Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

HALLO😭😭😭😭 Simsen min har slettet seg!! Altså...spillet er der, men alle simsene mine er borte😭😭 Jeg hadde en vampyr-sims med nesten 100 unger med nesten like mange mødre og jeg hadde en kjendissims, som i tillegg var den peneste simmen jeg noen gang har sett, og alt var bare så bra😭😭 Jeg finner dem ikke noen plass, ikke en gang på biblioteket mitt eller noen plass. Hvordan får jeg dem tilbake??😭😭 1 1/2 år med arbeid berre *svosj* borte vekk.

Anonymkode: d7ee0...c8d

Har du cc installert? Mods? 

Disse bør alltids fjernes før man oppdaterer spillet. Så ville fjernet alt du evt. har installert og åpne spillet å se on de er tilbake.

Ellers har jeg ikke så mye hjelp å komme med. Du kan alltids prøve «reparer» knappen på spillet i origin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne Moschino pakken virker bra altså. Det har mye man kan gjøre, til og med ta bilder med dyr i den nye karrieren 😸

Vet ikke om jeg kjøper den rett når den kommer ut, får se, men kommer nok til å kjøpe den, virker bra 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ariana807 skrev:

Har du cc installert? Mods? 

Disse bør alltids fjernes før man oppdaterer spillet. Så ville fjernet alt du evt. har installert og åpne spillet å se on de er tilbake.

Ellers har jeg ikke så mye hjelp å komme med. Du kan alltids prøve «reparer» knappen på spillet i origin.

Har gjort det, den installere seg selv😭

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det, den installere seg selv😭

Anonymkode: d7ee0...c8d

Da vet jeg dessverre ikke noe mer 😕 

Får håpe noen andre her kan komme med noen andre forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså de vinduene 😍Det er mye fint i denne pakken! Og jeg liker virkelig hvordan man har mange flere valg når det kommer til å ta bilder. Jeg kommer til å skaffe meg denne pakken, bare fordi jeg vil ha familiebilder i husene mine.

Endret av bippo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mye i denne pakken for en Stuff Pack. Vil det koste like mye som andre pakker med ting? Eller tror dere det blir dyrere? Jeg tror ikke vi har fått en karriere i en sånn før i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Chiyo skrev:

Det er ganske mye i denne pakken for en Stuff Pack. Vil det koste like mye som andre pakker med ting? Eller tror dere det blir dyrere? Jeg tror ikke vi har fått en karriere i en sånn før i alle fall. 

Prisene steg rett før vi fikk forrige expansion, stuff-packs koster nå 99kr 😕 ikke 89kr som tidligere 😕 

De sa på streamen at den koster «10$» (evt. hva ditt lands valuta er). 

De sa og i streamen at dette er en «stuffed-stuff-pack». Tror de dreit seg såpass ekstremt ut med forrige «Hamster-pakke» (1,5 år siden vi har fått en stuff pakke) at de ikke har spart på noe denne gangen 😅

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ariana807 skrev:

Prisene steg rett før vi fikk forrige expansion, stuff-packs koster nå 99kr 😕 ikke 89kr som tidligere 😕 

De sa på streamen at den koster «10$» (evt. hva ditt lands valuta er). 

De sa og i streamen at dette er en «stuffed-stuff-pack». Tror de dreit seg såpass ekstremt ut med forrige «Hamster-pakke» (1,5 år siden vi har fått en stuff pakke) at de ikke har spart på noe denne gangen 😅

Jeg tror jeg overlever med å betale 10 kroner ekstra. ;)  99 kroner er egentlig ikke så veldig gale for den pakken. Koster like mye som en rullekebab. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken karriere er med i den nye pakken?

Anonymkode: ba988...0d1

Freelancefotograf. Se på videoen jeg la ut så får du mye info :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Chiyo skrev:

Jeg tror jeg overlever med å betale 10 kroner ekstra. ;)  99 kroner er egentlig ikke så veldig gale for den pakken. Koster like mye som en rullekebab. :fnise:

Ja du kan si 10kr ikke er så mye, men expansion har gått fra 349 til 399kr. Game pack fra 179 til 199kr

Så prisen har steget for alle pakkene. Og det blir litt penger i lengden. Jeg bare liker det ikke, en del da Island pakken skuffet så sinnsykt med å bare føles som om den manglet alt 😕 

Nå har vi ikke lengre samme pris som de oppgir i dollar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At priser endrer seg er da naturlig. Kronekursen endres, om krona blir svakere går da naturligvis prisen opp.

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/9/2019 at 11:33 AM, AnonymBruker said:

HALLO😭😭😭😭 Simsen min har slettet seg!! Altså...spillet er der, men alle simsene mine er borte😭😭 Jeg hadde en vampyr-sims med nesten 100 unger med nesten like mange mødre og jeg hadde en kjendissims, som i tillegg var den peneste simmen jeg noen gang har sett, og alt var bare så bra😭😭 Jeg finner dem ikke noen plass, ikke en gang på biblioteket mitt eller noen plass. Hvordan får jeg dem tilbake??😭😭 1 1/2 år med arbeid berre *svosj* borte vekk.

Anonymkode: d7ee0...c8d

Oi, dette kan ha blitt en fil som har blitt korrupt eller så stor at den bare kollapset om det gir mening? Dette skjer med alle spillene mine når jeg har spilt flere generasjoner og må derfor alltid lagre en kopi med jevne mellomrom å unngå korrupsjon.

Det er utrolig lite man kan gjøre når simmene først er borte. Har skjedd meg flere ganger, ofte uten hell. Men har du sett på mappene på selve dokumentene dine? Kan hende det ligger en save med de der du kan gjenopprette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... kanskje jeg kjøper Moschino. Jeg er ofte enig med Plumbella. Hun prater veldig mye og veldig fort ( :fnise: ), men hun har noen gode poeng. 

 

 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke Moschino komme i dag? Jeg ser den ikke. :( 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Skal ikke Moschino komme i dag? Jeg ser den ikke. :( 

Anonymkode: 10047...8d0

Litt sent å svare nå, men stuff og game packs er aldri tilgjengelig for forhåndsbestilling og da midnattnedlasting, men pleier å dukke opp i origin klokken 19.00 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på en ting, jeg spiller sims 4 paa ps4, er det kun meg som gjør det? 😅 Føler det kun er meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficente skrev:

Jeg lurer på en ting, jeg spiller sims 4 paa ps4, er det kun meg som gjør det? 😅 Føler det kun er meg 

Sims har alltid vært på pc. Vet jeg testet litt sims 2 på konsoll, men fant jo ikke ut av hvordan gjøre noe som helst uten mus og tastatur 😅 

Så for meg finnes det ikke noe logikk i sims på konsoll, litt det samme som jeg aldri kunne helt klart å spille noe som Ni No Kuni 2, Marvel Ultimate Alliance 3 på pc. 

Men er jo kjekt at vi alle har mulighet til å spille på hva man liker av platform :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

Omtrent alle sier at "Årstider" er så fantastisk og at det gjorde hele spillet komplett. Hvorfor er denne pakken så fantastisk og utgjør en forskjell for spilleopplevelsen?

 

Anonymkode: ec9f4...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmål:

Omtrent alle sier at "Årstider" er så fantastisk og at det gjorde hele spillet komplett. Hvorfor er denne pakken så fantastisk og utgjør en forskjell for spilleopplevelsen?

 

Anonymkode: ec9f4...936

Hvorfor tror du? Årstider selvfølgelig.

Anonymkode: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...