Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Hvorfor tok dere ikke med den a? Ihvertfall fram til stormen ga seg.

Fordi vi bor et stykke unna der vi fant pusen, samt at bestemoren til typen var der med hund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flått kan være farlig hvis den har borrelia-smitte. Men flåtten i seg selv tror jeg ikke er noe problem, bare du får bort hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj :O Var den vond å ta bort? :/

Nei, men det var ekkelt! Blæææ.. Legen sa i allefall at man bør komme tilbake m det blir en ring rundt der flåtten satt. Da får man antibiotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres ikke noe særlig flott ut. (sorry, kunne ikke dy meg :sjenert:)

Bra du fikk den vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det høres ikke noe særlig flott ut. (sorry, kunne ikke dy meg :sjenert:)

Bra du fikk den vekk!

Det vakke særlig flott for å si det sånn! Den er vekk, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo snart i andre trimester. Er helt normalt av symptomer forsvinner. :) Jeg er enda ganske trøtt og sliten, men bortsett fra det og ømme pupper så føler jeg meg ikke gravid jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey i dag føler jeg meg ikke noe gravid at all! Hva skjer med detttttt???

Samme her. Utrolig merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fortalte jeg det til sjefen min. Han ble glad! Hurra! Og jeg merker at han ikke faket at han var glad, så det var jo knall.. Han er i allefall veldig innstilt på å tilrettelegge og jeg måtte bare holde han oppdatert på formen osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fortalte jeg det til sjefen min. Han ble glad! Hurra! Og jeg merker at han ikke faket at han var glad, så det var jo knall.. Han er i allefall veldig innstilt på å tilrettelegge og jeg måtte bare holde han oppdatert på formen osv :)

Så bra, og ikke minst koselig! Er så deilig når man ser at noen blir genuint glade når man har nyheter å dele! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fortalte jeg det til sjefen min. Han ble glad! Hurra! Og jeg merker at han ikke faket at han var glad, så det var jo knall.. Han er i allefall veldig innstilt på å tilrettelegge og jeg måtte bare holde han oppdatert på formen osv :)

Så bra!:) tommel opp for det!

Er spent på hvordan min reagerer når jeg forteller. Blir nok glad, men er litt dårlig bemanning på avdelingen nå og en permisjon hjelper ikke akkurat:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det gikk fint hos sjefen :tommel: Jeg googlet "hvordan fortelle om graviditet til arbeidsgiver" - det gjorde jeg allerede i fjor :fnise: Greit med alt som er unnagjort. For øvrig tror jeg min sjef kommer til å ta det greit, selv om jeg håper og tror de kommer til å savne meg det året jeg blir borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint hos sjefen :tommel: Jeg googlet "hvordan fortelle om graviditet til arbeidsgiver" - det gjorde jeg allerede i fjor :fnise: Greit med alt som er unnagjort. For øvrig tror jeg min sjef kommer til å ta det greit, selv om jeg håper og tror de kommer til å savne meg det året jeg blir borte ;)

Hehe samme her! Bortsett fra at vet at sjefen er misfornøyd med min kollega og hele tiden roser meg for at jeg er flink! Håper han gjør litt for å beholde meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!:) tommel opp for det!

Er spent på hvordan min reagerer når jeg forteller. Blir nok glad, men er litt dårlig bemanning på avdelingen nå og en permisjon hjelper ikke akkurat:)

De får jo god tid på seg til å finne erstatter, så det bør gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også inntrykk av at det er til uke 12, men jeg skal spørre legen om det på torsdag. Vil ikke slutte på det før det er trygt for bønna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...