Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Er det noen som skjønner seg på kamera i The Sims 4? Jeg har laget et hus med åpne takvinduer, men jeg vil gjerne se hvordan det ser ut inni huset. Hvordan får jeg kameraene til å se oppover? Jeg vet at man har litt mer muligheter om man har en sim, fordi da kan man trykke TAB, men jeg vil ha mer kontroll på kameraene i build mode. Alle YouTubere som lager fine hus filmer inni husene sine, og jeg skjønner ikke hvordan de gjør det. :P 

Jeg fant en video der SimSupply forklarer hvordan han bruker kamera, men jeg føler at det bare ble rot. Han snakker så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle jeg har sett byggevideoer med viser huset i livemode, for det er lettere med en sim inni. Ser noen av de har en sim hele veien, for å kunne sjekke underveis.

Anonymkode: 14fe5...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å få dattera mi til å bli forlova med kjæresten, og mens de lo og hadde det hyggelig sammen så ble ho plutselig hysterisk og døde.. får vel prøve med den andre dattera da 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Fame skrev:

Jeg holdt på å få dattera mi til å bli forlova med kjæresten, og mens de lo og hadde det hyggelig sammen så ble ho plutselig hysterisk og døde.. får vel prøve med den andre dattera da 😕

Jon Snø døde på liknende måte i mitt spill, han hadde det gøy med datteren sin å så bare døde han av latter rett foran henne og hunden.2019-05-07_03-26-07.thumb.png.65506aa3119ff047ac60e0edebb6453d.png.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2019 den 18.27, Severus skrev:

Jon Snø døde på liknende måte i mitt spill, han hadde det gøy med datteren sin å så bare døde han av latter rett foran henne og hunden.2019-05-07_03-26-07.thumb.png.65506aa3119ff047ac60e0edebb6453d.png.

Litt av et barndomsminne å ta med seg. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/6/2019 at 6:58 PM, Chiyo said:

Er det noen som skjønner seg på kamera i The Sims 4? Jeg har laget et hus med åpne takvinduer, men jeg vil gjerne se hvordan det ser ut inni huset. Hvordan får jeg kameraene til å se oppover? Jeg vet at man har litt mer muligheter om man har en sim, fordi da kan man trykke TAB, men jeg vil ha mer kontroll på kameraene i build mode. Alle YouTubere som lager fine hus filmer inni husene sine, og jeg skjønner ikke hvordan de gjør det. :P 

Jeg fant en video der SimSupply forklarer hvordan han bruker kamera, men jeg føler at det bare ble rot. Han snakker så fort.

Er vell det der første persons kameraet dem bruker? Hvor du kan se fra simmen sine "øyne". 

Anonymkode: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, det er visst en litt usikker leak som viser at neste pakke skal være en sånn Tropical Paradise-pakke. Kan hende det er fake da. Men jeg elsket den pakken til Sims 3, så det hadde på ingen måte gjort meg noe!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blir så irritert. Når jeg bruker moveobjects og trykker på 9 for å flytte et objekt opp har kameraet begynt å flytte seg så langt unna huset som mulig. Noen som vet hvorfor dette plutselig skjer? 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bippo skrev:

Hmmm, det er visst en litt usikker leak som viser at neste pakke skal være en sånn Tropical Paradise-pakke. Kan hende det er fake da. Men jeg elsket den pakken til Sims 3, så det hadde på ingen måte gjort meg noe!

Håper virkelig dette stemmer!!! Men da må det være muligheter for å drive eget hotell og eie sin egen tropiske øy, ellers blir det lite spennende. Hadde også vært gøy med muligheter for å bade/svømme i havet men det er vel kanskje for mye å forlange...

https://simscommunity.info/2019/05/15/possible-leak-the-sims-4-tropical-paradise-could-the-next-expansion-pack/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Håper virkelig dette stemmer!!! Men da må det være muligheter for å drive eget hotell og eie sin egen tropiske øy, ellers blir det lite spennende. Hadde også vært gøy med muligheter for å bade/svømme i havet men det er vel kanskje for mye å forlange...

https://simscommunity.info/2019/05/15/possible-leak-the-sims-4-tropical-paradise-could-the-next-expansion-pack/

Jeg håper det stemmer!!! Høres så bra ut! :) 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, blir så irritert. Når jeg bruker moveobjects og trykker på 9 for å flytte et objekt opp har kameraet begynt å flytte seg så langt unna huset som mulig. Noen som vet hvorfor dette plutselig skjer? 

Anonymkode: a15cc...f45

Trykker du på ALT og 9, eller bare 9? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, bippo skrev:

Hmmm, det er visst en litt usikker leak som viser at neste pakke skal være en sånn Tropical Paradise-pakke. Kan hende det er fake da. Men jeg elsket den pakken til Sims 3, så det hadde på ingen måte gjort meg noe!

