Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Kjendissimmen min hadde over 1000 følgere, men så reklamerte hun for et stort produkt og nå har hun 0😭😭 sims-fan er tydeligvis mye mer kritiske til dette enn fans i virkeligheten!

Anonymkode: d7ee0...c8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det så jævlig fint ut! Du som har lagd alt? Du har jo talent for interiør/arkitektur. Gjør du noe sånt i det virkelige liv? Det der må være et av de bedre sims husene jeg har sett. 

Anonymkode: ed70d...822

Herregud så hyggelig sagt! Tusen takk! Nei, jeg gjør ikke sånt irl, men har brukt mye tid i det siste på å bare lære meg å bygge hus rett og slett, var skikkelig ræva før 😅Så jeg har bare øvd rett og slett. Men tusen takk!

 

Lurer forresten på om noen av dere har en god vpn (til mac) å anbefale? Jeg skal opp litt tidlig i morgen, så jeg har ikke mulighet til å spille halve natta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

FY FAEN ALTSÅ!!!!!!!!!! Det svartner for meg!!!! 

Jeg spiller med en familie der faren har fått trekket "langt liv", tror han fikk det av at han fullførte en ambisjon om trening elns... Uansett, han dør jo faen ikke! Jeg vil grine av frustrasjon! Barna hans er snart voksne og jeg hadde jo planer om å spille med de, men kan ikke det mens den dritten fortsatt lever for jeg bruker å skru av aldring en stund og da kommer han jo ikke til å dø! Jeg har prøvd å drukne han, prøvd å få han til å dø av å bli truffet av lyne, prøvd å få han til å dø av flauhet (han pissa på seg offentlig to ganger på rad, gikk inn til sønnen sin som hadde årnigns med en annen mann, gikk inn til de x antall gangen når de dusja og satt på do) men ikke faen om han dør!

jeg er så sint nå. Helvetes ea games, de gjør det jo umulig å drepe simmene. Kan heller ikke tenne på fyrverkeri inne, for tydeligvis er der brannalarm som gjør at det spruter vann fra taket!!!!!!!!!! Jeg vil ikke bare slette han fra spillet for jeg vil ha gravstein og hele pakka siden jeg skal lage kirkegård men han skal tydeligvis leve for alltid!! Nei han er ikke vampyr. han er en sta gammel dritt som jeg seriøst ikke vet hva jeg skal gjøre med, jeg trodde jeg naila det i sted når jeg stengte han inne, men viste seg at han hadde x antall porsjoner mat i utstyrslista så mens jeg ikke har fulgt med har han spist. 

RÅD???? De cheatsa som f.eks sims.add_buff hunger_Starving fungerer jo ikke. Gjør ingen forskjell what so ever... HVORFOR har ea gjort det så vanskelig å drepe simmene????????????? Jeg er så sint nå. Ødelegger hele spillgleden min det her, for det fucker til planen min så inn i helvete jævlgi! 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lo godt av dette for å være ærlig 😛 

Anonymkode: ed70d...822

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FY FAEN ALTSÅ!!!!!!!!!! Det svartner for meg!!!! 

Jeg spiller med en familie der faren har fått trekket "langt liv", tror han fikk det av at han fullførte en ambisjon om trening elns... Uansett, han dør jo faen ikke! Jeg vil grine av frustrasjon! Barna hans er snart voksne og jeg hadde jo planer om å spille med de, men kan ikke det mens den dritten fortsatt lever for jeg bruker å skru av aldring en stund og da kommer han jo ikke til å dø! Jeg har prøvd å drukne han, prøvd å få han til å dø av å bli truffet av lyne, prøvd å få han til å dø av flauhet (han pissa på seg offentlig to ganger på rad, gikk inn til sønnen sin som hadde årnigns med en annen mann, gikk inn til de x antall gangen når de dusja og satt på do) men ikke faen om han dør!

jeg er så sint nå. Helvetes ea games, de gjør det jo umulig å drepe simmene. Kan heller ikke tenne på fyrverkeri inne, for tydeligvis er der brannalarm som gjør at det spruter vann fra taket!!!!!!!!!! Jeg vil ikke bare slette han fra spillet for jeg vil ha gravstein og hele pakka siden jeg skal lage kirkegård men han skal tydeligvis leve for alltid!! Nei han er ikke vampyr. han er en sta gammel dritt som jeg seriøst ikke vet hva jeg skal gjøre med, jeg trodde jeg naila det i sted når jeg stengte han inne, men viste seg at han hadde x antall porsjoner mat i utstyrslista så mens jeg ikke har fulgt med har han spist. 

