Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Er jo så godt å bli kald og nummen? :fnise:

Bra form - masse aktivitet i magen, men heeeelt zombietrøtt på morran! Må være høstmodus som har kommet. Jeg sover til klokka ringer, det er uvanlig business.

Sikkert fordi :babyjente: vil at :gravid: skal :sleeping: mer!

Brrrr, nei :P

Aww, så kos :) Jeg syntes det var litt koselig at høsten kom denne gangen jeg, tente telys om morgenen før jeg skulle på jobb og greier, i noen dager :nigo: Jeg tror nok på at bebis vil du skal sove mer ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er osgå skikkelig glad for at høsten kom nå. Er egentlig veldig glad i alle årstidene:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker høsten, spesielt den deilige lukta ute nå. Samt at det er godt og kaldt på soverommet! DET kommer jeg til å savne med å få et lite barn. Kan vel ikke sove med så kaldt rom lengre da?

------------

Pakker kofferten og setter nesa med trondheim i morgen, skal besøke søster. Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du legger i kaldt soverom. :) Vi pleide å ha ca 17 grader på rommet, så det var jo kjølig der. Ellers går det an å ha lue på ungen. Iskaldt kan det jo uansett ikke være, men trenger ikke å være vanlig innetemperatur på 22 grader akkurat. :P

Og goood tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi går på.hverandre i hemge i om du blir der så lenge :ninja:

Hoho, kanskje det! Vi blir til søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du legger i kaldt soverom. :) Vi pleide å ha ca 17 grader på rommet, så det var jo kjølig der. Ellers går det an å ha lue på ungen. Iskaldt kan det jo uansett ikke være, men trenger ikke å være vanlig innetemperatur på 22 grader akkurat. :P

Og goood tur!

Hehe, aner faktisk ikke temperaturen, men jeg bør måle :) Har vinduet oppe året rundt hvertfall, er så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, aner faktisk ikke temperaturen, men jeg bør måle :) Har vinduet oppe året rundt hvertfall, er så deilig!

Uff, da hadde jeg blitt iiiiskald. Har en sånn rar ting om at hvis det er så kaldt at nesetuppen min blir kald, så er det for kaldt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da hadde jeg blitt iiiiskald. Har en sånn rar ting om at hvis det er så kaldt at nesetuppen min blir kald, så er det for kaldt :fnise:

Hehehe!

Vi har dobbeldyne og typen drar i dyna HELE tiden. På vinteren kan jeg sove med pledd under dyna.. Skikkelig digg og være kald i ansiktet, men varm på kroppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe!

Vi har dobbeldyne og typen drar i dyna HELE tiden. På vinteren kan jeg sove med pledd under dyna.. Skikkelig digg og være kald i ansiktet, men varm på kroppen :D

Vi har TO dobbeldyner i senga :ler: Elsker å pakke meg inn i stooor dyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er å jo være totalt innballa i varme dyner, men med nesa utenfor, så når man våkner kjenner man ikke nesa si!!! :hoppe: Men serr, hva slgs temp er ok på soverommet når baby skal sove der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Baby sover jo ute i vogna ellers, så det er ikke noe problem å ha det kjølig på soverommet. Så lenge det ikke trekker på babyen, går det bra. Det som er viktig, er å ha passende klær/pledd/dyne på. Og at det ikke er for kaldt til å amme, såklart. Jeg hadde babyen sammen med meg i senga, så det var lett å regulere temperaturen. Det var verst om sommeren når det var skikkelig varmt...

Jeg ville nok ikke hatt vinduet åpent med ti minus og masse vind ute, men det er bedre med et kjølig soverom enn et varmt et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker å ha det godt og varmt under dyna OG passelig varmt utafor dyna, jeg :P Det er jo helt forj**lig å skulle opp på do og sånt når det er iskaldt i rommet :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ha det godt og varmt under dyna OG passelig varmt utafor dyna, jeg :P Det er jo helt forj**lig å skulle opp på do og sånt når det er iskaldt i rommet :sjokkert:

Det er prisen å betale for å sove godt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange babyer er fæle til å sparke av seg dyna, så for mange fungerer det ikke å ha det skikkelig kjølig på soverommet. En ullnattdrakt vil ikke være varmt nok dersom det er skikkelig kaldt i rommet. En mellomting er perfekt synes jeg. Vi hadde som sagt 17 grader, og da var det kjølig, men ikke kaldt. :) Hvis man derimot har det kaldt på rommet, så er altså ull lurt, en god dyne og også eventuelt en tynn lue. :) Men det merker man på baby. Er jo bare å sjekke om den kjennes kald eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme igjen fra Trondheim! Det har blitt mye gåing denne helgen - det likte ikke bekkenet noe særlig! Jammen fikk jeg snikspionert på selveste Tekola også! Verden er liten :)

---

Var hos kiropraktor i dag. Hun var ikke særlig fornøyd med resultatet i behandlingen min, da det ikke blir noe bedre. Hun vil da ta en ny vurdering om noen uker, men ville forberede meg på at hun kanskje måtte sykemelde meg en periode, for å se om det er jobben som gjør at behandlingen ikke virker. Har også fått beskjed om at fysioterapi burde startes.. Vil jo ikke bli sykemeldt! Jeg er sta som et beist og vil jo nesten bite tenna sammen i stedet!

Snakket med sjefen min nå og han er veldig forståelsesfull - han sa også at det ikke var noe problem å jobbe hjemme. Så tolker det sånn at han helst vil at jeg jobber hjemme, fremfor å sykemelding. Det skjønner jeg så klart, men sånn ergonomisk speaking, så er det MYE bedre for kroppen å sitte på jobb, enn hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...