Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smakte ganske godt også! ;)

Asså.. Lille bølla i magen må slutte å sparke meg i tissen fra innsiden! Føles jo som foten kommer ut! æææ! Ubehagelig ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje den bare sonderer terrenget, så den skal kunne veien når den skal ut? :fnise:

Greit å være litt lokalkjent da, ja! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et lite håp om at bekkenet skulle bli bedre med tiden.. Det blir seriøst bare verre! Å sitte rett opp og ned på jobb går greit, men å gå er vondt. Ofte er korte skritt OK, men noen ganger føles hele bekkenet og nedre delen av ryggen stivt og det skytes kniver inn. Går jo så breibeint at noen må tro jeg har bæsja på meg! :laugh:

Å ligge er verstingen av alle, jeg får ikke løftet hele beinet i det hele tatt :( Føles greit på morgenen når jeg skal stå opp, da - en positiv ting i allefall! :P

Godt jeg har kontorjobb, ellers hadde den sykemeldingen sittet løst i lufta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et lite håp om at bekkenet skulle bli bedre med tiden.. Det blir seriøst bare verre! Å sitte rett opp og ned på jobb går greit, men å gå er vondt. Ofte er korte skritt OK, men noen ganger føles hele bekkenet og nedre delen av ryggen stivt og det skytes kniver inn. Går jo så breibeint at noen må tro jeg har bæsja på meg! :laugh:

Å ligge er verstingen av alle, jeg får ikke løftet hele beinet i det hele tatt :( Føles greit på morgenen når jeg skal stå opp, da - en positiv ting i allefall! :P

Godt jeg har kontorjobb, ellers hadde den sykemeldingen sittet løst i lufta :(

Off, det er ikke noe særlig :klem: Kjenner meg igjen i det med at å sitte går bra, men med en gang man går gjør det vondt :dry: Men jeg er heldig nok til at å ligge er god avlastning for meg, bare jeg ikke ligger FOR lenge :P

Legen sa forresten i går at man SKAL gå korte skritt :opplyser: Da måtte jeg jo selvfølgelig svare "Ingen problem, jeg har så små bein" :fnise: Så har jeg også lest en plass at når man står oppreist skal man stå med beina "bredt" :) Jeg syns det hjalp bittelitt hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg stivner veldig hvis jeg har sittet eller ligget lenge. Da er det bestemorpositur når jeg skal reise meg og gå litt, haha. Som regel mykner det seg opp etterhvert, da.

Har du vurdert behandling med varme/kulde? Jeg ser for meg at en varmeflaske i korsryggen blir godt på dårlige dager. Kan være det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg stivner veldig hvis jeg har sittet eller ligget lenge. Da er det bestemorpositur når jeg skal reise meg og gå litt, haha. Som regel mykner det seg opp etterhvert, da.

Har du vurdert behandling med varme/kulde? Jeg ser for meg at en varmeflaske i korsryggen blir godt på dårlige dager. Kan være det hjelper?

Haha, godt å høre flere ser teit ut når de kommer seg på beina :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen min sa at den beste "medisinen" for bekkenproblemer var å bytte stilling ofte! Sitte litt, stå litt, ligge litt, gå litt, sitte igjen osv. For da rekker ikke bekkenet å stivne. Men hvem f*en gidder å gjøre alt det der mens man er på jobb da! :lol:

Du skal ikke ta deg en tur til lege da og få henvisning? (eller har du allerede gjort det, såri, følger litt dårlig med! :ler: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg syns jeg ser at jeg skulle fortsatt på jobb, men hatt en stol bak disken :ler:

Åja, vil du ha kaffe? Jeg må bare legge meg ned litt først :hoho: "5 minutter senere" : Sånn, vil du ha noe å spise til? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha!

Ja, jeg går jo til kiropraktor. Har bestilt meg helseforsikring, med opptil 24t kiropraktor i året, så blir det jo litt billigere :)

Har fått beskjed tidligere om at det veldig ofte blir fort betent (derfor jeg får vondt, visstnok?) så da skal man ise ned, aldri varme opp - for da blir det verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahha Lilleninja :ler:

Fikk du bestilt den helseforiskringen nå etter at du ble gravid Malicious?

Og det stemmer vel det at om det er betent så skal man ise ned istedefor å varme... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, rart, jeg spurte legen om jeg kunne legge på varm rispose, og hun sa ja :klo:

Stoler ikke på legen til slikt ;) Jeg spurte kiropraktor. Jeg mener allmennlege som kan litt om alt? Jeg er ikke overbevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahha Lilleninja :ler:

Fikk du bestilt den helseforiskringen nå etter at du ble gravid Malicious?

Og det stemmer vel det at om det er betent så skal man ise ned istedefor å varme... :)

Haha, Truth be told - jeg har ikke fått svar ennå. Tipper de bare sier "SÅRRI DU ER VED STOR HELSERISIKO.....!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har vel kanskje ett poeng der :)

Jeg hæles hvertfall ikke å ha noe kaldt på ryggen :fnise:

Hvordan går det ellers? ^^ Du er snart halvveis, du :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har vel kanskje ett poeng der :)

Jeg hæles hvertfall ikke å ha noe kaldt på ryggen :fnise:

Hvordan går det ellers? ^^ Du er snart halvveis, du :nigo:

Er jo så godt å bli kald og nummen? :fnise:

Bra form - masse aktivitet i magen, men heeeelt zombietrøtt på morran! Må være høstmodus som har kommet. Jeg sover til klokka ringer, det er uvanlig business.

Sikkert fordi :babyjente: vil at :gravid: skal :sleeping: mer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...