg får prøve igjen. Tenker jeg prøver når den nye pakken kommer ut. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kokken i bryllupet kun kan lage yoghurt parfait i ok kvalitet..... Ostesmørbrødet vet jeg ikke hvem er sitt. :P 

17_06.2019_21-38-16.thumb.png.3e63ea7b98450cc1733b4a481aef7abe.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mehr said:

Når kokken i bryllupet kun kan lage yoghurt parfait i ok kvalitet..... Ostesmørbrødet vet jeg ikke hvem er sitt. :P 

17_06.2019_21-38-16.thumb.png.3e63ea7b98450cc1733b4a481aef7abe.png

Nå skal ikke jeg være slem mot interiørdesigneren i deg. Men det der er et trist kjøkken 😛 

Anonymkode: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal ikke jeg være slem mot interiørdesigneren i deg. Men det der er et trist kjøkken 😛 

Anonymkode: ed70d...822

Det er ikke jeg som har bygget kjøkkenet. Det er i sentrumsparken, Myshuno Meadows, i San Myshuno. Jeg er flinkere enn det der... ;) 

Endret av Mehr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mehr said:

Det er ikke jeg som har bygget kjøkkenet. Det er i sentrumsparken, Myshuno Meadows, i San Myshuno. Jeg er flinkere enn det der... ;) 

Oja, unnskyld 😛 Får vi se bilde?  

(Glemte vist anonymknappen, oh well) 

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mehr skrev:

Det er ikke jeg som har bygget kjøkkenet. Det er i sentrumsparken, Myshuno Meadows, i San Myshuno. Jeg er flinkere enn det der... ;) 

Det så jeg med en gang. :P Jeg hater de lampene. De henger så langt ned, at de blir mørkt i rommet.  Er det rart at kokken bare lager yoghurt da. Er det ikke det vi alle drømmer om å få servert i et bryllup? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.6.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Gleder meg kjempe mye til den nye pakken. Gleder meg også til oppdateringen med nye swatches til møbler osv, noen som vet om den kommer ut samtidig som spillet? 

Anonymkode: 4ccd7...579

Har ikke sett gjennom hele filmen, men det kommer en update idag så regner med det er denne vi venter på! :)

https://simscommunity.info/2019/06/18/the-sims-4-june-2019-update-video-preview/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Quakecry skrev:

Oja, unnskyld 😛 Får vi se bilde?  

(Glemte vist anonymknappen, oh well) 

Kjøkkenet i huset til husstanden jeg spiller nå er relativt enkelt (og det er meningen), men bedre enn kjøkkenet i sentrumsparken.... :P Noen her som laster opp hus, familier osv til galleriet og vil dele brukernavnet sitt? 

18_06.2019_13-52-13.thumb.png.188fc9883758761ff3b158d393daed96.png
18_06.2019_13-52-24.thumb.png.18abce40bae5ac68a2b343f2054e6d2b.png

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...