Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

I traileren kan man bruke jetski og båter, men lurer på hvor stort område man kan bruke dem på er. Det hadde vært fint om man kunne bevege seg fritt på hele øyen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positivt at øya kan forfalle og man kan jobbe med å fikse den opp og holde den i orden. 
Så man kan bo på øya, det er et pluss. 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo skrev:

I traileren kan man bruke jetski og båter, men lurer på hvor stort område man kan bruke dem på er. Det hadde vært fint om man kunne bevege seg fritt på hele øyen! 

De kalte det «open ocean» så :vetikke: hvem vet hvor stort område blir, men 21 junk er jo ikke langt unna, så vi får snart svar. Om vi er heldige får Deli og Semaj lov til å dele litt gameplay og slikt når de kommer seg hjem fra EA play 😄👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Positivt at øya kan forfalle og man kan jobbe med å fikse den opp og holde den i orden. 
Så man kan bo på øya, det er et pluss. 

Anonymkode: aa653...214

Lurer litt på om de er inspirert av den ekte verden. Jeg tenker at hvis man oppfordrer til å rydde i spillet, så kanskje folk vil tenke på å gjøre det samme i den virkelige verden.

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper man kan bygge hus på den lille øya med strand og reise med båt til den store øya.
Til 399,- forventer jeg at de har sydd i sammen en skikkelig bra pakke som ihvertfall ligner bittelitt på Sims 3 Island Paradise. Båtene og havfruene er jo bankers, og hus som står på pæler i havet, men hotell får vi tydeligvis ikke. Jeg er litt redd for at den søte lille ekstraøya jeg så i traileren bare er til pynt... Håper virkelig jeg tar feil! Det trengs flere skikkelig kule tomter å bygge på. Synes det har vært ganske kjedelig på den fronten i sims 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mange av disse 😂😂

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere planer for den nye pakken? Jeg vil lage en havfrue! Samtidig hadde jeg lyst at simmen min skulle tjene penger på å være fisker, men er ikke det litt uetisk for en havfrue å fiske? :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOSCHINO STUFF PACK HAHAHA HVA FAEN! Altså av ALLE tingene de kunne laget stuff pack av, så velger de DET? Jaja, de lærte ingenting av My First Pet-fadesen, tydeligvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bippo skrev:

MOSCHINO STUFF PACK HAHAHA HVA FAEN! Altså av ALLE tingene de kunne laget stuff pack av, så velger de DET? Jaja, de lærte ingenting av My First Pet-fadesen, tydeligvis. 

Herregud..... At det går an! Blir jo bare en haug med klær med Moschino logen på da! Latterlig!!!

Er forøvrig VELDIG fornøyd med den nye utvidelsespakken. Jeg er kjempe spent, den ser svært bra ut og lovenfe ut 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embargo løftes i morgen (11 juni), altså så får vi kanskje noen videoer fra Semaj og Deli i morgen med litt info om stesj 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpnet spillet i går for første gang på kjempelenge (siden Kjæledyr kom ut), og har de lagt til flere hudfarger på et tidspunkt?

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til simseksperter:
Jeg har sims 3 og sims 4 CD'er med mange ekstra utvidelsespakker. Kan man få dem inn på origin? Macen min har ingen lagringsplass igjen, så jeg kan ikke installere. Og når jeg registrerer koden på origin, står det at koden er allerede brukt. Derfor går det sikkert ikke an å instrallere på maskinen allikevel.
 

Anonymkode: ec9f4...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til simseksperter:
Jeg har sims 3 og sims 4 CD'er med mange ekstra utvidelsespakker. Kan man få dem inn på origin? Macen min har ingen lagringsplass igjen, så jeg kan ikke installere. Og når jeg registrerer koden på origin, står det at koden er allerede brukt. Derfor går det sikkert ikke an å instrallere på maskinen allikevel.
 

