Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Noen andre som er litt spent på hva vi kommer til å få se klokken 15.00? Det virker ikke som om det er noe nytt innhold, men en eller annen video skal bli lagt ut da 😅

 

Hææææ? Jeg venta i 15 minutter for HVA? Jeg skjønner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Chiyo skrev:

Hææææ? Jeg venta i 15 minutter for HVA? Jeg skjønner ingenting.

Ikke jeg heller! At folk spiller sims er ikke akkurat noe nytt 😳😳😳

Fatter absolutt ingenting. I streamen de hadde Maxsis Monthly hørtes det ut som om vi skulle få noen nyheter i slutten av denne uka, men ... om det er dette de siktet til... 😳😳

Har ikke ord 😐 for jeg aner ikke hva dette liksom skal være.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ariana807 skrev:

Ikke jeg heller! At folk spiller sims er ikke akkurat noe nytt 😳😳😳

Fatter absolutt ingenting. I streamen de hadde Maxsis Monthly hørtes det ut som om vi skulle få noen nyheter i slutten av denne uka, men ... om det er dette de siktet til... 😳😳

Har ikke ord 😐 for jeg aner ikke hva dette liksom skal være.

 

Lol. Alle i kommentarfeltet ble såååå skuffa! Haha. Før videoen begynte så kom spekulasjonene, og så: "What? Is that the end????" :fnise:  Folk trodde nok at de kom til å få noe news. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om denne spekulasjonen (under)? Det gir litt mening egentlig. En av de nye simmene lagt ut på Maxis er en atlet som hadde fullt stipend på UNIVERSITET. Hvorfor lager de en sim som har gått på universitet om det ikke kommer en pakke som tillater simmene våre å studere?  Jeg har troen! 😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt teknisk hjelp her inne tidligere, nå er jeg også med i gjengen! 😄

Jeg spilte Sims når det kom ut første gangen for mange år siden, så det er gøy å holde på igjen! Jeg har satt i gangen med 100BabyChallenge, for å ha noe å spille liksom, og det var overraskende gøy! Er det noen andre som også holder på med deg? Nærmer meg 30 babyer allerede.

Er det andre Challenges noe driver på med her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Teyla skrev:

Takk for litt teknisk hjelp her inne tidligere, nå er jeg også med i gjengen! 😄

Jeg spilte Sims når det kom ut første gangen for mange år siden, så det er gøy å holde på igjen! Jeg har satt i gangen med 100BabyChallenge, for å ha noe å spille liksom, og det var overraskende gøy! Er det noen andre som også holder på med deg? Nærmer meg 30 babyer allerede.

Er det andre Challenges noe driver på med her? 

Teenage runaway. Du må spille en tenåring som bor helt alene, som ikke går på skolen, som ikke har penger og som ikke kan jobbe. Så må du få tak i nok penger til å overleve. 😄 

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/790920/runaway-teen-challenge-updated-03-10-19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Chiyo skrev:

Teenage runaway. Du må spille en tenåring som bor helt alene, som ikke går på skolen, som ikke har penger og som ikke kan jobbe. Så må du få tak i nok penger til å overleve. 😄 

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/790920/runaway-teen-challenge-updated-03-10-19

Da er det bare å ta frem staffeli og pensel! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FrankDrebin skrev:

Da er det bare å ta frem staffeli og pensel! xD

Ja, men man må begynne med null penger. Så man bør samle planter og steiner og sånn til man tjener nok til staffeli. Eller... man kan jo også bruke fellestomter til å male antar jeg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev:

FY FAEN ALTSÅ!!!!!!!!!! Det svartner for meg!!!! 

Jeg spiller med en familie der faren har fått trekket "langt liv", tror han fikk det av at han fullførte en ambisjon om trening elns... Uansett, han dør jo faen ikke! Jeg vil grine av frustrasjon! Barna hans er snart voksne og jeg hadde jo planer om å spille med de, men kan ikke det mens den dritten fortsatt lever for jeg bruker å skru av aldring en stund og da kommer han jo ikke til å dø! Jeg har prøvd å drukne han, prøvd å få han til å dø av å bli truffet av lyne, prøvd å få han til å dø av flauhet (han pissa på seg offentlig to ganger på rad, gikk inn til sønnen sin som hadde årnigns med en annen mann, gikk inn til de x antall gangen når de dusja og satt på do) men ikke faen om han dør!

jeg er så sint nå. Helvetes ea games, de gjør det jo umulig å drepe simmene. Kan heller ikke tenne på fyrverkeri inne, for tydeligvis er der brannalarm som gjør at det spruter vann fra taket!!!!!!!!!! Jeg vil ikke bare slette han fra spillet for jeg vil ha gravstein og hele pakka siden jeg skal lage kirkegård men han skal tydeligvis leve for alltid!! Nei han er ikke vampyr. han er en sta gammel dritt som jeg seriøst ikke vet hva jeg skal gjøre med, jeg trodde jeg naila det i sted når jeg stengte han inne, men viste seg at han hadde x antall porsjoner mat i utstyrslista så mens jeg ikke har fulgt med har han spist. 

