Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi! Her er det jo såå likt! Jeg tror selv gutt :)

Jente :babyjente:

missdior

spiremor

lilleninja

Tekola

Nautika

Saraby

Gutt :babygutt:

lillemeg90

La Traviata

Miss Stiles

Teriyaki

Kaospåtobein

Snuttepi

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanken på gutt er litt skummel. Jeg har jobbet i barnehage og hadde en del umulige gutter der, som ingen klarte å håndtere noe godt. Er redd det kommer til å bli sånn her også, om det blir gutt :(

Så to stk senest på butikken i sted også som holdt på å kjøre på meg fordi de løp rundt å skreik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umulige gutter kommer av umulige foreldre ja, og ungen på butikken ville nok kjørt på deg om han hadde innovertiss og kjole også...

Jeg har gutt. En rolig, avbalansert, intelligent og oppriktig gutt. Han er opptatt av dyr, historie, sykling og svømming, og skygger banen når det blir for mye bråk. Samboeren min har jente. Hun hyler og roper, herjer mye mer enn min gutt, er høylydt og krevende. Hun spiller fotball og skal konkurrere om det meste. Stikk motsatt av samboeren min forsåvidt, men hun er lik sin mor og eldre søsken på mors side.

Unger blir som regel det man oppdrar de til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig at pappaen fikk kjenne :) Hva sa han? :laugh:

Han synes det var gøy, men også en merkelig følelse! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men umulige gutter kommer av umulige foreldre!!!! ;)

Umulige gutter kommer av umulige foreldre ja, og ungen på butikken ville nok kjørt på deg om han hadde innovertiss og kjole også...

Jeg har gutt. En rolig, avbalansert, intelligent og oppriktig gutt. Han er opptatt av dyr, historie, sykling og svømming, og skygger banen når det blir for mye bråk. Samboeren min har jente. Hun hyler og roper, herjer mye mer enn min gutt, er høylydt og krevende. Hun spiller fotball og skal konkurrere om det meste. Stikk motsatt av samboeren min forsåvidt, men hun er lik sin mor og eldre søsken på mors side.

Unger blir som regel det man oppdrar de til ;)

Ååh! Alle de foreldrene var jo veldig hyggelige i barnehagen, men vet jo så klart ikke hvordan det var der hjemme. Er vel kanskje enklere å se for seg å håndtere jente også, i og med at jeg har erfaring med å være.. jente? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes det var gøy, men også en merkelig følelse! :fnise:

Hihi, min ble litt freaket ut av det han :ler:

Jeg ble jo så skuffa fordi han hadde så liten reaksjon, og når jeg spurte han om det dagen etter så sa han "Det er noe der inne, som sparker på meg :sjokkert: " eller noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter og jenter kan være like umulige, men ofte på hver sin måte.

O kan være en ramp til tider, men han pleier ikke å være slem mot andre, og i alle fall ikke fremmede. Kunne aldri falt han inn. Og så klart, man må jo oppdra barna og lære dem hvor grensen går. Hvis O gjør noe som ikke er greit, så korrigeres han med en gang. Sånn er det, og det gjelder jenter også. :)

Hvis foreldre bare overser alt det gale barna gjør, eller ikke klarer å få dem til å skjønne at slikt gjør man bare ikke, så vil de nok være ufordragelige i noen år, før de lærer av samfunnet rundt seg hvordan man skal oppføre seg.

Så må man jo også huske på at barn er forskjellige av natur. Noen ER mer utfordrende enn andre, så det er ikke så enkelt som å si at umulige barn kommer av umulige foreldre. Ta O for eksempel. Han er nok over gjennomsnittlig sta, så her gjelder det bare å være mer sta enn han dersom vi har en eller annen konflikt vi voksne ikke kan vike fra. ;) Mens andre barn igjen, er veldig rolige av natur, og kunne aldri funnet på å plage andre barn eller teste grenser så langt at strikken sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...