Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Så stas!! Hvordan la du det frem, hva sa du?

Ikke på noen fancy måte. Ei spurte hvorfor jeg ikke trente om dagen, sa jeg hadde bekkenproblemer.. Så "hvorfor? hva har skjedd?" - Jo nå skal du høre! Hihih...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! + ledergruppen hos oss. Så det var de andre ansatte (dvs. de som ikke visste fra før av.) Ble noen klemmer og de standard spørsmålene: VAR DET PLANLAGT??

haha alle spør om det!

Så gøy å fæ positive reaksjoner! :nigo: Men den "var det planlagt" syntes jeg folk skal begynne å kutte ut å spørre om :P Med mindre personen utbroderer selv selvsagt:p
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å fæ positive reaksjoner! :nigo: Men den "var det planlagt" syntes jeg folk skal begynne å kutte ut å spørre om :P Med mindre personen utbroderer selv selvsagt:p

Jepp! Enig! Føler mer på den nå enn før.. Burde ha sagt "Vet du.. Jeg er usikker på faren. Jeg tror ikke det er Maliciousmannen. Møtte to fyrer på byen for 3-4 mnd siden som jeg hadde trekant med. Han ene var mørk og han andre var asiat. Jaja, får vente å se hva som plopper ut da"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få den i julegave! Men er liksom ikke heeeeelt sikker ennå.. Vil teste noen andre også!

Da bør du si ifra at den er på tilbud nå, så de som skal kjøpe den kan spare penger på det da :laugh:

... prøve vogner i full fart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Enig! Føler mer på den nå enn før.. Burde ha sagt "Vet du.. Jeg er usikker på faren. Jeg tror ikke det er Maliciousmannen. Møtte to fyrer på byen for 3-4 mnd siden som jeg hadde trekant med. Han ene var mørk og han andre var asiat. Jaja, får vente å se hva som plopper ut da"

:hoho: Please! Prøv den ut, hvertfall én gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Enig! Føler mer på den nå enn før.. Burde ha sagt "Vet du.. Jeg er usikker på faren. Jeg tror ikke det er Maliciousmannen. Møtte to fyrer på byen for 3-4 mnd siden som jeg hadde trekant med. Han ene var mørk og han andre var asiat. Jaja, får vente å se hva som plopper ut da"

Haha, det hakesleppet hadde jeg likt å se!

Er det noen som har tatt på magen din etter å ha fått vite det i dag? Var to kollegaer som tok på magen min.. Og det var dessverre ikke ønsket for min del, da jeg forbeholder det til gubben og evt søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det hakesleppet hadde jeg likt å se!

Er det noen som har tatt på magen din etter å ha fått vite det i dag? Var to kollegaer som tok på magen min.. Og det var dessverre ikke ønsket for min del, da jeg forbeholder det til gubben og evt søsken.

Ta på magen deres også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Enig! Føler mer på den nå enn før.. Burde ha sagt "Vet du.. Jeg er usikker på faren. Jeg tror ikke det er Maliciousmannen. Møtte to fyrer på byen for 3-4 mnd siden som jeg hadde trekant med. Han ene var mørk og han andre var asiat. Jaja, får vente å se hva som plopper ut da"

:skratte:

Koselig at de var positive da!

Jeg skjønner heller ikke "var det planlagt"-spørsmålet, annet enn når man får 15 mnd sånn som oss, da er det nesten litt lov :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Enig! Føler mer på den nå enn før.. Burde ha sagt "Vet du.. Jeg er usikker på faren. Jeg tror ikke det er Maliciousmannen. Møtte to fyrer på byen for 3-4 mnd siden som jeg hadde trekant med. Han ene var mørk og han andre var asiat. Jaja, får vente å se hva som plopper ut da"

Hahahah! kan du ikke si det neste gang??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hakesleppet hadde jeg likt å se!

Er det noen som har tatt på magen din etter å ha fått vite det i dag? Var to kollegaer som tok på magen min.. Og det var dessverre ikke ønsket for min del, da jeg forbeholder det til gubben og evt søsken.

Nei, heldigvis ikke! Har opplevd det en gang, av min egen far, og syns faktisk det var ubehagelig.. Min mage, liksom! Spør først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Koselig at de var positive da!

Jeg skjønner heller ikke "var det planlagt"-spørsmålet, annet enn når man får 15 mnd sånn som oss, da er det nesten litt lov :P

Ja, veldig koselig :)

Er det sånn at graviditet, som er litt privat, plutselig blir allemannseie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig koselig :)

Er det sånn at graviditet, som er litt privat, plutselig blir allemannseie?

Hund, gravidmage og barn gir alle rett og mulighet til å prate med deg og å legge seg borti alle tema som har med saken å gjøre :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis at gravide er allemannseie. Utrolig hva folk får seg til å si til gravide, ikke bare på grensen til frekkhet. Det var ei på jobben som var gravid, og det var ikke måte på hva folk la seg opp i. Så jeg vet vel hva jeg har i vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarer bare "Åh, det var litt sånn at det som skjer, det skjer" og så det teite høflige smilet :P
En stamkunde der jeg jobber, som jeg har sagt det til, tok meg på magen her om dagen, så sa han etterpå at han håpet jeg ikke ble fornærmet :P Men det var egentlig litt kos bare :P Rart, men kos :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å fæ positive reaksjoner! :nigo: Men den "var det planlagt" syntes jeg folk skal begynne å kutte ut å spørre om :P Med mindre personen utbroderer selv selvsagt:p

Enig! Jeez.. ALLE spør om det! HVA skal jeg si da?? Vil jo ikke fortelle alle detaljer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"var det planlagt?"

-nei, jeg visste ikke at det var mulig å bli gravid uten å være gift først :rolleyes:

-ja, jeg måtte jo ha en god unnskyldning for å snakke om sexlivet mitt med bekjente. Bruker du prevensjon?

Er det noe riktig svar på det spørsmålet egentlig? :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nå lo jeg godt Nautika. :ler: De der var fine. Er jo faktisk noe sånt man burde svare, når man er så frekk og spør så ufint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ja, jeg måtte ha en skikkelig lang pause fra deg (kollega), så nå gleder jeg meg til 1 år med permisjon! :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...