Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Vanligvis er vel hovenhet i underlivet et tegn på opphisselse, men det er vel ikke slik i dette tilfellet ;) Det er vel på grunn av det økte blodvolumet at det blir sånn? Har lest at man kan få åreknuter der nede også :redd:

Hadde det vært så vel at jeg gikk rundt og var opphisset! Åreknutene kan gjerne komme i sløfsa i stedet for på leggene, så det er bare å kjøre på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart begynne å tenke på permisjonspapirene også! Blir min siste dag før permisjon 6/2 hvis jeg har termin 02/03 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart begynne å tenke på permisjonspapirene også! Blir min siste dag før permisjon 6/2 hvis jeg har termin 02/03 ?

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart begynne å tenke på permisjonspapirene også! Blir min siste dag før permisjon 6/2 hvis jeg har termin 02/03 ?

Ja, det må vel være det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gruer meg til å styre med å søke permisjon.. :P Trøster meg med at det i teorien skal være lettere denne gangen siden jeg har kun en fast jobb, og ikke to deltidsjobber plutt heltidsstudium. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, gruer meg til å styre med å søke permisjon.. :P Trøster meg med at det i teorien skal være lettere denne gangen siden jeg har kun en fast jobb, og ikke to deltidsjobber plutt heltidsstudium. :P

Åja! Så absolutt :) Rene luksusen i forskjell tenker jeg? Jeg tror vi går for 80% utbetalt, fordi vi bør ha lengre permisjon.. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Så absolutt :) Rene luksusen i forskjell tenker jeg? Jeg tror vi går for 80% utbetalt, fordi vi bør ha lengre permisjon.. Hva tenker dere?

Blir langt mindre papirarbeid :fnise:

Vi går nok også for 80 %. Synes det er surt å miste 3-4000 i måneden i så mange måneder, men det må nok bare til for å få permisjon til å vare lenger. Det er visst mer lønnsomt å ha 100 % og heller ta ulønnet permisjon i noen uker, men vi er så dårlige på å spare at jeg tørr ikke ta sjansen. :PSpesielt fordi vi generelt sett har mange prosjeker på gang som gjør at vi nok helst skulle hatt 10 000 ekstra hver måned. ;) Så da blir det vanskelig å legge unna mer enn vi allerede gjør.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha 80%. Fant ut at vi fint kunne klare det økonomisk, og så vil jeg gjerne ha lengst mulig permisjon. :laugh: Når det gjelder å fylle ut skjemaet til NAV, måtte jeg ringe dem to ganger mens jeg holdt på, selv om jeg regner meg selv som rimelig oppegående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 80 % her også :fnise: Det går helt fint når vi begge to har 100% jobber :Nikke: Hadde jeg fortsatt hatt mindre stilling måtte jeg nok tatt 100 %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler de siste dagene har vært litt tunge. Generelt har tiden frem til nå vært kjempefin og formen har vært bra (minus bekken da). Nå føles det som det skal snu.. Sover dårlig, vondt i ryggen når jeg våkner, mye kynnere (eller hva det heter :P) pH-balansen i sløfsa er helt ødelagt, hovent og vondt.

Livet er topp akkurat nå! Buuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du nyte graviditeten da :ironi::fnise:

Håper formen bedrer seg snart, dumme sløfsa som er helt koko

Hehe, prøver! Men mister litt glød innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, prøver! Men mister litt glød innimellom :)

Du skrøt jo nettopp at alle sa du hadde den GRAVIDE GLØDEN, hold fast på den hva remmer og tøy kan holde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrøt jo nettopp at alle sa du hadde den GRAVIDE GLØDEN, hold fast på den hva remmer og tøy kan holde!!

HAHA! INNVENDIG GLØD DA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye høyder for deling av intime problemer;

Flere som er hoven nedentil? Jeeez, trodde ikke det å være gravid skulle medføre slike ting! Det svir og er vondt.

Testet med canesten, men usikker på om det hjelper.

Jeg er hoven uten å ha noe ubehag. Spurte jordmor, og det var ikke uvanlig. Føler at det som en gang var lite og nett nå har blitt et lite monster! Hvordan skal gubben "kjenne seg igjen" der nede nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare få si at "sløfsa" og "glufsa" og liknende uttrykk er skikkelig ekle :P Ser bare for meg slimete, store, skrukkete underliv når jeg hører det. Ikke sånne nette, fine greier som gjorde oss gravide i utgangspunktet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få si at "sløfsa" og "glufsa" og liknende uttrykk er skikkelig ekle :P Ser bare for meg slimete, store, skrukkete underliv når jeg hører det. Ikke sånne nette, fine greier som gjorde oss gravide i utgangspunktet :fnise:

Vel.. Det er ikke liten, nett og fin som er det første som slår meg når jeg tenker på det kvinnelige kjønnsorgan :fnise: ikke at det er noe jeg går å tenker på hele tida da.. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Det er ikke liten, nett og fin som er det første som slår meg når jeg tenker på det kvinnelige kjønnsorgan :fnise: ikke at det er noe jeg går å tenker på hele tida da.. :sjenert:

Haha nei, den er ikke spesielt estetisk vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei, den er ikke spesielt estetisk vakker!

Hvertfall ikke når det er en baby på vei ut av den, jeg har nemlig sett film!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...