Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Chiyo skrev:

Nye farger! Endelig. :bond: I følge simsguru Lindsay får vi 350 nye swatches, altså nye farger på ting som allerede eksisterer i spillet. Vi får endelig en dør som er helt svart, for eksempel! Jippi. 😄 Jeg lurer på om noen av klærne får nye farger. 

Seriøst? Kilder? :) Og når??? 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Chiyo skrev:

SÅ BRA!! Jeg har vært lei sims de siste månedene, nå må jeg ta opp igjen spillingen!!! :) Noen som har aning om når oppdateringen er? Er vell en stund siden siste oppdatering? 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

SÅ BRA!! Jeg har vært lei sims de siste månedene, nå må jeg ta opp igjen spillingen!!! :) Noen som har aning om når oppdateringen er? Er vell en stund siden siste oppdatering? 

Anonymkode: 4ccd7...579

Jeg mener det skal være en stor oppdatering i juni. Det blir da man ikke kan spille med 32bit lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg mener det skal være en stor oppdatering i juni. Det blir da man ikke kan spille med 32bit lenger. 

Oi, det må jo være kjipt for de som spiller på en 32 bit data? 😕 Men er vell kanskje ikke så mange som gjør det lenger. 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg mener det skal være en stor oppdatering i juni. Det blir da man ikke kan spille med 32bit lenger. 

Jo, jeg tror man kan spille, men man får ikke oppdateringer eller mulighet til å spille nye spill. 

Sååå nå tror jeg det kommer en gigaendring i hvordan spillet er bygget opp, for de taper jo business ved å gjøre dette. Kanskje det er derfor de gir bort Sims 4 gratis nå. 

Jeg gleder meg veldig til de nye swatchene, håper på svart og hvit moderne dør! Også håper jeg snart vi får muligheten til å lage egne leiligheter, sånn som i sims 2. Syntes det var himla gøy. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, bippo skrev:

Jo, jeg tror man kan spille, men man får ikke oppdateringer eller mulighet til å spille nye spill. 

Sååå nå tror jeg det kommer en gigaendring i hvordan spillet er bygget opp, for de taper jo business ved å gjøre dette. Kanskje det er derfor de gir bort Sims 4 gratis nå. 

Jeg gleder meg veldig til de nye swatchene, håper på svart og hvit moderne dør! Også håper jeg snart vi får muligheten til å lage egne leiligheter, sånn som i sims 2. Syntes det var himla gøy. 

Håper det kommer mye nytt fremover. Jeg er litt skuffet over at det ser ut som vi får Island Paradise eller noe. Jeg hadde veldig lyst på universitet, men det blir sikkert gøy. Det var bare ikke det jeg hadde mest lyst på. Samtidig kan det bli veldig gøy hvis vi får en ny verden med hvor man kan bade og dykke, og kanskje vi får nye hemmelige tomter. Håper det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Usynligher skrev:

Dere som har greie på pc, er dette en brukbar pc å spille sims 4 på? 😊

https://www.komplett.no/product/1015047/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/hp-250-g6-156-full-hd#

Min pc sliter når jeg spiller sims, veldig irriterende😣

Ja, virker slik 😊 men jeg er ingen ekspert så jeg ville ha dobbeltsjekket https://www.google.com/amp/s/www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305/amp

Anonymkode: 46cfe...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SiiZim
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, virker slik 😊 men jeg er ingen ekspert så jeg ville ha dobbeltsjekket https://www.google.com/amp/s/www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305/amp

Anonymkode: 46cfe...2c6

https://www.komplett.no/product/1123303/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/hp-255-156-full-hd-matt#

Denne har jeg også sett på, ser ut til at den oppfyller simskravene, men det er jo så mye å velge i😫 😋

Edit: Jeg tok en slik sjekk på min pc og fikk opp dette:

Recomendedm: Intel Core i5-750 or AMD Athlon X4
You Have: Intel® Celeron® CPU N3350 @ 1.10GHz
Dedicated video ram: 1024 MB 
You Have: 128MB
 
Tusen takk for linken! Den var til god hjelp, nå vet jeg hva jeg skal se etter! 😃
Endret av SiiZim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man gratis the sims 4?

Anonymkode: df585...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Severus skrev:

Tror det er hos Origin

Ja det er hos Origin 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere litt oversikt over hvor man finner de forskjellige tingene når man bruker bb.showhiddenobjects? Jeg ville finne noen planter fra Sixam, men det tok laaang tid før jeg fant dem. 
Finnes det en liste noen har laget på nett hvor man får en oversikt over hvor de forskjellige "skjulte" tingene ligger i buy mode? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Chiyo skrev:

Har dere litt oversikt over hvor man finner de forskjellige tingene når man bruker bb.showhiddenobjects? Jeg ville finne noen planter fra Sixam, men det tok laaang tid før jeg fant dem. 
Finnes det en liste noen har laget på nett hvor man får en oversikt over hvor de forskjellige "skjulte" tingene ligger i buy mode? 

Hmm, vet ikke om det finnes noen liste, men jeg bruker søkefeltet hyppig. Syns sims-teamet snart kan ta en opprydding, kategoriene er fryktelig rotete nå, umulig å finne noe som helst 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, bippo skrev:

Hmm, vet ikke om det finnes noen liste, men jeg bruker søkefeltet hyppig. Syns sims-teamet snart kan ta en opprydding, kategoriene er fryktelig rotete nå, umulig å finne noe som helst 😬

Helt enig. Jeg bare syns det var rart at jeg ikke kunne finne plantene i lag med blomster og busker og sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SiiZim

Endelig ny pc!! Som er laget for å spille spill!😃😅

Etter 2år med krasjing og hakking så har jeg vel slettet spillet 30-40 ganger!😒

Nå går det som en drøm💗 Heter SiiZim på sims4 😉

Anbefaler dere strangerville? Verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Usynligher skrev:

Endelig ny pc!! Som er laget for å spille spill!😃😅

Etter 2år med krasjing og hakking så har jeg vel slettet spillet 30-40 ganger!😒

Nå går det som en drøm💗 Heter SiiZim på sims4 😉

Anbefaler dere strangerville? Verdt det?

Det kommer an på hva du vil ha ut av det. Selve verdenen og "fortellingen" du får med Strangeville har jeg bare spilt meg gjennom én gang. Men man fikk noe klær som var fine, og det er en del fine ting i build mode som man fikk i det spillet. Vi fikk også en ny karriere.

Alt i alt tenker jeg at det var verdt det for meg, fordi jeg bruker klærne, vinduene og dørene veldig mye. Det var jo litt gøy å spillet seg gjennom utfordringen, men man kan jo ikke gjøre det om og om igjen. 

https://www.ea.com/en-gb/games/the-sims/the-sims-4/pc/store/mac-pc-download-addon-the-sims-4-strangerville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...