Anonymkode: ec9f4...936

Det spørs litt hva du har gjort tidligere. Jeg vet om ikke sims 4, da jeg har ingen sims 4 på CD, men jeg hadde alle sims 3 på CD. Husk at kodene kan bare brukes én gang.
Det er ingen problem å bytte pc'er og installere sims på 3 pc'er fra cd'er, fordi spillet er knyttet til en konto og ikke selve pc'en. Du har origin og sims3 nettsiden som er knyttet til spillene, jeg har mine registrert på begge to. Den sims 3 kontoen er den samme du logger inn på launcheren til sims 3 med. 
Det som må ha skjedd er at koden har blitt brukt på en annen konto. Mest sannsynligvis sims 3 nettsiden/launcheren. 
Du må da koble sims3 konto med origin for å få tilgang til spillene. Det beste er nok å kontakte ea direkte, veldig kronglete å finne frem men med litt leiting så vil du finne det ut.  De kan hjelpe deg med å koble disse to kontoene.
https://help.ea.com/en/contact-us/

Men husk at sims 3 tar like mye installerings plass via origin som på cd. Har du ikke plass nå så vil du ikke ha plass med origin heller. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til simseksperter:
Jeg har sims 3 og sims 4 CD'er med mange ekstra utvidelsespakker. Kan man få dem inn på origin? Macen min har ingen lagringsplass igjen, så jeg kan ikke installere. Og når jeg registrerer koden på origin, står det at koden er allerede brukt. Derfor går det sikkert ikke an å instrallere på maskinen allikevel.
 

Anonymkode: ec9f4...936

Vet ikke om dette er et hjelpsomt svar. 

Jeg hadde sims 4 grunnspillet på cd, for ... 3 pcer siden. Installerte kun spillet med cd på første pc, så har jeg lastet ned spillet med origin i etterkant på de andre 2 pcene :) 

Vet ikke helt hvordan jeg klarte å få «cden» inn i origin, men ja... som sagt kanskje ikke det mest hjelpsomme svaret, men om du hadde hatt anledning til å installere på en annen pc, og laste ned origin med spillet i da i din bruker på denne macen? 🤔 men... uten lagringsplass så ... da har du vel samme problem egentlig, du får jo ikke lastet ned noe uten at det finnes lagringsplass 🤔🤔

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs litt hva du har gjort tidligere. Jeg vet om ikke sims 4, da jeg har ingen sims 4 på CD, men jeg hadde alle sims 3 på CD. Husk at kodene kan bare brukes én gang.
Det er ingen problem å bytte pc'er og installere sims på 3 pc'er fra cd'er, fordi spillet er knyttet til en konto og ikke selve pc'en. Du har origin og sims3 nettsiden som er knyttet til spillene, jeg har mine registrert på begge to. Den sims 3 kontoen er den samme du logger inn på launcheren til sims 3 med. 
Det som må ha skjedd er at koden har blitt brukt på en annen konto. Mest sannsynligvis sims 3 nettsiden/launcheren. 
Du må da koble sims3 konto med origin for å få tilgang til spillene. Det beste er nok å kontakte ea direkte, veldig kronglete å finne frem men med litt leiting så vil du finne det ut.  De kan hjelpe deg med å koble disse to kontoene.
https://help.ea.com/en/contact-us/

Men husk at sims 3 tar like mye installerings plass via origin som på cd. Har du ikke plass nå så vil du ikke ha plass med origin heller. 

Anonymkode: aa653...214

 

39 minutter siden, Ariana807 skrev:

Vet ikke om dette er et hjelpsomt svar. 

Jeg hadde sims 4 grunnspillet på cd, for ... 3 pcer siden. Installerte kun spillet med cd på første pc, så har jeg lastet ned spillet med origin i etterkant på de andre 2 pcene :) 

Vet ikke helt hvordan jeg klarte å få «cden» inn i origin, men ja... som sagt kanskje ikke det mest hjelpsomme svaret, men om du hadde hatt anledning til å installere på en annen pc, og laste ned origin med spillet i da i din bruker på denne macen? 🤔 men... uten lagringsplass så ... da har du vel samme problem egentlig, du får jo ikke lastet ned noe uten at det finnes lagringsplass 🤔🤔

Tusen hjertelig takk for svarene deres! 😃 Jeg har brukt opp koden for ganske lenge siden, og det er ja også flere PC'er siden. Nå har jeg mac. Kanskje det er derfor det ikke går? Det er ganske dumt hvis man må kjøpe spillet på nytt hver gang man kjøper ny laptop. Hvis EA kan hjelpe med dette, tar jeg kontakt med dem direkte.
Og når det kommer til lagringsplass, går det kanskje an å kjøpe en ekstra harddisk.

