Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Usynligher skrev:

Endelig ny pc!! Som er laget for å spille spill!😃😅

Etter 2år med krasjing og hakking så har jeg vel slettet spillet 30-40 ganger!😒

Nå går det som en drøm💗 Heter SiiZim på sims4 😉

Anbefaler dere strangerville? Verdt det?

Nei. Jeg har den kun fordi jeg har en sånn mani at jeg må kjøpe ALLE. Strangerville er den dårligste pakken. Eneste positive er at man får paranoid personlighetstrekket. :P 

Noen av dere som bruker custom content i spillet deres? Jeg liker å bruke det som ser ut som det er laget av Maxis, altså det som passer inn i spillet om dere skjønner. Vil ikke at det skal se ut som CC da, med andre ord! Hvor laster dere ned deres CC? Bruker ikke thesimsresource fordi der er jo alt så high quality at det ser malplassert ut i spillet 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Usynligher skrev:

Endelig ny pc!! Som er laget for å spille spill!😃😅

Etter 2år med krasjing og hakking så har jeg vel slettet spillet 30-40 ganger!😒

Nå går det som en drøm💗 Heter SiiZim på sims4 😉

Anbefaler dere strangerville? Verdt det?

Jeg syns strangerville er ganske gøy, og jeg synes alle byggeobjektene som følger med den er helt nydelige. Jeg bruker ikke CC selv, så jeg setter veldig pris på det når det kommer en pakke med gode objekter, og det har denne. Jeg likte den, og jeg likte gameplayet, for det er litt utenom det vanlige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 13.33, Chiyo skrev:

Håper det kommer mye nytt fremover. Jeg er litt skuffet over at det ser ut som vi får Island Paradise eller noe. Jeg hadde veldig lyst på universitet, men det blir sikkert gøy. Det var bare ikke det jeg hadde mest lyst på. Samtidig kan det bli veldig gøy hvis vi får en ny verden med hvor man kan bade og dykke, og kanskje vi får nye hemmelige tomter. Håper det!

Tenk om vi kunne fått tomter med strandlinje og kunne bygge sklier i taket og plante korallrev, sette ut fisker/dykke for å samle fisker osv. Det hadde vært gøy! Hvis for eksempel dykking ble en ferdighet 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oookei, så skjønte jeg til slutt at hvis man skrur av ''automatiske benker'', så kan man velge flere ulike typer skap i samme serie, men hvordan i f... får jeg dem til å ''henge sammen'' nå da? Blir jo mange fine overskap, men med sånn teit glippe i mellom 😑 Hvis jeg skrur på ''automatiske benker'' igjen, så endres skapene til helt ''plain'' utgave, dersom jeg prøve å ''henge sammen'' dem sammen.

Hjelp en nybegynner? 😁

Anonymkode: 8b7d8...37e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvordan man får flyttet ting opp/ned som henger i taket, som f.eks kjøkkenvifter. Har googlet, uten hell.

Så at noen brukte 0-9, men det funker ikke.

Anonymkode: 8b7d8...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner heller ikke hvordan man får flyttet ting opp/ned som henger i taket, som f.eks kjøkkenvifter. Har googlet, uten hell.

Så at noen brukte 0-9, men det funker ikke.

Anonymkode: 8b7d8...37e

Hvis du først bruker "testingCheats on" så kan du trykke ALT og 0 eller 9 for å flytte på ting. Du kan også holde inn ALT for å flytte på ting og plassere dem der du vil. 
Jeg er usikker, men kan være at du må aktivere bb.moveobjects on. Kan ikke sjekke akkurat nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chiyo skrev:

Hvis du først bruker "testingCheats on" så kan du trykke ALT og 0 eller 9 for å flytte på ting. Du kan også holde inn ALT for å flytte på ting og plassere dem der du vil. 
Jeg er usikker, men kan være at du må aktivere bb.moveobjects on. Kan ikke sjekke akkurat nå. :) 

Aha! Takk 😁

Anonymkode: 8b7d8...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at jeg som har en MacBook fra 2013 ikke kan fra juni av spille sims 4 og alle pakkene som jeg har kjøpt? Hadde lyst til å kjøpe Strangerville, men vil ikke bruke 200kr hvis jeg ikke kan bruke den om noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som kan ha skjedd her?