Var akkurat på vei inn hit for å dele 😂

Selv vil jeg ha universitet litt mer enn tropisk, men alt nytt er jo gøy da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger dere noen flinke husbyggere på youtube? 

Tenkte jeg kunne legge ut noen linker til folk jeg liker. Jeg har alltid videoene deres på mute da, er dønn uinteressert i hva de har å si, for å være helt ærlig 😅

Aveline - jeg tror hun snakker, jeg har bare ikke hørt det fordi jeg alltid har på mute

Marmelad - har en unik måte å vise frem bygget i videoene

LilSimsie - holder ikke kjeft, er best på mute

Mari - har ikke oppdatert på en stund

 

Gi meg noen flere om dere har, jeg er snart ferdig med eksamen og er dermed fri til å spille litt igjen! 

Endret av bippo
La til navn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, bippo skrev:

Følger dere noen flinke husbyggere på youtube? 

Tenkte jeg kunne legge ut noen linker til folk jeg liker. Jeg har alltid videoene deres på mute da, er dønn uinteressert i hva de har å si, for å være helt ærlig 😅

Aveline - jeg tror hun snakker, jeg har bare ikke hørt det fordi jeg alltid har på mute

Marmelad - har en unik måte å vise frem bygget i videoene

LilSimsie - holder ikke kjeft, er best på mute

Mari - har ikke oppdatert på en stund

 

Gi meg noen flere om dere har, jeg er snart ferdig med eksamen og er dermed fri til å spille litt igjen! 

Jeg har nettopp begynt å følge Devon Bumpkin, han har noen fine bygg. Jeg ser også på LilSimsie, men jeg er helt enig i at hun prater litt mye! 

Jeg har sett en del på Simproved. Hun la nettopp ut en video hvor hun bygger Winterfell i GoT. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sims 4 virkelig floppet så sterkt at de nå gir ifra seg sims 4 gratis? Som om det vil få flere til å kjøpe alle de 1000 tilleggspakkene. 😂
Dette har de seriøst aldri gjort før. De ga jo ut sims 2 gratis, men det var jo da sims 4 kom ut og gjelds ikke. De har aldri gitt ut sims gratis mens det fortsatt er "aktivt". Skulle ønske vi fikk sims 1 gratis jeg, det hadde vært perfekt! Men da må det fikses litt da, slik at nyere pc'er faktisk kan spille det spillet. 

Så til deg som ikke har sims 4 grunnspillet. Nå kan du laste det ned gratis. I en begrenset periode står det. 
https://www.origin.com/store/the-sims/the-sims-4

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper og håper, men er redd forventningene mine til et tropisk paradis i sims 4 er alt for store. Jeg elsket denne pakken i sims 3 men er redd den blir alt for begrenset og kjedelig i sims 4...

Vi får se når 28. juni nærmer seg hva EA har kokt i sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 12.02, bippo skrev:

Følger dere noen flinke husbyggere på youtube? 

Tenkte jeg kunne legge ut noen linker til folk jeg liker. Jeg har alltid videoene deres på mute da, er dønn uinteressert i hva de har å si, for å være helt ærlig 😅

Aveline - jeg tror hun snakker, jeg har bare ikke hørt det fordi jeg alltid har på mute

Marmelad - har en unik måte å vise frem bygget i videoene

LilSimsie - holder ikke kjeft, er best på mute

Mari - har ikke oppdatert på en stund

 

Gi meg noen flere om dere har, jeg er snart ferdig med eksamen og er dermed fri til å spille litt igjen! 

The Sim Supply :)  Aka James YT Turner

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 21.31, Chiyo skrev:

Jeg har nettopp begynt å følge Devon Bumpkin, han har noen fine bygg. Jeg ser også på LilSimsie, men jeg er helt enig i at hun prater litt mye! 

Jeg har sett en del på Simproved. Hun la nettopp ut en video hvor hun bygger Winterfell i GoT. :fnise:

Devon Bumpkin har endel fint, takk for tips! Simproved er jo veldig flink, men mange av byggene blir litt "mye" for meg, haha. 

22 timer siden, Ariana807 skrev:

The Sim Supply :)  Aka James YT Turner

Ja, han har jeg fulgt en stund nå :) Han er flink! En av de få youtuberne jeg ikke får akutt trang til å sette på mute 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye farger! Endelig. :bond: I følge simsguru Lindsay får vi 350 nye swatches, altså nye farger på ting som allerede eksisterer i spillet. Vi får endelig en dør som er helt svart, for eksempel! Jippi. 😄 Jeg lurer på om noen av klærne får nye farger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...