Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Hvor stor, er den bevegelig, rødlig eller vanlig hudfarge? Kan være alt fra en "innvendig kvise", betente svettekjertler, fettcyste osv når du ikke forklarer nærmere :P

Ca som tommelnegelen. Ingen farge på utsiden. Føles litt som om den sitter fast, kan ikke bevege på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca som tommelnegelen. Ingen farge på utsiden. Føles litt som om den sitter fast, kan ikke bevege på den.

Med bevegelighet så tenket jrg ikke på om du kan "flytte rundt" på den ( :fnise: ser det for meg i hodet ) Men om den på en måte sitter fast i sener eller ben eller noe, eller kan du rugge litt på den? Jeg vil tro det er i gata med svettekjertel eller fettcyste :) Men er du bekymret er jo det beste å drs til lege selvfølgelig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med bevegelighet så tenket jrg ikke på om du kan "flytte rundt" på den ( :fnise: ser det for meg i hodet ) Men om den på en måte sitter fast i sener eller ben eller noe, eller kan du rugge litt på den? Jeg vil tro det er i gata med svettekjertel eller fettcyste :) Men er du bekymret er jo det beste å drs til lege selvfølgelig :)

Haha ååå! Nei, føles ikke sånn ut. Mindre ømt i dag, så er sikkert bare litt betent nå. Går nok over :) Har en annen kul i ene puppen som er en ufarlig <insert medisinsk term jeg ikke husker> kul. Den kan flyttes på, og denne føles mer som en hevelse i huden, om du skjønner? hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt sikkert altfor tidlig, men her en dagen så følte jeg noe i magen! En dag med flat mage, så det var ikke luft i allefall. Det føltes ut som sånn leamus, på innsiden av magen, ganske langt nede. Liker nå å tro at det var babyen som drev med breakdance! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg nok sett det ann litt :) Hvertfall når den er mindre øm i dag! :Nikke: Er jo så mye rart og ekkelt som skjer når man er gravid så at det er en svettekjertel eller noe i den gata som er på tur skulle ikke forundre meg :fnise:
Åh, så koselig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og frustrerende de første ukene med bevegelse! "var det en promp eller babyen?" :fnise:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg kjente noe for to-tre dager siden, men har konkludert med at det må ha vært luft. :jepp: Kjente liv 16+ noen dager sist gang, så tenker jeg kanskje vil kjenne noe snart, men ikke riktig enda. :jepp:

Man blir jo så bevisst på alt av bevegelser der nede i disse ukene hvor vi kan forvente å begynne å kjenne noe. :)

Koselig om det var babyen du kjente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper jo det var det! Hvertfall velger jeg å tro det, hehe :)

Litt dårlig form de siste dagene. Typen er også syk, så jeg har hatt hjemmekontor. Aka sofakontor. Superdeilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt hjemmekontor halve dagen i dag jeg også, har blitt litt kose-på-bikkja-i-sofaen-kontor her :P

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt hjemmekontor halve dagen i dag jeg også, har blitt litt kose-på-bikkja-i-sofaen-kontor her :P

Jeg skal ikke sladre ;) jeg hadde på netflix i bakgrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg nok sett det ann litt :) Hvertfall når den er mindre øm i dag! :Nikke: Er jo så mye rart og ekkelt som skjer når man er gravid så at det er en svettekjertel eller noe i den gata som er på tur skulle ikke forundre meg :fnise:

Åh, så koselig! :rodmer:

Og idag er den neste helt borte, merker ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og tittet litt på vogn i dag. Dvs, vi kjørte litt rundt med TFK Joggster. Likte den veldig godt! Det står hittil mellom den og Mountain Buggy. Ble litt usikker da vi skulle kjøre den opp på podiet igjen, i og med at det er svingbart hjul foran. Det virket ustabilt og "løfte" den opp med forhjulet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjulet kan låses. Men jeg har hittil ikke hatt problemer med å komme meg av og på busser og lignende med vogna! Og håndbremsen er veldig digg å ha :jepp:

Har god erfaring med kjøp fra Kiddies24.de og var knallfornøyd med Multi-X baggen! :opplyser:

...sånn hvis du lurte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulet kan låses. Men jeg har hittil ikke hatt problemer med å komme meg av og på busser og lignende med vogna! Og håndbremsen er veldig digg å ha :jepp:

Har god erfaring med kjøp fra Kiddies24.de og var knallfornøyd med Multi-X baggen! :opplyser:

...sånn hvis du lurte :ler:

Hvordan er det med toll og moms osv ved kjøp fra utlandet? Har hørt at barnevogn er tollfri (eller var det momsfri?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holy banana, i dag er jeg trøtt. Morsomt at trøttheten min kom snikene etter uke 10. Første dag på jobb igjen etter "gjemmekontoret". Holdt jo på å krepere av trøtthet nesten helt fra morgenen av. Det blir nok tidlig soving i dag ;)

Har begynt å se litt på utstyr også, så smått.. Skriver meg en liste og legger til / tar vekk litt senere, men føler det er greit å starte litt tidlig, så slipper jeg å bli stressa :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med toll og moms osv ved kjøp fra utlandet? Har hørt at barnevogn er tollfri (eller var det momsfri?)

Uhm.. Jeg husker helt ærlig ikke hvor mye vi betalte, men vi sparte en del tusen (bestilte vogna og bilstol med base derfra) sammenlignet med Barnas Hus i hvert fall. Når du lager deg konto på den siden og registrerer at du bor i Norge så trekker den fra den tyske mvaen og sånt i prisene som vises. (Det var fryktelig hjelpsomt, eller ikke :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm.. Jeg husker helt ærlig ikke hvor mye vi betalte, men vi sparte en del tusen (bestilte vogna og bilstol med base derfra) sammenlignet med Barnas Hus i hvert fall. Når du lager deg konto på den siden og registrerer at du bor i Norge så trekker den fra den tyske mvaen og sånt i prisene som vises. (Det var fryktelig hjelpsomt, eller ikke :ler: )

hehe! det hjalp litt ;) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke litt mer, og dette er det jeg får opp for denne pakken (Joggster Twist med Multi-X baggen) med frakt :)

Sum før fortolling 5 026,60 norske kroner

Toll 0,00 norske kroner

Merverdiavgift (25%) 1 256,65 norske kroner

Sum etter fortolling 6 283,25 norske kroner

Importkalkulator

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...