Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅ! Tror du ikke vi har fått muggsopp på badet daaaaaa! Hvordan behandler man det? Føler jo nå at babyen instant har fått mutasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke....men det er nok ganske dyrt :(

Mugg og råte er skrekken for meg som bor i gammelt hus. Det er ikke akkurat billig om det er sånn at der må rives..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke....men det er nok ganske dyrt :(

Mugg og råte er skrekken for meg som bor i gammelt hus. Det er ikke akkurat billig om det er sånn at der må rives..

Det ser ut som det ligger rett på flisene heldigvis. Får prøve muggfjerner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ikke er noe som er skjult, da blir det fort en møysommelig affære. Jeg tror mugg drepes av klor (men det hjelper ikke hvis det er mugg på steder du ikke rekker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får det i fugene. Har en spray fra Byggmakker som fikser det (lar den virke lenger enn angitt). Men du må ikke bruke den selv nå som du er gravid, la mannen ta seg av den jobben!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ! Tror du ikke vi har fått muggsopp på badet daaaaaa! Hvordan behandler man det? Føler jo nå at babyen instant har fått mutasjoner!

Det har vi også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vi også..

Be typen fikse det! Vi bruke spray og nå lukter det jævlig i hele leiligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa over mammaklær ute i butikker. Var på Sandvika storsenter og fant absolutt INGENTING (H&M sin mamma-avdeling kan du jo bare le av!) - så da blir det kjøping på nett, daa!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende! :jolie: Samme her oppe, at den "avdelinga" de har med mammaklær er jo mindre enn grønnsaksavdelinga på matbutikken (som heller ikke er stor!).. Og dette er da eneste plassen med mammaklær i Bodø, Fauske og Saltdal! Skulle jo tro de satsa litt da.. Også har de nesten bare small igjen i ALT.. Og skinny/slim bukser, ingen vanlige :glare: Pluss at siden de har så lite utvalg, så går jo ALLE gravide i byen i de samme klærne :glare:

Grr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå søtt :)

Jeg er så usikker på størrelsen jeg må ha i klær nå jeg, men blir nok å bestille litt ifra nett jeg også :jepp:

Hørte mamalicious sine klær skulle være gode :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååe, det settet var fiiiint!! :D

Har ikke sett etter noe gravidklær jeg! Men nå er det bare fire uker igjen så jeg gidder ikke begynne nå! Har bare gått over til tights, strømpebukse og åpen knapp på bukse... og litt løsere topper (mye gardingans og singlet)! Har gått opp en str i bukser da, men jeg har ikke trengt "mammaklær", man kan jo bare kjøpe vanlige klær i litt større? :nigo:

anbefaler weightless sine bukser. der bruker jeg min opprinnelige str, fordi de er såååå stretchy. love it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååe, det settet var fiiiint!! :D

Har ikke sett etter noe gravidklær jeg! Men nå er det bare fire uker igjen så jeg gidder ikke begynne nå! Har bare gått over til tights, strømpebukse og åpen knapp på bukse... og litt løsere topper (mye gardingans og singlet)! Har gått opp en str i bukser da, men jeg har ikke trengt "mammaklær", man kan jo bare kjøpe vanlige klær i litt større? :nigo:

anbefaler weightless sine bukser. der bruker jeg min opprinnelige str, fordi de er såååå stretchy. love it.

Har 2 gravidbukser fra HM som er ganske gode. Jeg eier jo ikke kjoler og sånn, tights og strømpebukser ser litt rart ut, når jeg ikke har noe langt over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 gravidbukser fra HM som er ganske gode. Jeg eier jo ikke kjoler og sånn, tights og strømpebukser ser litt rart ut, når jeg ikke har noe langt over :P

Jeg bruker ikke kjoler heller! Haha, bruker bare singlett som går over rumpa, også lange cardigans! ;) Kjøp deg deeet da veeeel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en butikk på Majorstua som heter Svangerskapet. Bittelitt mer å finne der, så jeg har kjøpt meg vinterjakke der. Men tror nok det blir netthandel etterhvert. Har jo megamage alt, og har igjen nesten fem mnd :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...