Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har vel to UL ganske tett på, sant? God sjanse for å vite at det blir gutt altså. Hihih!

Jepp! Har om tre dager (på torsdag) og torsdagen etterpå. :P Hehe, ja vi får se hva det blir til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi vil gjerne vite kjønn.

Dere?

Jeg vil - typen er usikker på om han er vil. Håper kiden avslører seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den som vil vite skal få bestrmme :opplyser: Det er da tross alt mindre seigpining å ha fått vite det fem mnd før baby kommer, enn å faktisk måtte vente så lenge med å vite når man ikke vil! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den som vil vite skal få bestrmme :opplyser: Det er da tross alt mindre seigpining å ha fått vite det fem mnd før baby kommer, enn å faktisk måtte vente så lenge med å vite når man ikke vil! :jepp:

Hihi ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er skikkelig drittdag. Vondt i babymagen, bekkenet og skikkelig stressa på jobb. Hjalp ikke at jeg sov urolig og dårlig i natt.

Syte syte, klage klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Jeg synes at den som har magen skal bestemme! Jeg vil ikke vite kjønn, så hvis han vil vite det får han håpe at det vises veeeeldig godt....

Hvis jeg blir gravid da. En forutsetning det, forsåvidt. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kontroll hos legen. Hjertelyd på 142 bpm - noe jeg tror er gutt :P Ellers så alt fint ut, uten om at jeg må lære meg å tisse ordentlig på beholder - haha!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med kontroll! :)

Det med hjertelyd er vel egentlig mest en myte, men jeg får også sånn med en gang, at når det er "lavt" så tenker jeg gutt, og høyt jente. :P Jeg har ikke tatt meg tid til å telle hjerterytmen på mini de gangene jeg har hørt på den. Dopleren min har ikke display som teller for meg, og jeg hører aldri særlig mer enn 5 sekunder. Hører jo bare for å sjekke at den er der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med kontroll! :)

Det med hjertelyd er vel egentlig mest en myte, men jeg får også sånn med en gang, at når det er "lavt" så tenker jeg gutt, og høyt jente. :P Jeg har ikke tatt meg tid til å telle hjerterytmen på mini de gangene jeg har hørt på den. Dopleren min har ikke display som teller for meg, og jeg hører aldri særlig mer enn 5 sekunder. Hører jo bare for å sjekke at den er der. :P

Hehe, ja! Litt morsomt med myter - liker å spekulere litt ;) UL om 3 uker, så får vi jo kanskje vite da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på kontroll hos legen. Hjertelyd på 142 bpm - noe jeg tror er gutt :P Ellers så alt fint ut, uten om at jeg må lære meg å tisse ordentlig på beholder - haha!

Hehe, så kos at du fikk høre hjertelyd og at alt så bra ut ellers :) Jeg pleier å tisse i en ren, ubrukt engangskopp først, og så helle over :P

:fnise: maybe urine luck next time!

Ellers er det godt å høre at alt stod godt til :tommel:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 uker!! :blomst:

Snart helg.. ååh deilige etterlengtede helgen! Vi har flytting på jobb i morgen, så har flyttevakt etter jobb. kl 16 og utover.. Sove litt lenger i morgen, så orker jeg hele ettermiddagen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...