AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6521 Del Skrevet 21. januar 2020 Hva koster Tiny Living? Jeg har veldig lite penger akkurat nå, men jeg har lyst på spillet. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 21. januar 2020 #6522 Del Skrevet 21. januar 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva koster Tiny Living? Jeg har veldig lite penger akkurat nå, men jeg har lyst på spillet. Anonymkode: 10047...8d0 Den koster 99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6523 Del Skrevet 21. januar 2020 3 timer siden, Chiyo skrev: Du kan skrive Money + sum penger du vil at familien skal ha. For eksempel Money 5000. Tusen hjertelig. Anonymkode: 9a87a...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6524 Del Skrevet 21. januar 2020 59 minutter siden, Amantheia skrev: Den koster 99 Ikke så gale. Troe kanskje jeg har 99 i pant en plass. 🤣 Anonymkode: 10047...8d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 23. januar 2020 #6525 Del Skrevet 23. januar 2020 Har testa ut nye pakken litt no, og eg har eit problem. Den nye Murphy senga vert øydelagt KVAR gong den blir brukt. Andre som har dette problemet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 24. januar 2020 #6526 Del Skrevet 24. januar 2020 På 23.1.2020 den 16.01, Amantheia skrev: Har testa ut nye pakken litt no, og eg har eit problem. Den nye Murphy senga vert øydelagt KVAR gong den blir brukt. Andre som har dette problemet? Ja det samme skjer oss meg, må reparere eller erstatte den hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6527 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg får ikke lastet ned en krybbe fra CC som baby kan ligge i? Finnes det krybber jeg kan laste ned som de faktisk kan ligge i? Anonymkode: d7ee0...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 26. januar 2020 #6528 Del Skrevet 26. januar 2020 Har du den modden som gjer at du kan legge babyane i andre krybber? Denne: https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-mods/title/baby-with-hidden-crib-(default)/id/1310601/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #6529 Del Skrevet 26. januar 2020 7 timer siden, Amantheia skrev: Har du den modden som gjer at du kan legge babyane i andre krybber? Denne: https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-mods/title/baby-with-hidden-crib-(default)/id/1310601/ Nei, så takk! Anonymkode: d7ee0...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 27. januar 2020 #6530 Del Skrevet 27. januar 2020 Er det noen av dere som har blitt rik på slaveri i The Sims 4? Jeg så nettopp en video om forskjellige måter å bli rik på. Den ene måten, for de av oss som har Get Together, er å lage en klubb hvor simmene lager noe du kan selge. Hvis du lager en klubb hvor man maler malerier for eksempel, så kan du stenge klubben din inne i en kjeller med staffeli, og gi dem tilgang til bad, kjøleskap og senger slik at de ikke dør i fangeskap. Når de maler kan du selge maleriene deres og bli rik uten å gjøre noe selv! Jeg lurer på om jeg skal prøve dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. januar 2020 #6531 Del Skrevet 29. januar 2020 Hvis noen er interessert i mer historiske klær så har jeg funnet en cc-skaper som er veldig flink. Det ligner på Maxis sine egne klær og hårfrisyrer. Hun har også prøvd å gi oss klærne fra The Sims Medieval til The Sims 4. Jeg kommer i alle fall til å laste ned mye fra denne personen! 😄 https://simfreaks-historical-cc.tumblr.com/page/4 https://simfreaks-historical-cc.tumblr.com/page/2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 29. januar 2020 #6532 Del Skrevet 29. januar 2020 19 minutter siden, Chiyo skrev: Hvis noen er interessert i mer historiske klær så har jeg funnet en cc-skaper som er veldig flink. Det ligner på Maxis sine egne klær og hårfrisyrer. Hun har også prøvd å gi oss klærne fra The Sims Medieval til The Sims 4. Jeg kommer i alle fall til å laste ned mye fra denne personen! 😄 https://simfreaks-historical-cc.tumblr.com/page/4 https://simfreaks-historical-cc.tumblr.com/page/2 Oooh, takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 30. januar 2020 #6533 Del Skrevet 30. januar 2020 Har endelig satt meg ned for å spille nå, men jeg får ikke til å søke simmen min inn på universitetet. Jeg får ikke opp noe når jeg trykker på postkassa, og det har gått over en sim-uke.. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 30. januar 2020 #6534 Del Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, GulSitron skrev: Har endelig satt meg ned for å spille nå, men jeg får ikke til å søke simmen min inn på universitetet. Jeg får ikke opp noe når jeg trykker på postkassa, og det har gått over en sim-uke.. Hjelp? Er simmen din voksen? Kan du søke fra datamaskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 31. januar 2020 #6535 Del Skrevet 31. januar 2020 På 24.1.2020 den 17.02, -Missi- skrev: Ja det samme skjer oss meg, må reparere eller erstatte den hele tiden. Min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 31. januar 2020 #6536 Del Skrevet 31. januar 2020 8 timer siden, Chiyo skrev: Er simmen din voksen? Kan du søke fra datamaskinen? Simmen er ung voksen og får ikke opp noen alternativ noe sted 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 31. januar 2020 #6537 Del Skrevet 31. januar 2020 Akkurat nå, GulSitron skrev: Simmen er ung voksen og får ikke opp noen alternativ noe sted 😔 Da ville jeg prøvd å reparere spiller. Hvis du høyreklikker på spillet i Origin, så kan du klikke på reparer spill. Det er det eneste rådet jeg kan gi. Jeg har alltid hatt muligheten til å søke meg inn på universitet. 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 31. januar 2020 #6538 Del Skrevet 31. januar 2020 2 minutter siden, Chiyo skrev: Da ville jeg prøvd å reparere spiller. Hvis du høyreklikker på spillet i Origin, så kan du klikke på reparer spill. Det er det eneste rådet jeg kan gi. Jeg har alltid hatt muligheten til å søke meg inn på universitet. 😕 Takk! Finner nok ut av det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VKM Skrevet 31. januar 2020 #6539 Del Skrevet 31. januar 2020 On 1/23/2020 at 4:01 PM, Amantheia said: Har testa ut nye pakken litt no, og eg har eit problem. Den nye Murphy senga vert øydelagt KVAR gong den blir brukt. Andre som har dette problemet? Jeg og. Har gitt opp på å bruke den for simmen min dør HVER gang de åpner den. Så de får ikke stue pga jeg må ha en vanlig seng man ikke kan pakke bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #6540 Del Skrevet 1. februar 2020 Er den universitetetspakken bra? Anonymkode: fce59...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå