Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sa moren min og. Alltid hyggelig når foreldre vil bidra!

Har dere bestemt hvilken vogn dere skal ha?

Jeg vingler mer og mer. Nå kan det være aktuelt med en Emmaljunga Mondial med Duo S Air-hjul, men vet ikke ennå. Må nok innom butikken på nytt og trille og se litt! Sååå vanskelig! Har dere valgt dere vogn ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vingler mer og mer. Nå kan det være aktuelt med en Emmaljunga Mondial med Duo S Air-hjul, men vet ikke ennå. Må nok innom butikken på nytt og trille og se litt! Sååå vanskelig! Har dere valgt dere vogn ennå?

Vi har bestemt oss for Emmaljunga Super Nitro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for Emmaljunga Super Nitro.

Jeg lurer også på super nitro:)

Hvilken bagdel går dere for? Jeg synes den så litt liten ut? Ikke vurdert Edge eller Mondial da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den puta vi jo super da. :) Den blir sikkert mye brukt!

Herlig med foreldre som spanderer!! :)

Ja! Fikk den nå. Puta altså. Fantastisk kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har edge. bagdelen er litt større. Og det passer fint på vinterhalvåret, og at den varer litt lenger :)

Meeeen, jeg er litt snurt på bremsen til understellet vi valgte. det er fjær, så den BRÅKER når vi setter på og av bremsen :( men vi styrte bevisst unna plastikk da det fortere kan bli ødelagt i kulda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har edge. bagdelen er litt større. Og det passer fint på vinterhalvåret, og at den varer litt lenger :)

Meeeen, jeg er litt snurt på bremsen til understellet vi valgte. det er fjær, så den BRÅKER når vi setter på og av bremsen :( men vi styrte bevisst unna plastikk da det fortere kan bli ødelagt i kulda.

Er det den "gammeldagse" bremsen dere har? På City Crossen vår er det en plastpedal vi trør ned, også er selve bremsen innebygd i en plasthylse på en måte. Den har fungert helt fint i kulda her i alle fall. Vi måtte bytte brems kort tid etter vognen ble tatt i bruk da, men det var pga. produksjonsfeil som uansett gikk på garantien.

Har riktignok hørt om flere som har vært plaget med den type brems som vi har. Så kanskje et lurt valg av dere? :)

Edit: Kan dere ikke smøre bremsen med 5-56 eller noe sånt?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den "gammeldagse" bremsen dere har? På City Crossen vår er det en plastpedal vi trør ned, også er selve bremsen innebygd i en plasthylse på en måte. Den har fungert helt fint i kulda her i alle fall. Vi måtte bytte brems kort tid etter vognen ble tatt i bruk da, men det var pga. produksjonsfeil som uansett gikk på garantien.

Har riktignok hørt om flere som har vært plaget med den type brems som vi har. Så kanskje et lurt valg av dere? :)

Edit: Kan dere ikke smøre bremsen med 5-56 eller noe sånt?

Burde ikke være gammeldags, da vi hentet vognen på onsdag og den ble produsert i oktober. Det er fra 2015- kolleksjonen... Skal se om jeg finner hva den heter......... Ja, det er visst classic chassi chrome!

kanskje det hjelper å smøre den ja, det skal jeg prøve :) Den smeller så hardt også på en måte (når du tar den opp eller ned), så den bråker slik sett. Kanskje den bare må bli litt "brukt" for å mykne opp!

Vi får se om vi har tatt det rette valget når vogna har blitt brukt litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke være gammeldags, da vi hentet vognen på onsdag og den ble produsert i oktober. Det er fra 2015- kolleksjonen... Skal se om jeg finner hva den heter......... Ja, det er visst classic chassi chrome!

kanskje det hjelper å smøre den ja, det skal jeg prøve :) Den smeller så hardt også på en måte (når du tar den opp eller ned), så den bråker slik sett. Kanskje den bare må bli litt "brukt" for å mykne opp!

Vi får se om vi har tatt det rette valget når vogna har blitt brukt litt!

Mente ikke gammeldags som i at vogna er gammel, men at bremsen er av den type fjærbrems som man også ser på eldre vogner. Har sett mange nye Emmalunga med slik type brems i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke gammeldags som i at vogna er gammel, men at bremsen er av den type fjærbrems som man også ser på eldre vogner. Har sett mange nye Emmalunga med slik type brems i alle fall. :)

Åja :fnise: ja, det er kanskje det? det er fjær på hver side i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :fnise: ja, det er kanskje det? det er fjær på hver side i alle fall!

Tror det er mye hardere enn andre vogner, sånn jeg kan huske fra barnehagen i allefall. Føles litt tryggere med solid brems da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mye hardere enn andre vogner, sånn jeg kan huske fra barnehagen i allefall. Føles litt tryggere med solid brems da :)

Ja, jeg har forstått det sånn at disse type bremsene skal være bedre. :) Skal jo litt mer til for at de spretter opp. Men jeg har som sagt vært fornøyd med den andre typen brems Emmaljunga også har. :) Likevel ser jeg for meg at det sjeldnere blir noe feil med vanlig fjærbrems enn sånn som vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene, spesielt på kvelden har det vært skikkelig sparkebonanza! Hele magen har hoppet opp og ned. Virkelig aktiv frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene, spesielt på kvelden har det vært skikkelig sparkebonanza! Hele magen har hoppet opp og ned. Virkelig aktiv frøken :)

:hjerte: Det er så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga over! Faktisk litt deilig. Det har vært fullt kjør hele veien. 90 årslag i vestfold, med en del av svigerfamilien og ukjente. Utrolig hvor mye tafsing det har blitt på magen av ukjente damer. WOW!

Flere sier jeg har guttemage, det er vel bare fordi den er spiss tror jeg. Den er liksom helt rett frem, uten at det syns bakfra.

Ellers er forkjølelsen i hus. Har sovet dårlig hele natta fordi typen har pustet litt irriterende, og gjerne rett i ansiktet mitt, da jeg kun klarer å sove på siden i senga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der med tafsing på magen er ikke greit! Jeg synes i hvert fall ikke det:p svigermor gjorde det her en dag og jeg ble helt satt ut... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med tafsing på magen er ikke greit! Jeg synes i hvert fall ikke det:p svigermor gjorde det her en dag og jeg ble helt satt ut... :P

Nærmeste familie er OK, men vil helst at folk skal spørre først. Og for guds skyld, ta PÅ magen og ikke UNDER magen. Er ikke interessert i å bli tafsa på kjønnsorganet fordi du vil kjenne på magen min!

Og hun dama her, har jeg faktisk ALDRI møtt før, eller hilst på en gang. LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste familie er OK, men vil helst at folk skal spørre først. Og for guds skyld, ta PÅ magen og ikke UNDER magen. Er ikke interessert i å bli tafsa på kjønnsorganet fordi du vil kjenne på magen min!

Og hun dama her, har jeg faktisk ALDRI møtt før, eller hilst på en gang. LOL.

Huff:p jeg synes ikke det er greit når familie gjør det heller uten å spør:p

Skulle jeg liksom bare tatt på deres mage i retur?:P nei, er ikke så glad i magen min fra før av så synes det er nok når mannen gjør det:) det er koslig da, når han tar på den og sier god natt :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff:p jeg synes ikke det er greit når familie gjør det heller uten å spør:p

Skulle jeg liksom bare tatt på deres mage i retur? :P nei, er ikke så glad i magen min fra før av så synes det er nok når mannen gjør det:) det er koslig da, når han tar på den og sier god natt :rodmer:

Ååå, det høres kos ut! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...