Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

20 timer siden, malicious skrev:

Også hadde jeg jobbet godt over 1 mnd allerede. Dagene går fort! Vi flytter neste helg og jeg stresser med pakking! Vi kjøpte jo i mai, så endelig tar vi straks over!! 😄 Akkurat nå har vi en eller annen barnesykdom i hus. Feber i noen dager og nå utslett. Kastet opp har han gjort et par ganger også 😕 Stakkars lille gutten min.

Ellers så har vi jo drevet med tilvenning av soving i egen seng. Funket jo bedre før sykdom, men han har blitt utrolig flink! Nattavent pupp har vi også, så nå ammer vi ikke så mye lenger. Føles helt greit, og litt vemodig til tider. Han sover bedre på natta uten pupp iallfall 😄 

 

 

Her er vi også igang med nattavenning, jeg sier bare: 🤪🤯😴...!!!

Hvordan er det å være tilbake på jobb? er mannen i pappa perm? hvordan går det? 

Så gøy med ny leilighet/hus? !! super stas! men flytting er noe av det verste jeg vet 🙄... 

Masse lykke til med flyttinga!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Rucula skrev:

Her er vi også igang med nattavenning, jeg sier bare: 🤪🤯😴...!!!

Hvordan er det å være tilbake på jobb? er mannen i pappa perm? hvordan går det? 

Så gøy med ny leilighet/hus? !! super stas! men flytting er noe av det verste jeg vet 🙄... 

Masse lykke til med flyttinga!! 

Jobb blir jo fritid, om du skjønner? Deilig å dra, godt å komme hjem 😄 Lillebror og pappa koser seg i perm! En helt egen bonding, skikkelig fint å se 😄 Så har han jo lært seg både å vinke og klappe mens pappa har vært hjemme!

Det blir leilighet på oss. Vi er litt sene på å skaffe oss eget hjem, så pengene holdt bare til leilighet denne gangen 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, malicious skrev:

Jobb blir jo fritid, om du skjønner? Deilig å dra, godt å komme hjem 😄 Lillebror og pappa koser seg i perm! En helt egen bonding, skikkelig fint å se 😄 Så har han jo lært seg både å vinke og klappe mens pappa har vært hjemme!

Det blir leilighet på oss. Vi er litt sene på å skaffe oss eget hjem, så pengene holdt bare til leilighet denne gangen 😛 

hehe ja, vi var også sene. Så her ble det billig hus som første bolig..(ikke å anbefale, har ikke gjort annen å pusse opp i 5 år....) 

Så flink han sønnen din er! hun min verken klapper, vinker eller sier et eneste ord 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

På tide med en liten oppdatering. Nå er det 14 dager siden vi flytta! og 14 dager siden både jeg, lillebror og mannen hadde streptokokker. Snakker vi god timing eller? Vi overlevde og fikk antibiotika, vi flytta og ble friske. Men herligheten så sliten jeg ble. Legen trygla meg om å få noen dager sykemelding for å komme meg på. Det trengte jeg ❤️ 

Status på lillebror:

8 tenner, 4 i hver etasje.

69 cm lang, fremdeles 8 kg.

Sier: "Se", "dehhh"

Peker, vinker, klapper.

Krabber og reiser seg, går rundt ting.

Startet i barnehagen i dag ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Liten oppdatering.

i morgen er det første dag i sommerferie i alt 3 uker. 2 voksne og 2 barn. 4 ½ på eldste og 1 ½, nærmere 2 år på minste.

 

Skal ikke lyve at det er slitsomt å være tobarnsmor. De 1 ½ siste året har vært preget av mye sykdom, mest på lillebror. For noen måneder siden var vi hos barnelege. Etter 3 streptokokker på han siste året så orka jeg ikke mer. Måtte finne ut hva som er galt. Storesøster var / er jo aldri syk. Legen fant ingenting alvorlig på blodprøver, heldigvis!

Men en liten mistanke om barneastma, i tillegg til at jern var litt lavt. Gjett om medisinene har gjort susen! Som en ny gutt med energi. Endelig blomstrer han!

tanngarden er full, mangler vel bare seksårjeksler 😂

snaue 10 kilo tenker jeg. Slank som sin far. Bruker fremdeles str 86. ☺️

Snakker som en foss. Ikke alt vi forstår, men «sitte der, bil, traktor, racerbil, den, der, her, bære, se». De jeg kom på i farten! Prøver seg på setninger, gjentar ord, og marsjerer som en gammel mann med henda på ryggen.

 

denne sommeren, om vi kan kalle det sommer, blir noe familiebesøk og hytteturer, etterfulgt av en sydentur i høst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Og plutselig var det nesten 1 år siden sist.  Denne lille fighteren på 2 ½ år lå i narkose for nesten en uke siden. Nå håper vi på mindre infeksjoner og mindre sykdom. Selv om det skal sies at vi har holdt oss friske ganske lenge. Greia har vært at han har slitt med store mandler. Så store at de har tatt i drøvelen, da. Søvnapne og dårlig søvn har preget oss siden start. NÅ er vi endelig ferdig. Mandlene er litt mindre (vanlig prosedyre å ta litt av mandlene og ikke alt) samt at en falsk mandel ble fjernet. Nå sover han frefullt, helt rolig. Ikke et snork, ingen lyd. For en følelse! ❤️ 

Sommern i år blir 4 uker ferie. Litt på hytta og hos mamma og pappa. Norgeferie igjen, men gud så deilig.

Håper det går bra med alle som stikker inn nesa her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...