RÅD???? De cheatsa som f.eks sims.add_buff hunger_Starving fungerer jo ikke. Gjør ingen forskjell what so ever... HVORFOR har ea gjort det så vanskelig å drepe simmene????????????? Jeg er så sint nå. Ødelegger hele spillgleden min det her, for det fucker til planen min så inn i helvete jævlgi! 

Anonymkode: 4ccd7...579

Når jeg er lei av foreldrene og vil spille videre med neste generasjon så pleier jeg bare å flytte ut gamlisene til et annet hus og lar de leve resten av sitt liv som de vil!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bippo said:

Herregud så hyggelig sagt! Tusen takk! Nei, jeg gjør ikke sånt irl, men har brukt mye tid i det siste på å bare lære meg å bygge hus rett og slett, var skikkelig ræva før 😅Så jeg har bare øvd rett og slett. Men tusen takk!

 

Lurer forresten på om noen av dere har en god vpn (til mac) å anbefale? Jeg skal opp litt tidlig i morgen, så jeg har ikke mulighet til å spille halve natta. 

Bare hyggelig :)  Vet ikke om noe VPN, men du kan jo google "reddit sims vpn" f.eks, eller se rundt på sims sin subreddit? https://www.reddit.com/r/thesims/ 

Eller bare google "vpn origin mac" f.eks. 

Anonymkode: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig :)  Vet ikke om noe VPN, men du kan jo google "reddit sims vpn" f.eks, eller se rundt på sims sin subreddit? https://www.reddit.com/r/thesims/ 

Eller bare google "vpn origin mac" f.eks. 

Anonymkode: ed70d...822

Mhm, har kikket litt rundt, men de jeg har funnet som virker tryggest sier i bunn og grunn "dette funker ikke så godt på mac, så vi anbefaler det ikke" 😕 Får vel bare vente litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, bippo said:

Mhm, har kikket litt rundt, men de jeg har funnet som virker tryggest sier i bunn og grunn "dette funker ikke så godt på mac, så vi anbefaler det ikke" 😕 Får vel bare vente litt.

Hva er det du venter på egentlig? Er det den øyparadis pakka? 

Anonymkode: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du venter på egentlig? Er det den øyparadis pakka? 

Anonymkode: ed70d...822

Jepp! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, bippo said:

Jepp! 😄 

Tja, med litt tålmodighet har du jo noe du kan glede deg til å tilbringe fredagen med da 😛 

Anonymkode: ed70d...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sier Vyprvpn, koster penger, men er bra.

 

For å drepe en sim, få de til å svømme, og bygg gjerde eller vegger rundt bassenget (med moveobjects on) så de ikke kommer seg ut. Eller få de til å ha masse woohoo, om de har det når de har utslitt-humør så dør de.

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips. Hvis dere velger "Child of the Ocean" som personlighetstrekk, så vil simmen få en negativ moodlet hvis de spiser fisk. 😮 Jeg tror ikke fiskeryrket er noe for min sim. 😛 Da får det bli en som rydder opp og sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chiyo skrev:

Laster ned. :danser:Bør ikke spille litt nå... men... bare en time eller to. 🤩

De "to" timene har ofte en tendens til å utvide seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, FrankDrebin skrev:

De "to" timene har ofte en tendens til å utvide seg. ;)

Så så sant, så sant. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker Island living på Mac montro. Har hørt at det ikke blir mulig for oss med eldre Macer å spille sims 4?

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Macen din er 32-bit så støttes den ikke lenger. 

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Macen din er 32-bit så støttes den ikke lenger. 

Anonymkode: cba65...83e

AHa, takk. Jeg lastet spillet ned og den funket,  håper det holder seg sånn 🙂

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

FY FAEN ALTSÅ!!!!!!!!!! Det svartner for meg!!!! 

