Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Off ja lommeboka er aldri fornøyd etter et frisørbesøk:p hva koster det der du bor?

Jeg betalte 2200,- Så Oslo på sitt beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte 2200,- Så Oslo på sitt beste ;)

stor forskjell. Jeg betalte 1200 og syntes det var dyrt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor forskjell. Jeg betalte 1200 og syntes det var dyrt!

Ja, dyrt det også. Det ble mye farging denne runden her, og det er veldig sjeldent jeg gjør en så drastisk endring, så jeg mistenkte det kom til å koste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett hårreisende priser i Oslo, selv om man selvsagt ikke kan dra alle frisører over en kam. De må vel tjene litt slik at de kan greie seg, og ikke sitter helt i saksa før lønningsdag :rolleyes:

Jeg pleier å dra til frisørskole jeg, sist betalte jeg 700 for klipp, farge og kur :tommelsmil: Gleder meg til jeg kan farge det igjen, har lest at det helst skal unngås i første trimester, så nå er det ganske stusselig oppi der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett hårreisende priser i Oslo, selv om man selvsagt ikke kan dra alle frisører over en kam. De må vel tjene litt slik at de kan greie seg, og ikke sitter helt i saksa før lønningsdag :rolleyes:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett hårreisende priser i Oslo, selv om man selvsagt ikke kan dra alle frisører over en kam. De må vel tjene litt slik at de kan greie seg, og ikke sitter helt i saksa før lønningsdag :rolleyes:

Jeg pleier å dra til frisørskole jeg, sist betalte jeg 700 for klipp, farge og kur :tommelsmil: Gleder meg til jeg kan farge det igjen, har lest at det helst skal unngås i første trimester, så nå er det ganske stusselig oppi der :fnise:

Hoho! Youre on fire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det skjer ting nå med magen. Har funket fint å sove på siden / magen (med ene beinet opp og litt pute under) Men når jeg rullet meg fra ene til andre siden i går kveld, så gjorde det faktisk vondt i magen, det pressa skikkelig! Er en liten krabat som tar mer og mer plass merker jeg :) Ligger på ryggen også og kjenner nederst på magen. Der er det hardt og det buler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det skjer ting nå med magen. Har funket fint å sove på siden / magen (med ene beinet opp og litt pute under) Men når jeg rullet meg fra ene til andre siden i går kveld, så gjorde det faktisk vondt i magen, det pressa skikkelig! Er en liten krabat som tar mer og mer plass merker jeg :) Ligger på ryggen også og kjenner nederst på magen. Der er det hardt og det buler :)

Kjekt å oppdage at det faktisk er noen der inne!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det skjer ting nå med magen. Har funket fint å sove på siden / magen (med ene beinet opp og litt pute under) Men når jeg rullet meg fra ene til andre siden i går kveld, så gjorde det faktisk vondt i magen, det pressa skikkelig! Er en liten krabat som tar mer og mer plass merker jeg :) Ligger på ryggen også og kjenner nederst på magen. Der er det hardt og det buler :)

Åh, kjentes det ut som du fikk støt i magen nesten? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste hos svigers i dag. Svigermor er av den litt barske og direkte typen, men når det kom til barnebarn så sa hun at hun gledet seg veldig. Hun ble skikkelig myk et øyeblikk - syns det er så koselig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en dopler fra Ebay for en mnd siden men den kom jo aldri, så kontakter kundesupport hos Ebay og pakken hadde visst blitt borte? Jaja, var vel ikke ment to be at vi skulle kjøpe dopler :)

Har heldigvis mer energi denne uka. Forrige uke var helt forferdelig, trodde jeg skulle gå på veggen av utmattelse. Kanskje jeg er på vei inn i de gode månedene som andre trimester visstnok skal være? I hope so! Ca 3 ½ uke til OUL nå. Vi hadde egentlig bestemt oss for og ikke vite kjønn, men nå er jeg veldig i tvil igjen. Ser litt på babyting på Finn.no, og der selger de jo ymse jente- eller guttepakker med klær. Kunne jo tenkt meg en pose med brukte klær for 300 kroner, men det er jo vanskelig å synse og gamble på hva vi får? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg en dopler fra Ebay for en mnd siden men den kom jo aldri, så kontakter kundesupport hos Ebay og pakken hadde visst blitt borte? Jaja, var vel ikke ment to be at vi skulle kjøpe dopler :)

Har heldigvis mer energi denne uka. Forrige uke var helt forferdelig, trodde jeg skulle gå på veggen av utmattelse. Kanskje jeg er på vei inn i de gode månedene som andre trimester visstnok skal være? I hope so! Ca 3 ½ uke til OUL nå. Vi hadde egentlig bestemt oss for og ikke vite kjønn, men nå er jeg veldig i tvil igjen. Ser litt på babyting på Finn.no, og der selger de jo ymse jente- eller guttepakker med klær. Kunne jo tenkt meg en pose med brukte klær for 300 kroner, men det er jo vanskelig å synse og gamble på hva vi får? :P

Jeg hadde aaaaldri klart å la være å vite kjønn. Er altfor nysgjerrigper :fnise: Så uansett hva dere bestemmer dere for, beundrer jeg dere som i det hele tatt vurderer å ikke vite kjønn! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aaaaldri klart å la være å vite kjønn. Er altfor nysgjerrigper :fnise: Så uansett hva dere bestemmer dere for, beundrer jeg dere som i det hele tatt vurderer å ikke vite kjønn! :laugh:

Hehehe, jeg håper jo babyen avslører seg selv! Hvis ikke tror jeg at jeg kanskje måååå vite det.. Eller at jordmor bare buser ut med det :P "opps.. for sent å ta det tilbake ja!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehe, jeg håper jo babyen avslører seg selv! Hvis ikke tror jeg at jeg kanskje måååå vite det.. Eller at jordmor bare buser ut med det :P "opps.. for sent å ta det tilbake ja!"

Litt sånn "åååneeei... det var duuumt... :sjenert: " Hihi!

Så fiiin på håret! :biggrin: Og for et flott smil du har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn "åååneeei... det var duuumt... :sjenert: " Hihi!

Så fiiin på håret! :biggrin: Og for et flott smil du har ;)

Haha, ja, der fikk du mitt beste smil! elsker håret. Ser bare nå at jeg må stå opp tidligere, fordi jeg må rette håret mitt. Har aldri noensinne vært typen som fikser håret, men er pent nødt til det nå, da det ser helt mongobongo ut som fluffy :P

bilde er sponset av Paint 2 - din malemester for MAC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, der fikk du mitt beste smil! elsker håret. Ser bare nå at jeg må stå opp tidligere, fordi jeg må rette håret mitt. Har aldri noensinne vært typen som fikser håret, men er pent nødt til det nå, da det ser helt mongobongo ut som fluffy :P

bilde er sponset av Paint 2 - din malemester for MAC!

Likte fargen kjempegodt!

Åh, da har du noe å se frem til. Jeg har kort hår for tiden og KRØLLER. Altså.. krøllene mine vokser oppover, så nå som jeg har kort hår MÅ jeg rette det hver morgen. Gleder meg til jeg får litt lengde på håret igjen, for da blir det så tungt at krøllene dras nedover å det blir pent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...