Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kos deg hos jordmor i dag! :) Teit at det skulle ta så lang tid å komme seg dit, da. Det er din lokale helsestasjon du skal til? Bare kronglete adkomst?

Skal visst ha oppfølging av jordmor på ABC-klinikken, så da er det å komme seg fra Bærum til Ullevål sånn i semi-rushtiden. :P

Lykke til hos jordmor!

Vi bor akkurat mellom 2 bydeler her i Oslo og jeg håper at jeg kunne gå til den som lå nærmest men nei, det kunne jeg ikke. Litt kjedelig når man må stå opp tidligere for å komme seg dit.

Går du ikke til jordmor på fødeklinikken, eller er det ikke vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk sååå fint hos jordmor! Artig dame i 50-åra. Urin så bra ut (endelig klarte jeg å tisse riktig på glasset!!) , samt blodtrykk. Hjertelyden var fin også! Fikk en omvisning på avdelingen, fikk se rommene man bor på, samt føder på :) Morsomt at utsikten fra fødestua var en kirkegård :ler:

Gleder meg til å gå til henne igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes bra ut :laugh: .... ja bortsett fra det med kirkegården,da.. Haha... :fnise:

jeg angrer på at vi ikke har fått ræva i gir og hatt omvisning på sykehuset. aldri vært på det sykehuset før, så vi vet ikke hvordan noe ser ut... og nå har jeg termin neste uke, og de har kun omvisning på mandager....... og det tar 2 timer å kjøre. vi rekker jo ikke det!! fader også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at utsikten fra fødestua var en kirkegård :ler:

Gleder meg til å gå til henne igjen!

...fra vugge til grav? :P

Bra det var en koselig opplevelse. Jeg vurderte/vurderer også muligens ABC, men ikke kommet meg så langt enda. Og nå er det vel kanskje fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du ikke til jordmor på fødeklinikken, eller er det ikke vanlig?

Nei, jeg går til jordmor på helsestasjonen. Fant ut at det er like greit siden det er der jeg kommer til å gå etter at barnet er født.

Det hadde vært enda lengre reisevei om jeg skulle gått til jordmor på AHUS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ringe til min lokale helsestasjon og få jordmor der. Ble ikke nevnt at jeg kunne ha fått en jm på Ullevål. Kan være de ikke tilbys til de som ikke skal på ABC-klinikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fra vugge til grav? :P

Bra det var en koselig opplevelse. Jeg vurderte/vurderer også muligens ABC, men ikke kommet meg så langt enda. Og nå er det vel kanskje fullt.

Søk nå! :) Jeg sendte de mail med info og et brev. De har plass til 3-4 stk hver dag, virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ringe til min lokale helsestasjon og få jordmor der. Ble ikke nevnt at jeg kunne ha fått en jm på Ullevål. Kan være de ikke tilbys til de som ikke skal på ABC-klinikken?

Det er godt mulig, ja. ABC legger opp til at man skal bli kjent på forhånd og få et godt forhold til sin jordmor på klinikken. So far so good. Heldigvis er de neste timene IKKE kl. 8 på morran :) Kunne dog vært mer praktisk å ha jordmor på helsestasjonen som er 400m unna her, men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Maliciousmannen er så søt. Vi var jo hos jordmor i dag og han var med. Han var ivrig og snakkesalig og koste seg skikkelig. "Gleder meg til dette, jeg!" Og jeg bare.. Ja OK, det blir fint med fødsel sikkert. :ler:

Ellers koser han med magen, går meg masse klemmer og komplimenter.. godt noen setter pris på meg når jeg ligger på sofaen og er andpusten bare av å sitte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Maliciousmannen er så søt. Vi var jo hos jordmor i dag og han var med. Han var ivrig og snakkesalig og koste seg skikkelig. "Gleder meg til dette, jeg!" Og jeg bare.. Ja OK, det blir fint med fødsel sikkert. :ler:

Ellers koser han med magen, går meg masse klemmer og komplimenter.. godt noen setter pris på meg når jeg ligger på sofaen og er andpusten bare av å sitte :P

Ååå, verdens beste måte å være på, da! Og veldig bra at han gleder seg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn var samboeren min og. Gledet seg til jordmor timen og snakket mer med jordmor enn meg.

Et godt tegn at mannfolkene våre gleder seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var samboeren min og. Gledet seg til jordmor timen og snakket mer med jordmor enn meg.

Et godt tegn at mannfolkene våre gleder seg!!

Absolutt! Vil dog tro de går inn i et sjokk litt senere :ler: Reality strikes, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk dag så langt. Bekkenet mitt er over all forventning og jeg har gått en mye lengre tur i dag og det har IKKE vært vondt! Hurraaa! Kom hjem startet og rake i hagen (milliarder med blader rundt inngangspartiet vårt) mens jeg snakket med mamma på telefonen. Og gjett hva! "Velg den vogna dere vil ha, vi spanderer!" Wooohooo!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa moren min og. Alltid hyggelig når foreldre vil bidra!

Har dere bestemt hvilken vogn dere skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...