Logget på igjen å alle husstandene er blant annet uten klær og hår.. Det mangler også mange gjenstander i huset, det har blitt byttet ut med eldre møbler. 

Skjermbilde 2019-06-05 kl. 10.04.11.png

Anonymkode: 47ad3...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva som kan ha skjedd her?

Logget på igjen å alle husstandene er blant annet uten klær og hår.. Det mangler også mange gjenstander i huset, det har blitt byttet ut med eldre møbler. 

Skjermbilde 2019-06-05 kl. 10.04.11.png

Anonymkode: 47ad3...6da

Har du fjernet noen tilleggspakker? Dette pleier å skje om man laster ned tomter og sims fra galleriet og mangler noen av pakkene som er brukt. Dersom man avinstallerer tilleggspakker vil man også miste ting, og de blir erstattet med lignende ting man har i spillet.
Eller så er noe i spillet ditt ødelagt. Kanskje du burde gå ut av spillet uten å lagre, og så prøve å reparere spillet.

---

Kanskje får vi tropisk paradis til simmene våre 21. juni? :danse:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ardwinna skrev:

---

Kanskje får vi tropisk paradis til simmene våre 21. juni? :danse:

 

Jeg tror vi får vite om 3 dager eller noe sånn. Jeg mener det er bekreftet at de skal røpe viktig informasjon på EA Play 2019, 8-9 juni. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Dere med macbook, får dere til å forandre størrelsen til objektene? Eg får det ikkje til :( 

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Island Living!? Høres jo ganske lovende ut! :) Håper man kan bygge og drive hotell!

Island-Living-Leak.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2019 den 18.08, Belle âme skrev:

Dere med macbook, får dere til å forandre størrelsen til objektene? Eg får det ikkje til :( 

Hva er det du trykker? Om du har lest om de på engelsk kan det være det er andre knapper. Jeg må bruke Å-knappen på PC.

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du trykker? Om du har lest om de på engelsk kan det være det er andre knapper. Jeg må bruke Å-knappen på PC.

Anonymkode: 10047...8d0

Da blir det større, eg vil ha ting mindre. Står at eg kan trykke +, men det går ikkje :P 

Er ganske ny på sims, så kan ikkje alt enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som om det blir Island Paradis på oss; https://simsvip.com/2019/06/07/the-sims-4-island-living-first-screenshots-game-description/

Vi får jo bare vente til 20.00 i morgen da, men dette ser jo veldig ekte ut da. 

Blanda følelser da jeg virkelig trodde den neste expansion pakken skulle være Universitet, mens denne Island paradis skulle være game packen vi skal få snart. Men men, alltid kjekt med nytt innhold. Rykter sier at den allerede 21 juni skal komme ut 🙀😦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra med Island Living men er nok litt skuffet over at det ser ut til å ikke gå an å bygge og drive hotell... Håper jeg tar feil, men tenker at det ville vært nevnt i omtalen dersom det var med i pakken.

Men for all del: bading, vannskutere, havfruer og tropiske omgivelser? Ja takk! Og delfiner??? 😮

38552b53-sims-tropical-island-3-750x375.

Gleder meg til i morgen når vi endelig kan få høre litt om pakken :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Belle âme skrev:

Da blir det større, eg vil ha ting mindre. Står at eg kan trykke +, men det går ikkje :P 

Er ganske ny på sims, så kan ikkje alt enda. 

Jeg trykker på ´. Altså den apostroffknappen som er til høyre over Å. :P 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nysgjerrig på pakken... men tørr ikke å glede meg for mye. Det er sims 4 tross alt og det har ikke gjort noe annet enn å skuffe hittil. Det virker som at pakken blir en type reise-pakke og man får ikke bo på stranden, og det er skuffende. For er det en ting jeg gjør minst, er å reise på reiser i spillet. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...