Jeg spiller med en familie der faren har fått trekket "langt liv", tror han fikk det av at han fullførte en ambisjon om trening elns... Uansett, han dør jo faen ikke! Jeg vil grine av frustrasjon! Barna hans er snart voksne og jeg hadde jo planer om å spille med de, men kan ikke det mens den dritten fortsatt lever for jeg bruker å skru av aldring en stund og da kommer han jo ikke til å dø! Jeg har prøvd å drukne han, prøvd å få han til å dø av å bli truffet av lyne, prøvd å få han til å dø av flauhet (han pissa på seg offentlig to ganger på rad, gikk inn til sønnen sin som hadde årnigns med en annen mann, gikk inn til de x antall gangen når de dusja og satt på do) men ikke faen om han dør!

jeg er så sint nå. Helvetes ea games, de gjør det jo umulig å drepe simmene. Kan heller ikke tenne på fyrverkeri inne, for tydeligvis er der brannalarm som gjør at det spruter vann fra taket!!!!!!!!!! Jeg vil ikke bare slette han fra spillet for jeg vil ha gravstein og hele pakka siden jeg skal lage kirkegård men han skal tydeligvis leve for alltid!! Nei han er ikke vampyr. han er en sta gammel dritt som jeg seriøst ikke vet hva jeg skal gjøre med, jeg trodde jeg naila det i sted når jeg stengte han inne, men viste seg at han hadde x antall porsjoner mat i utstyrslista så mens jeg ikke har fulgt med har han spist. 

RÅD???? De cheatsa som f.eks sims.add_buff hunger_Starving fungerer jo ikke. Gjør ingen forskjell what so ever... HVORFOR har ea gjort det så vanskelig å drepe simmene????????????? Jeg er så sint nå. Ødelegger hele spillgleden min det her, for det fucker til planen min så inn i helvete jævlgi! 

Anonymkode: 4ccd7...579

Jeg har kommet over dette i en av lets-playene jeg har sett på youtube. 

Tror det var James som fikk en av disse «gull-statuene» i city living inn i familien. Skulle drepe personen, men det gikk ikke. Når han prøvde å sulte denne personen ihjel, så hadde simmen mat på seg. Den «inventory» delen var helt tom, så maten kom fra et hemmelig - jeg er desperat - lager 😅 Denne statue personen er en såkalt NPC.

Fant dette svaret på et forum:

 
«Hello
If the sim was or is a NPC , they may have a hidden trait that stops them from aging or dying.
The Weirdo, CityRepair , and StatueBusker hidden traits prevent aging and dying
Try doing this. Play as the sim. Then type into the cheat bar
testingcheats true
Press enter
Then type in
traits.remove_trait isWeirdo
Press enter

See if that helps.
isWeirdo can be replaced in the removal cheat with isCityRepair or isStatueBusker if that is the hidden trait that they have.»

Vet ikke om denne simmen du snakker om er en slik person som var en NPC som da har en hemmelig «trait» som gjør at simmen ikke kan dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg har kommet over dette i en av lets-playene jeg har sett på youtube. 

Tror det var James som fikk en av disse «gull-statuene» i city living inn i familien. Skulle drepe personen, men det gikk ikke. Når han prøvde å sulte denne personen ihjel, så hadde simmen mat på seg. Den «inventory» delen var helt tom, så maten kom fra et hemmelig - jeg er desperat - lager 😅 Denne statue personen er en såkalt NPC.

Fant dette svaret på et forum:

 
«Hello
If the sim was or is a NPC , they may have a hidden trait that stops them from aging or dying.
The Weirdo, CityRepair , and StatueBusker hidden traits prevent aging and dying
Try doing this. Play as the sim. Then type into the cheat bar
testingcheats true
Press enter
Then type in
traits.remove_trait isWeirdo
Press enter

See if that helps.
isWeirdo can be replaced in the removal cheat with isCityRepair or isStatueBusker if that is the hidden trait that they have.»

Vet ikke om denne simmen du snakker om er en slik person som var en NPC som da har en hemmelig «trait» som gjør at simmen ikke kan dø.

Skal prøve dette!!!! Takk!! Jeg vet at med det trekket "langt liv" så kan simmen leve en stund forbi tiden sin, men her er det snakk om kjempe mange dager altså. Kona hans som var like gammel døde ca. 2-3 dager etter at det livsbarometere var fylt. Han derimot, han nekter å dæve, herrefred. I kveld når jeg har tid til å spille skal jeg nok klare å kverke han 

Anonymkode: 4ccd7...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bug i den nye pakken hos meg: fremmede sims kommer inn i huset for å onanere 😅

Anonymkode: c0e80...572

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...