RÅD???? De cheatsa som f.eks sims.add_buff hunger_Starving fungerer jo ikke. Gjør ingen forskjell what so ever... HVORFOR har ea gjort det så vanskelig å drepe simmene????????????? Jeg er så sint nå. Ødelegger hele spillgleden min det her, for det fucker til planen min så inn i helvete jævlgi! 

Anonymkode: 4ccd7...579

Dette er noe av det morsomste jeg har lest på KG :ler:

Anonymkode: 14c19...f24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Chiyo skrev:

Ja, men man må begynne med null penger. Så man bør samle planter og steiner og sånn til man tjener nok til staffeli. Eller... man kan jo også bruke fellestomter til å male antar jeg. :P 

Ser den, men hvordan får man egentlig startet uten penger? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ser den, men hvordan får man egentlig startet uten penger? :P 

Du skriver Money 0 i kodefeltet når du har flyttet inn på en tom tomt. Da har du ikke hus og ikke penger.  :fnise:  Ingen seng, ingen dusj eller toalett. Nothing!

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chiyo skrev:

Du skriver Money 0 i kodefeltet når du har flyttet inn på en tom tomt. Da har du ikke hus og ikke penger.  :fnise:  Ingen seng, ingen dusj eller toalett. Nothing!

Ah, det er en virkelig challenge ja! Skal absolutt prøves! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chiyo skrev:

Du skriver Money 0 i kodefeltet når du har flyttet inn på en tom tomt. Da har du ikke hus og ikke penger.  :fnise:  Ingen seng, ingen dusj eller toalett. Nothing!

Ah, så jeg kommer ikke utenom juks, nei. :P Jaja, mulig jeg prøver allikevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, FrankDrebin skrev:

Ah, så jeg kommer ikke utenom juks, nei. :P Jaja, mulig jeg prøver allikevel. ;)

Nja... om det er "juks" å gi bort alle pengene sine så. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Chiyo skrev:

Nja... om det er "juks" å gi bort alle pengene sine så. :P 

Høres litt rart ut, jeg vet. xD Er ikke så happy med å bruke koder, men det høres ut som en morsom utfordring, så kommer nok til å bryte det "prinsippet" når jeg er klar for en ny runde. :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spilt sims 4 på utrolig lenge og kjøpte med nettopp den pakken med dyr. 

Jeg ringte og adopterte en hund men den kom ikke? Tar det flere dager før man får dyret eller er det meningen at det skal dukke opp med en gang? 

Anonymkode: f6492...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper de har gjort det mer kompatibelt med Mac. Men de har tatt ekstremt lite selvkritikk på det området, så jeg tviler dessverre på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke spilt sims 4 på utrolig lenge og kjøpte med nettopp den pakken med dyr. 

Jeg ringte og adopterte en hund men den kom ikke? Tar det flere dager før man får dyret eller er det meningen at det skal dukke opp med en gang? 

Anonymkode: f6492...04d

Nei, de kommer med en gang

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke spilt sims 4 på utrolig lenge og kjøpte med nettopp den pakken med dyr. 

Jeg ringte og adopterte en hund men den kom ikke? Tar det flere dager før man får dyret eller er det meningen at det skal dukke opp med en gang? 

Anonymkode: f6492...04d

Haha, ja adopsjon er litt ødelagt 😅 både å adoptere «hjem» og «bort». De skal dukke opp med en gang, en person har med et «bur» og dyret/dyrene du har valgt ut dukker opp. Du kan klippe på dyret/dyrene og adoptere det. Men dette er veldig ødelagt i spillet! 

Alltid, virkelig ALLTID lagre før du prøver noe av det, og restart om det failer, som skjer sån 50% av tiden føler jeg 😬

Men heller rebrande hele sims 4 enn å fikse feil som dette, som har eksistert siden de slapp pakken 😑

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...