Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg avinstallerte nylig hele sims 4. Jeg har stadig prøvd å spille litt her og litt der, men det blir en dag eller to og så er jeg lei. Så kjøper jeg en ny pakke i håp om at den skal hjelpe, men så gjør det ikke det. Deilig å ha satt et punktum og si at nå er jeg ferdig med Sims 4. Gleder meg til Paralives!

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HERREGUD så irritert jeg blir! Jeg har bygget en studentbolig der jeg har to hovedsimmer og seks romkamerater. Nesten hver gang en romkamerat bruker et spesifikt toalett så tar det fyr! Skjønner ikke hva som foregår.

I tillegg har jeg skrudd av autonomi, men allikevel velger simmene mine å avbryte det de holder på med for å bruke enten baren eller den keg-greia (som jeg kjøpte fordi studenthus)...

OG når de skal spise så spiser de aldri opp selv om de er sultne! Hele mat-greia er forsåvidt også en jævlig irriterende ting, for jeg bruker å få de til å se på tv mens de spiser men det tar så ufattelig lang tid selv om tv'en er rett ved kjøkkenet fordi de velger å gå opp i tredje etasje og sette seg i en random romkamerat sin seng, for så å gå helt ned igjen 😤

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

HERREGUD så irritert jeg blir! Jeg har bygget en studentbolig der jeg har to hovedsimmer og seks romkamerater. Nesten hver gang en romkamerat bruker et spesifikt toalett så tar det fyr! Skjønner ikke hva som foregår.

I tillegg har jeg skrudd av autonomi, men allikevel velger simmene mine å avbryte det de holder på med for å bruke enten baren eller den keg-greia (som jeg kjøpte fordi studenthus)...

OG når de skal spise så spiser de aldri opp selv om de er sultne! Hele mat-greia er forsåvidt også en jævlig irriterende ting, for jeg bruker å få de til å se på tv mens de spiser men det tar så ufattelig lang tid selv om tv'en er rett ved kjøkkenet fordi de velger å gå opp i tredje etasje og sette seg i en random romkamerat sin seng, for så å gå helt ned igjen 😤

Anonymkode: a15cc...f45

DET er det mest irriterende med å bo i kollektivet! Mat og søppel over alt.. Får helt fnatt sjæl 

Anonymkode: 906a7...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEs! Ny episode med Plumbella sine foreldre. Denne gangen prøver de en mod med ekstrem vold. Seriøst, et minutt inn i videoen så prøver de å få til Woohoo i en busk og moren spør etter Wicked Whims. :fnise: Elsker Plumbella sine foreldre, de er såååå morsom. 🤣

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50% på alle pakker utenom den nyeste😁🤑

Anonymkode: 3c4de...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 juli kommer pakken ut. Jeg så for meg neste helg, evt. denne datoen om 2 uker 😄

Jeg gleder meg. Som flere på youtube sier, ikke noen overraskelse hva vi fikk se. Vi har stemt for alle tingene som skal være i den 😅

Men dette blir gøy tror jeg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei. Noen som kan hjelpe meg? Var en oppdatering nå i stad, og nå er det akkurat som at jeg kun spiller med pakkene og ikke selve sims 4?? Jeg har liksom møblene osv tilhørende hver pakke (det man får nytt) men ingen ting av det som originalt er i sims 4 uten noe tillegg?? Har også mistet de orginale byene.

Anonymkode: 17c12...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heei. Noen som kan hjelpe meg? Var en oppdatering nå i stad, og nå er det akkurat som at jeg kun spiller med pakkene og ikke selve sims 4?? Jeg har liksom møblene osv tilhørende hver pakke (det man får nytt) men ingen ting av det som originalt er i sims 4 uten noe tillegg?? Har også mistet de orginale byene.

Anonymkode: 17c12...10f

Hadde du noen mods eller CC installert fra før? For det må alltid fjernes før en oppdatering da det kan skape trøbbel.

Du kan prøve «repair game» knappen. Om du har mods eller CC prøv å fjerne det før du gjør noe. Ellers har jeg ikke noen andre tips enn å søke deg litt opp på temaet og se om du finner andre som har hatt samme problem og evt. fix til det.

Håper du finner ut av det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhrrr, kunne de ikke bare ha hoppet over den der sharing is caring-greia i nabolaget???
Etter at simmen min hadde dumpsterdivet for livet i timesvis og endelig begynt å komme seg litt ovenpå, var det klart for å bygge en restaurant. Første åpningskvelden og de første gjestene hadde hadde knapt kommet seg inn før halvparten av møblene var borte... GAAAAH! Jeg hater virkelig den greia der!
Kan man på noen som helst måte slå det av?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google, så finner du både cheats og mods. «Sims 4 turn off sharing is caring».

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har opplevd denne bugen med enten leireklumpen eller fremtidskuben? Jeg fikk en sim til å flytte inn i husstanden min og flertall leirklumper dukket opp i inventoryen KONSTANT, og simmen skulle alltid avbryte hva enn hun holdt på med for å fikle med den.. Ser jo flere simmer rundt omkring som tar en av de frem hele tiden. 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ardwinna skrev:

Åhrrr, kunne de ikke bare ha hoppet over den der sharing is caring-greia i nabolaget???
Etter at simmen min hadde dumpsterdivet for livet i timesvis og endelig begynt å komme seg litt ovenpå, var det klart for å bygge en restaurant. Første åpningskvelden og de første gjestene hadde hadde knapt kommet seg inn før halvparten av møblene var borte... GAAAAH! Jeg hater virkelig den greia der!
Kan man på noen som helst måte slå det av?