Anonymkode: ec9f4...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Tusen hjertelig takk for svarene deres! 😃 Jeg har brukt opp koden for ganske lenge siden, og det er ja også flere PC'er siden. Nå har jeg mac. Kanskje det er derfor det ikke går? Det er ganske dumt hvis man må kjøpe spillet på nytt hver gang man kjøper ny laptop. Hvis EA kan hjelpe med dette, tar jeg kontakt med dem direkte.
Og når det kommer til lagringsplass, går det kanskje an å kjøpe en ekstra harddisk.

Anonymkode: ec9f4...936

Kom på, det kan jo hende at denne cden ikke er ment for mac og derfor ikke fungerer? Som sagt jeg har hatt samme spillet på flere maskiner uten å få beskjed om at koden er brukt opp. 

Men når sims 4 først kom ut så var det ikke kompatibelt med mac, det kom først 6 mnd eller noe etter lansering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Tusen hjertelig takk for svarene deres! 😃 Jeg har brukt opp koden for ganske lenge siden, og det er ja også flere PC'er siden. Nå har jeg mac. Kanskje det er derfor det ikke går? Det er ganske dumt hvis man må kjøpe spillet på nytt hver gang man kjøper ny laptop. Hvis EA kan hjelpe med dette, tar jeg kontakt med dem direkte.
Og når det kommer til lagringsplass, går det kanskje an å kjøpe en ekstra harddisk.

Anonymkode: ec9f4...936

Spillene, ihvertfall sims 3 og 4, er ikke koblet opp mot pc'er men kontoen du har registrert spillene på.
Du har tre forskjellige kontoer å forholde deg til. Sims 3, EA og Origin. Alle tre er linket sammen. Husker ikke i farten om alle har samme epost og passord automatisk eller om du må legge det inn og linke dem sammen. Men prøv å logge inn på alle tre plassene med Origin innloggingen din og se om det funker. 

Sims 3 hadde en egen nettside og egen game launcher, den ser slik ut: 
1935iC50DA484868ECD3B?v=1.0
Da du logget inn (i rødt felt) så logget du inn på sims3 kontoen din som jeg snakker om. Der skal alle dine spill være registrert. Så lenge du har registrert spillene dine der, så skal du kunne spille spillene på hvilken som helst PC/mac. Det du må gjøre er å koble den kontoen med origin for å kunne laste dem ned fra origin på hvilken som helst pc/mac i fremtiden. Hvordan du gjør det første gang husker jeg ikke, men jeg tror dette er riktig fremgangsmåte. Prøv dette:
"Go to the Origin site and log in with the same email and password you used for the account that Sims 3 is on. Then click Redeem Product Code. Finally go to Origin that you have downloaded to your pc and right click on the Sims 3 game and select View Game Details. There will be an option to install it there."

Har du flere origin/sims3 kontoer og spillen er registrert på flere forskjellige kontoer så må du kontakte EA. Du kan egentlig ikke flytte spill over til en annen konto, men om du har gjort en feil så kan du spørre om hjelp. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte The Sims 4 på CD-rom, men måtte laste ned Origin på PC. Jeg har bestilt alle expansions gjennom Origin. Jeg hadde også The Sims 3 på CD-rom, men det spillet ligger inne på Origin som jeg kan laste ned gratis. Det står at jeg eier det.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg kjøpte The Sims 4 på CD-rom, men måtte laste ned Origin på PC. Jeg har bestilt alle expansions gjennom Origin. Jeg hadde også The Sims 3 på CD-rom, men det spillet ligger inne på Origin som jeg kan laste ned gratis. Det står at jeg eier det.

Samme her, hadde sims 4 grunspillet på cd og resten har jeg kjøpt på origin. Grunnen til at du kan laste ned sims 3 på origin, er fordi origin kontoen din er koblet opp mot (du bruker samme epost og passord) som sims3 kontoen din, der hvor alle sims 3 spillene dine lå fra før av. Jeg tror Origin ble mer vanlig rundt da sims 4 kom ut, før det så var det mer vanlig med cd-versjonene og de ble registrert manuelt via kode på siden til sims 3 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt problemer med at ingen dusjer fungerer for mine simmer. Det kommer bare opp «oppgradere» på alle dusjene utenom campingdusjen. Noen som var vært borti det? 

Anonymkode: 9a87a...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...