Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sååå sliten nå. Min kollega er sykemeldt hele denne uken og jeg har alt ansvaret for 2 stks arbeid. Jeg jobber på kontor og sitter nå både med innkommende mails og telefoner HELE dagen. Akkurat nå vil jeg bare gråte! Jeg er skikkelig lei av at det forventes at alt opprettholder seg selv om en er borte. Det ringer konstant og jeg har masse mails i tillegg.. :(

Dagens sutring :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Litt over 8 timer til helg! Please save me! Alt inni meg er sliten nå.. Helg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg!!

Jeg opplevde noe nytt og litt ekkelt i sted. Jeg var ute og skulle i et møte så vi gikk i rask gange. Fikk plutselig vondt litt nedover i låret, i korsryggen og i magen.. :sjokkert: Føltes ut som en type menssmerte som ble litt intens. Ville jo bare sette meg ned! Noen opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg!!

Jeg opplevde noe nytt og litt ekkelt i sted. Jeg var ute og skulle i et møte så vi gikk i rask gange. Fikk plutselig vondt litt nedover i låret, i korsryggen og i magen.. :sjokkert: Føltes ut som en type menssmerte som ble litt intens. Ville jo bare sette meg ned! Noen opplevd det?

Har ikke kjent det som menssmerter, men som ising i korsryggen og nedover venstresiden ut i låret. Har måttet sette meg ned, samt at beinet sviktet under meg på mandag. Da fikk jeg tatt meg for og unngikk å falle i alle fall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke kjent det som menssmerter, men som ising i korsryggen og nedover venstresiden ut i låret. Har måttet sette meg ned, samt at beinet sviktet under meg på mandag. Da fikk jeg tatt meg for og unngikk å falle i alle fall.

Uff! Skummelt :( hvordan er det på jobb? Fungerer du greit der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Skummelt :( hvordan er det på jobb? Fungerer du greit der?

Jeg kjenner det nesten ikke på morgenen, men utover dagen blir det mer og mer merkbart. På slutten sliter jeg med å løfte barna. Prøver å sitte mye selv og heller sette meg ned på huk og holde rundt barna som slår seg enn å løfte dem opp. Man blir etterhvert ganske bevisst :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Øm kul i armhulen dukket plutselig opp.. Sikkert ufarlig, men likevel litt skummelt. Noen som har hatt slikt før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Øm kul i armhulen dukket plutselig opp.. Sikkert ufarlig, men likevel litt skummelt. Noen som har hatt slikt før?

Hvor stor, er den bevegelig, rødlig eller vanlig hudfarge? Kan være alt fra en "innvendig kvise", betente svettekjertler, fettcyste osv når du ikke forklarer nærmere :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...