Dersom den er gjeldende i et nabolag så pleier jeg å jukse den bort og erstatte den med noe annet. Jeg HATER den. Til og med når jeg driver butikk, så kommer folk og bare stjeler alle tingene jeg har ute for salg. Skjønner ikke at sims-teamet syntes det var en god idé.

Bruker bare testingcheats.

Endret av bippo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som er klare for å se på hva som skjer med strikke pakken? Sendingen starter NÅ 🙌🏻🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, bippo skrev:

Dersom den er gjeldende i et nabolag så pleier jeg å jukse den bort og erstatte den med noe annet. Jeg HATER den. Til og med når jeg driver butikk, så kommer folk og bare stjeler alle tingene jeg har ute for salg. Skjønner ikke at sims-teamet syntes det var en god idé.

Bruker bare testingcheats.

Skal snarest ordne så jeg slipper det tullet! Skjønner virkelig heller ikke hvordan noen av spillutviklerne seriøst mente dette var en festlig idé. Jeg prøvde til og med å gå inn under spillinnstillinger og slå av hele community-greia, men det hjalp heller ikke. Simmene fortsatte å stjele, og min sim kunne også stjele uten å være kleptoman.

4 timer siden, Ariana807 skrev:

Noen andre som er klare for å se på hva som skjer med strikke pakken? Sendingen starter NÅ 🙌🏻🙌🏻

Kjenner ingen steder at strikke-pakken er noe for meg. Den kommer nok til å havne i samme kategori som smådyrspakka og småbarnspakka; ikke kjøpt.
Jeg strikker ikke selv og har heller ingen interesse av å la simmene strikke. Har heller ikke sett noen klær, hårsveiser eller møbler som fanger interessen min. Om pakka kommer på tilbud kan det hende jeg kjøper den bare for å få gyngestoler og Plopsy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Skal snarest ordne så jeg slipper det tullet! Skjønner virkelig heller ikke hvordan noen av spillutviklerne seriøst mente dette var en festlig idé. Jeg prøvde til og med å gå inn under spillinnstillinger og slå av hele community-greia, men det hjalp heller ikke. Simmene fortsatte å stjele, og min sim kunne også stjele uten å være kleptoman.

Kjenner ingen steder at strikke-pakken er noe for meg. Den kommer nok til å havne i samme kategori som smådyrspakka og småbarnspakka; ikke kjøpt.
Jeg strikker ikke selv og har heller ingen interesse av å la simmene strikke. Har heller ikke sett noen klær, hårsveiser eller møbler som fanger interessen min. Om pakka kommer på tilbud kan det hende jeg kjøper den bare for å få gyngestoler og Plopsy.

Ser den. Men det er jo litt av hele poenget med å ha ulike pakker, at vi ikke må kjøpe alt. Eller 😅😅 jeg «må» kjøpe alt da 😂

Men jeg gleder meg sykt.

Men kommer også en oppdatering snart. Lill simsie tror det kanskje skjer i morgen. Vi kan nå navngi «ku-planten», noe som vi aldri har kunnet gjort før, selv om så å si alt annet har vi kunnet gjort det med.

Og den fine lampen, som alle ofte bruker, den «disken» til 150 simoleons, den som alle på youtube bruker og alltid minimerer. Den kommer nå i en mini utgave 🥳 og ikke nok med det, da vi «alle» elsker den så godt har de endret prisen, så både orginal og mini koster nå 50 simoleon 😄🥳

Det er også en teori ute å går at vi får en baby oppdatering snart. Ikke alle som kanskke ser etter «brukbare» babyer, men kanskje i nær framtid. I strikkepakken kan man nå strikke bodyer og faktisk bytte klær på dem 🙀 altså babyer er ikke egentlig noe jeg liker å spille med, men det gir noe litt ekstra til spillet når ting blir mer «ekte».

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ariana807 skrev:

Ser den. Men det er jo litt av hele poenget med å ha ulike pakker, at vi ikke må kjøpe alt. Eller 😅😅 jeg «må» kjøpe alt da 😂

 

Jeg er også kronisk til å kjøpe nesten alt av pakker, selv pakker jeg egentlig ikke synes høres bra ut. Men har klart meg helt fint uten smådyr og småbarn, og det frister ikke en gang nå, når Origin tilbyr 50% på de to pakkene. Strikkepakka vurderer jeg å kjøpe om den kommer på 50%.
Er veldig spent på hva neste pakke blir. Ser noen ymter frempå at det er vinterferie-pakke spesielt rettet mot tenåringer. Liker ikke tanken på vinter nå i sommerferien, men tar gjerne imot vinter-tema i Sims 4 utpå senhøsten :)

På 1.7.2020 den 21.36, Anita. skrev:

hva var deres favoritt pakke fra the sims 3?:)

Sikkert mange som er lei av at jeg skriver dette, men World Adventures var min store favoritt! Med Island paradise på en god andreplass. Det var noe med utforskingen av den åpne verden jeg aldri ble lei av! Savner feriehus og hoteller i Sims 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...